Beter dan andersomquote:
Ja, maar dan moet ik er zelf aan gaan prutsen... Denk niet dat ik daar een held in ben. Zeker ook niet echt nodig omdat de telefoon nog goed werkt. Misschien over een tijdje de opties nog eens bekijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
mischien ergens via onze chinese vrienden via ebay ?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
Welke vier snelkoppelingen hebben jullie? ik wil er eigen vijf of zes, maar dat kan weer nietIk hoop dat ze dat in een firmware update nog gaan aanpassen. Vier is stom, doe dan acht als je nog ruimte voor mail en agendapunten wil of zo...
Bij mij werkt flashlight nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
SMS, flashlight (een app die ik in een vorig topic vond, erg handig!) en 2x navigatie.
Ik gebruik eigenlijk alleen de zaklampfunctie af en toe.
Mijn ervaring is dat het redelijk snel en simpel te doen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
Een extra e-mailadres toevoegen is ook nogal pijnlijk... duurt heel lang met al die verbindingen maken en testen en weet ik het... Het is me dus nog niet gelukt. Ervaring?
Welke NP's wil je updaten? De flitspalen? Ik download ze en zet ze via de USB-kabel op de telefoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik heb er ook last van ja, daarom heb ik er ook maar voor gekozen mijn mail gewoon via internet te checken...
Zijn er hier eigenlijk mensen die Sygic gebruiken? Hoe updaten jullie de NP database? Ik heb de nieuwste versie maar de NPs kloppen voor geen meter
Ik doel op alles zo'n beetje. Hier in Enschede klopt er vrij weinig van, bijvoorbeeld het nieuwe gezondheidscentrum staat er niet in enzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Welke NP's wil je updaten? De flitspalen? Ik download ze en zet ze via de USB-kabel op de telefoon.
Eén keer instellen wanneer en hoe er gewaarschuwd moet worden en de updates kun je overschrijven.
Weet toevallig iemand nog een antwoord. Kan nog steeds de locatie van de kaartbestanden niet vinden op de 5800.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef geelkuikentje het volgende:
Na het downloaden zie ik in de Nokia Ovi Suite nergens staan waar mijn kaarten zich bevinden. Ik heb heel Europa gedownload (dat duurt echt megalang) maar zie Europa niet op m'n 8 Gb geheugenkaartje staan. Überhaupt zie ik nergens de kaart software + kaarten staan op m'n geheugenkaart.
[EDIT]
[ afbeelding ]
Te zien is België + Nederland. Heb heel Europa gedownload en geïnstalleerd (denk ik) maar zie het nergens staan in de Nokia Ovi Suite software. Als ik de kaarten open op de 5800 kan ik wel naar Kroatië (daar gaan we van de zomer op vakantie) en zie gedetailleerd wat ik verwacht als voorbeeld. Dus ik snap het niet meer.
Ga ik in de Windows verkenner op zoek vind ik ook helemaal niks.
Gewoon op markplaats kopen, zeker honderd euro goedkoper.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jongens, ik heb echt wat advies nodig. Ik wil heel graag een mobiel (heb er op dit moment geen). Deze leek me het aantrekkelijkst. Maar hij kwam begin 2009 al uit... Is hij het waard om nu te nemen?
Nu heb ik uren lopen kutten met abonnementen en alles. Ik wil liever geen abonnement heb ik besloten omdat ik een tijd geen mobiel heb gehad en de eerste maanden toch zeker heel erg weinig ga bellen. Zonde van die 100/150 belminuten toch? Maar ik wil wel op Internet...
De vragen:
1.Als ik hem nu koop kan hij dan wel een aantal jaar met de tijd meegaan? (minimaal 2 jaar?)
2. Prepaid. Als ik dat neem, alleen bel en sms, kan ik dan nog wel thuis en op school whatever wel op Internet? Gewoon via mijn draadloos router die aan m'n modem zit? Zonder dat het me geld kost?
3. als ik hem in de winkel koop, gewoon simblock vrij zonder abonnement wat moet ik dan doen om prepaid te krijgen? Gewoon een willekeurig kaartje in de winkel kopen en de instructie volgen? Of moet ik per sé allerlei regelingen doen via een provider?
Ik hoop dat iemand mij antwoorden/wat advies kan geven.
Klonk, weet jij toevallig het antwoord op mijn vraag een paar posts terug?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Klonk het volgende:
1: ligt aan jezelf
2: ja, gewoon via wifi
3: je eigen simcard erin rossen en gaan met die banaan
1 van de redenen waarom ik zo gefrustreerd werd van de 5800. E-mail is treurig en onwerkbaar. Ben benieuwd of het je nog gelukt is, mij is het nooit gelukt om 1 Exchange account, 2 pop3 accounts en een gmail account werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
Een extra e-mailadres toevoegen is ook nogal pijnlijk... duurt heel lang met al die verbindingen maken en testen en weet ik het... Het is me dus nog niet gelukt. Ervaring?
Ik heb twee imap4 adressen bij "berichten" en een gmail adres bij "email"...quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik zo gefrustreerd werd van de 5800. E-mail is treurig en onwerkbaar. Ben benieuwd of het je nog gelukt is, mij is het nooit gelukt om 1 Exchange account, 2 pop3 accounts en een gmail account werkend te krijgen.
Ik kan hem FOTA ook nog niet downloaden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
versie 50 beschikbaar, kan het kloppen dat er nog geen EURO versie beschikbaar is? heb hem unbranded met vodafone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |