dit heb ik middels al 2 keer gehad. Zit alweer 2 weken te wachten in de hoop dat nokia hem snel terugstuurd naar het servicepuntquote:Op zondag 13 juni 2010 11:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oke, na vanavond doet m'n 5800 echt helemaal niets meer.
Hij stond aan, maar hij kon niet van de toetsblokkering af (vraag me niet hoe dat dan weer komt), aan en uitzetten kon dus ook niet. Heb toen maar de batterij verwijderd, maar nu gaat 'ie niet meer aan.
Ook als ik 'm aan de PC koppel gebeurt er niets.
Iemand nog een idee? Heb gekeken naar een reset, maar daarvoor moet je telefoon aan staan
Is niet handmatig in te stellen. Gewoon andere browser gebruiken die gebruikersvriendelijker is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in web 'n walk/internet de menuknopjes aanzet? Sinds fw5 gaat 'ie meteen fullscreen als de pagina geladen is, maar dat wil ik niet... Kan de optie zelf niet vinden en de helpfunctie op de telefoon gaat nergens over.
Okay, ik ga eens kijken. Bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is niet handmatig in te stellen. Gewoon andere browser gebruiken die gebruikersvriendelijker is.
(Kijk bijv.eens naar Opera. Hoef je lang niet zoveel handelingen in te verrichten als de ingebouwde browser.)
Ik zou zeggen DealExtreme.comquote:Op zondag 27 juni 2010 10:40 schreef ManAtWork het volgende:
Helaas, er zitten een paar strepen in het scherm,...![]()
Moet dus een nieuw LCD-scherm hebben. Iemand een goed tip voor goede en snelle levering?
Is wel drie weken wachten,...quote:
Keuzes hequote:
Heb alleen het LCD-scherm maar nodig. Dus als je onderdelen gaat verkopen, laat het maar weten.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Keuzes heJe mag mijn oude 5800 wel kopen. Die heeft geen strepen
[ afbeelding ]
Haha, dat LCD scherm is bij mij dus ook degene met de ster. Het touchscreen werkt nog perfect, je ziet alleen niet waar je kliktquote:Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb alleen het LCD-scherm maar nodig. Dus als je onderdelen gaat verkopen, laat het maar weten.
Ahh, ik dacht even dat je touchscreen een ster had. Tsja, dan wordt het even verder zoeken.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat LCD scherm is bij mij dus ook degene met de ster. Het touchscreen werkt nog perfect, je ziet alleen niet waar je klikt
Ovi store even helemaal verwijderen. En daarna opnieuw installeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:16 schreef PierreTT het volgende:
Mijn Ovi Store wil niet meer updatenIk moet updaten om het te kunnen gebruiken, maar hij geeft constant updatefout aan op het moment dat ie de nieuwe versie gaat installeren... heb al reset uitgevoerd, maar niks werkt... iemand bekend hiermee?
Ook al gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ovi store even helemaal verwijderen. En daarna opnieuw installeren.
Hmm, dan weet ik het zo ook niet. Vaak werkt dat bij mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook al gedaanEn ook al een harde reset uitgevoerd, maar hij blijft updatefout geven
volgens mij wel? gewoon wat er standaard opstaat?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:02 schreef Magneet het volgende:
heb je ovi maps er wel op staan? Bij mij werkt dat perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |