PS: Sorry dat ik als nieuweling de LaPo kaapquote:Ik ben de Xperia X1 gewend.. dat was al best erg. Weet niet of het vergelijkbaar is..
Ik wil niet weer zoiets.
Zet de tekst van de OP dan ook even netjes. Beetje uitlijnen met ENTERS kan geen kwaad voor de leesbaarheid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Laatste post:
[..]
PS: Sorry dat ik als nieuweling de LaPo kaap
Prima.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zet de tekst van de OP dan ook even netjes. Beetje uitlijnen met ENTERS kan geen kwaad voor de leesbaarheid.
Heeeeel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Prima.
Had alleen de Wiki gekopieerd..
Oki. Heb ook even een plaatje gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heeeeel goed.![]()
(Kopie van de Wiki alleen neemt niet alle opmaak mee. Eerst de Wiki openzetten via 'bewerken' lost dit wel op.)
Was het andere plaatje niet mooi genoeg?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oki. Heb ook even een plaatje gemaakt.
Even wat reviews kijken op YouTube.
Jawel, maar ik had niks te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was het andere plaatje niet mooi genoeg?
Heb in de OP de link voor Skype nog even toegevoegd. Mocht er een deel 4 komen,...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- 3
Het ligt dus gewoon aan het feit dat ik 'm via T-Mobile hebMijn productcode staat nog niet in het lijstje erbij. Nu is er wel software om de productcode te veranderen, maar ik heb geen idee in hoeverre dat kan? Iemand ervaring mee toevallig? (En eventueel een duidelijke tutorial met werkende download linkjes?)
[ Bericht 33% gewijzigd door Notorious_Roy op 05-03-2010 00:28:37 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme he, een uur bezig geweest, maar ze vinden elkaar weer lief. Reboots. Uninstalls. PC Suite cleaner. Alles moest eraan te pas komen.
Nu kijken of ik eindelijk FW4 kan installerenHeb het vorige week zelf nog gedaan. Zoek even op het forum van Dailymobile.se.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- 3
Het ligt dus gewoon aan het feit dat ik 'm via T-Mobile hebMijn productcode staat nog niet in het lijstje erbij. Nu is er wel software om de productcode te veranderen, maar ik heb geen idee in hoeverre dat kan? Iemand ervaring mee toevallig? (En eventueel een duidelijke tutorial met werkende download linkjes?)
Okay, van het weekend als ik tijd heb ga ik er eens voor zitten. Ik wil podver nu wel eens kinetic scrollenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb het vorige week zelf nog gedaan. Zoek even op het forum van Dailymobile.se.
Daarnaast lijkt hij ook wat sneller + soepeler.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, van het weekend als ik tijd heb ga ik er eens voor zitten. Ik wil podver nu wel eens kinetic scrollen
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250500619665quote:
zal ik, zal ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef Barcaconia het volgende:
http://cgi.ebay.com/Hard-(...)?hash=item3a4fd4ea9a
Niet even compleet, maar wel front, side en backplate.
Ik heb ook even zitten twijfelen, ik vond het wel een gaaf ideequote:
Internet sluit wel eens zomaar af inderdaad. Maar dat komt niet vaak voor. Ik denk dat als hij vastloopt dat hij gewoon afsluit. Wanneer je veel tegelijk doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik zit er over te denken om zo'n 5800 aan te schaffen, hoe zijn jullie ervaringen er mee? Ik hoor wel eens dat hij zomaar het internet afsluit bijvoorbeeld en dat je veel kracht moet uitoefenen om op het scherm iets te doen.
En hoe zit het met gebruikersvriendelijkheid, denk aan menu/media-beheer-programmatuur etc. is dat een beetje goed te gebruiken? Zelf haat ik iTunes omdat die bijvoorbeeld geen albumhoezen download zonder account en omdat het de namen van de MP3tjes veranderd.
En de accu? Gaat die nog even mee? Als je hem wat langer hebt, gaat de capaciteit veel achteruit? Krast hij makkelijk? En het scherm, is een beschermend folie een aanrader? of is het niet nodig? Of een hoesje?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.
'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook even zitten twijfelen, ik vond het wel een gaaf ideeToch maar voor de zakelijke kant gekozen en zwart/blauw besteld
[..]
Internet sluit wel eens zomaar af inderdaad. Maar dat komt niet vaak voor. Ik denk dat als hij vastloopt dat hij gewoon afsluit. Wanneer je veel tegelijk doet.
Veel kracht uitoefenen heb ik geen last van. Bij mij reageert hij heel helder.
Gebruiksvriendelijkheid vind ik dik in orde! Je kunt kiezen om de PC Suite te gebruiken maar die vind ik bagger. Je kunt ook de volledige telefoon gewoon als flash-drive benaderen. Gewoon bestanden naar de juiste mappen slepen dus. Ook bijlages selecteren in de browser gaat makkelijk via een ingebouwd bestandsbeheer. Bestanden downloaden en instelleren van internet is ook simpel.
Albumhoezen heb ik geen ervaring mee. Ik luister nooit muziek op de telefoon.
Accu gaat verbazend lang mee als je hem niet gebruikt (scherm staat altijd uit natuurlijk). Als je hem intensief gebruik moet je hem elke dag opladen. Normaal gebruik is 3-4 dagen.
Ik heb altijd beschermfolie op mijn scherm vanaf nieuw. Kost 2 dollar op eBay voor 10 stuks oid. Het is aan te raden want ik wissel ze elke 4-5 weken omdat het dan flink beschadigd is.
Haha, ach het is niet het belangrijkste maar ik gebruik meestal de albumhoes om te bepalen welk nummer er speelt. Ja, ik ben gek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
nog even terugkomen op die albumhoezen, ik gebruik mijn telefoon vooral als mp3 speler, en om eerlijk te zijn kan ik je niet verder helpen, mij boeit het niet, soms zie ik ze wel, soms zie ik ze niet
Dankje! Het is waarschijnlijk wel handig om dan van die protectors te halen, vooral omdat het toch een touchscreen is en er dus veel aanzit.quote:
Thanks, is wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef bwLaw het volgende:
Albumhoezen kan je zelf toevoegen uit een afbeeldingsbestand.
Folie is natuurlijk maar folie. Best kwetsbaar. Maar ik vind het toch een fijne gedachte dat ze er altijd op zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef bwLaw het volgende:
[..]
'
Hmm, dan lijkt het erop dat de beschermfolie een stuk kwetsbaarder is dan het beeldscherm zelf. Ik heb de 5800 nu een half jaar, en het scherm is nog krasvrij.. De telefoon kan soms vastlopen bij het gebruik van meerdere zware programma's, bv internet samen met navigatie, maar dat wordt opgelost door een van de programma's af te sluiten.
Albumhoezen kan je zelf toevoegen uit een afbeeldingsbestand.
Kijk eens in de OP voor een begin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:10 schreef wonderer het volgende:
Welke apps MOET ik straks hebben, trouwens? En kan ik ook bij mijn bestanden zonder die PC suite (drag en drop vanuit windows?)? Ik heb in Nederland alleen een netbook dus kan de CD-rom niet gebruiken om de software te installeren...
Niet nodig. Maar persoonlijk vind ik Sygic een stuk beter dan Ovi maps. Maar dat is waarschijnlijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
Is sygic nog nodig nu ovi maps gratis is dan?
Nimbuzz. Werkt ook met Skype.quote:En verder ben ik op zoek naar een goeie multi-protocol messenger (AIM, gmail, MSN).
Hebben meer mensen last van. Soms werkt het wel via *#0000#.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Updaten is gelukt. Nieuwe versie is V 31.0.101 Dit is volgens mij niet de laatste. Waarom krijg ik die niet als ik gebruik maak van de officiele updater van Nokia?
Is ook een bekend probleem. Meestal helpt een harde reset.quote:Ander punt. Sinds de update werkt de wekker van de 5800 niet meer na behoren. Zit soms 5 minuten verschil tussen de tijd en de tijd die ik instel als de wekker afgaat.
Nope helaasquote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van. Soms werkt het wel via *#0000#.
Hoe doe ik dat?quote:Is ook een bekend probleem. Meestal helpt een harde reset.
Heb ik eerder gezegd in dit topic, ligt aan de provider. Heb jij toevallig Vodafone? Je kunt je productcode naar een andere omzetten (bijvoorbeeld T-mobile), en dan kun je wel updaten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Updaten is gelukt. Nieuwe versie is V 31.0.101 Dit is volgens mij niet de laatste. Waarom krijg ik die niet als ik gebruik maak van de officiele updater van Nokia?
*#7370# of rode, groene en cameraknop ingedrukt houden terwijl je de telefoon opstart.quote:
Beter dan andersomquote:
Ja, maar dan moet ik er zelf aan gaan prutsen... Denk niet dat ik daar een held in ben. Zeker ook niet echt nodig omdat de telefoon nog goed werkt. Misschien over een tijdje de opties nog eens bekijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
mischien ergens via onze chinese vrienden via ebay ?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
Welke vier snelkoppelingen hebben jullie? ik wil er eigen vijf of zes, maar dat kan weer nietIk hoop dat ze dat in een firmware update nog gaan aanpassen. Vier is stom, doe dan acht als je nog ruimte voor mail en agendapunten wil of zo...
Bij mij werkt flashlight nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
SMS, flashlight (een app die ik in een vorig topic vond, erg handig!) en 2x navigatie.
Ik gebruik eigenlijk alleen de zaklampfunctie af en toe.
Mijn ervaring is dat het redelijk snel en simpel te doen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
Een extra e-mailadres toevoegen is ook nogal pijnlijk... duurt heel lang met al die verbindingen maken en testen en weet ik het... Het is me dus nog niet gelukt. Ervaring?
Welke NP's wil je updaten? De flitspalen? Ik download ze en zet ze via de USB-kabel op de telefoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik heb er ook last van ja, daarom heb ik er ook maar voor gekozen mijn mail gewoon via internet te checken...
Zijn er hier eigenlijk mensen die Sygic gebruiken? Hoe updaten jullie de NP database? Ik heb de nieuwste versie maar de NPs kloppen voor geen meter
Ik doel op alles zo'n beetje. Hier in Enschede klopt er vrij weinig van, bijvoorbeeld het nieuwe gezondheidscentrum staat er niet in enzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Welke NP's wil je updaten? De flitspalen? Ik download ze en zet ze via de USB-kabel op de telefoon.
Eén keer instellen wanneer en hoe er gewaarschuwd moet worden en de updates kun je overschrijven.
Weet toevallig iemand nog een antwoord. Kan nog steeds de locatie van de kaartbestanden niet vinden op de 5800.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef geelkuikentje het volgende:
Na het downloaden zie ik in de Nokia Ovi Suite nergens staan waar mijn kaarten zich bevinden. Ik heb heel Europa gedownload (dat duurt echt megalang) maar zie Europa niet op m'n 8 Gb geheugenkaartje staan. Überhaupt zie ik nergens de kaart software + kaarten staan op m'n geheugenkaart.
[EDIT]
[ afbeelding ]
Te zien is België + Nederland. Heb heel Europa gedownload en geïnstalleerd (denk ik) maar zie het nergens staan in de Nokia Ovi Suite software. Als ik de kaarten open op de 5800 kan ik wel naar Kroatië (daar gaan we van de zomer op vakantie) en zie gedetailleerd wat ik verwacht als voorbeeld. Dus ik snap het niet meer.
Ga ik in de Windows verkenner op zoek vind ik ook helemaal niks.
Gewoon op markplaats kopen, zeker honderd euro goedkoper.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jongens, ik heb echt wat advies nodig. Ik wil heel graag een mobiel (heb er op dit moment geen). Deze leek me het aantrekkelijkst. Maar hij kwam begin 2009 al uit... Is hij het waard om nu te nemen?
Nu heb ik uren lopen kutten met abonnementen en alles. Ik wil liever geen abonnement heb ik besloten omdat ik een tijd geen mobiel heb gehad en de eerste maanden toch zeker heel erg weinig ga bellen. Zonde van die 100/150 belminuten toch? Maar ik wil wel op Internet...
De vragen:
1.Als ik hem nu koop kan hij dan wel een aantal jaar met de tijd meegaan? (minimaal 2 jaar?)
2. Prepaid. Als ik dat neem, alleen bel en sms, kan ik dan nog wel thuis en op school whatever wel op Internet? Gewoon via mijn draadloos router die aan m'n modem zit? Zonder dat het me geld kost?
3. als ik hem in de winkel koop, gewoon simblock vrij zonder abonnement wat moet ik dan doen om prepaid te krijgen? Gewoon een willekeurig kaartje in de winkel kopen en de instructie volgen? Of moet ik per sé allerlei regelingen doen via een provider?
Ik hoop dat iemand mij antwoorden/wat advies kan geven.
Klonk, weet jij toevallig het antwoord op mijn vraag een paar posts terug?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Klonk het volgende:
1: ligt aan jezelf
2: ja, gewoon via wifi
3: je eigen simcard erin rossen en gaan met die banaan
1 van de redenen waarom ik zo gefrustreerd werd van de 5800. E-mail is treurig en onwerkbaar. Ben benieuwd of het je nog gelukt is, mij is het nooit gelukt om 1 Exchange account, 2 pop3 accounts en een gmail account werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
Een extra e-mailadres toevoegen is ook nogal pijnlijk... duurt heel lang met al die verbindingen maken en testen en weet ik het... Het is me dus nog niet gelukt. Ervaring?
Ik heb twee imap4 adressen bij "berichten" en een gmail adres bij "email"...quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik zo gefrustreerd werd van de 5800. E-mail is treurig en onwerkbaar. Ben benieuwd of het je nog gelukt is, mij is het nooit gelukt om 1 Exchange account, 2 pop3 accounts en een gmail account werkend te krijgen.
Ik kan hem FOTA ook nog niet downloaden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
versie 50 beschikbaar, kan het kloppen dat er nog geen EURO versie beschikbaar is? heb hem unbranded met vodafone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |