Waar haal je dat vandaan? In die eerste aflevering kreeg niemand een rood scherm.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef SilverBrooke het volgende:
Yvon kreeg in de eerste aflevering een rood scherm en hoefde niet naar huis omdat het de eerste aflevering was werd toen gezegd. Ze was uiteindelijk de mol.

Welnee, Inge is een schat van een mens!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Inge vond ik de beste mol. Gewoon omdat ze ook evil is

Martine Hafkamp bedoel je zekerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:

Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:

Ja, die hint was er niet echt subtiel in gestoptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Pfff. Ik zou bijna willen zeggen. Niveau aluhoedje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Heufd het volgende:
Is de link tussen Sanne Vogel en Twitter al gelegd? De mol twittert dit jaar en Twitter heeft een vogel als logo.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ONbekende Nederlanders graag!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef .aeon het volgende:
Wie zouden jullie volgend jaar in WIDM willen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |