Gezocht, gevonden, besteld, geleverd gekregen, gesloopt, ingebouwd en KLAAR!!quote:Op zondag 27 juni 2010 11:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht even dat je touchscreen een ster had. Tsja, dan wordt het even verder zoeken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef gateway het volgende:
[..]
volgens mij wel? gewoon wat er standaard opstaat?
en online gaan via telfort spot werkt ook niet.... of nauwelijks.... Tot nu toe weinig lol gehad aan de foon....
Mijne een keer van een kooi, hij overleefde het op een paar kleine krasjes op de achterkant na. Maar hij werkt nog toppie.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef Dennisweb het volgende:
Mijn telefoon is ook wel eens van de vensterbank gevallen. Heb er altijd mazzel mee gehad.
Hoe betaal je die apps eigenlijk in de Ovi Store? Dat vraag ik me nou eens af..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanbiedingen in de Ovi Store, oa Uno en Doodle Jump voor een euro
Je kunt een creditcard instellen, maar ik heb via mijn telefoonrekening betaald. Maar volgens mijn online factuur gegevens is het nog niet verwerktquote:Op maandag 26 juli 2010 19:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoe betaal je die apps eigenlijk in de Ovi Store? Dat vraag ik me nou eens af..
heeft te maken met je product code.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Updaten is gelukt. Nieuwe versie is V 31.0.101 Dit is volgens mij niet de laatste. Waarom krijg ik die niet als ik gebruik maak van de officiele updater van Nokia?
Ander punt. Sinds de update werkt de wekker van de 5800 niet meer na behoren. Zit soms 5 minuten verschil tussen de tijd en de tijd die ik instel als de wekker afgaat.
Ik neem aan dat na bijna 5 maanden de update ook voor geelkuikentje wel beschikbaar is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef dj-marc-e het volgende:
[..]
heeft te maken met je product code.
ik heb mijn product code veranderd en kon toen updaten naar firmware 50
ja klopt, week daarna kon ik gewoon upgradenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat na bijna 5 maanden de update ook voor geelkuikentje wel beschikbaar is.
Dingen? Je bedoelt,....?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:32 schreef Klonk het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met alternatieve firmware dingen ?
Ahhh, die bedoel je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
alternatieve firmware in plaats van de standaardfirmware, zoals: http://nokia5800.net/noki(...)-screens-in-one-cfw/
Mijn foon is up to datequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat na bijna 5 maanden de update ook voor geelkuikentje wel beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |