Wanneer je een paar duizend euro voor je geluidsinstallatie over hebt, valt zo'n energierekening ook wel te overzien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ja en een stroomrekening van een paar honderd euro meer hebben.
ik vind het geluid wat van die site komt niet zo goed, dus ik zou het niet kopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Hmm lijkt me wel 'n goed topic om ff deze vraag te stellen? Is dit wat of overpriced zooi?
Inderdaad, dat pianospel klinkt niet zo zuiver.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik vind het geluid wat van die site komt niet zo goed, dus ik zou het niet kopen.
Whehe daar heb je wel een punt, ik ga ook geen geld aan dit soort dingen besteden, sowieso.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik vind het geluid wat van die site komt niet zo goed, dus ik zou het niet kopen.
Fantastische speakers. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Hmm lijkt me wel 'n goed topic om ff deze vraag te stellen? Is dit wat of overpriced zooi?
Sonus Faber maakt zeer goede luidsprekers en zijn het geld meer dan waard. Komen in reviews ook altijd zeer goed uit de bus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Wat bedoelde je hier eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef zquing het volgende:
@sinadO live of van een CD/LP
quote:
Concerten zijn imho ook niet voor de muziek maar voor de sfeer. Voor mij ook 2 totaal verschillende dingen. Maar ik vroeg 't me gewoon afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:31 schreef sinadO het volgende:
Ik luister liever thuis, als ik eerlijk ben, of het moet een jazz-cafe of andere meer intieme gelegenheid zijn. Grand cafe's met singer-songwriters of zo, daar ga ik graag heen. Ik ben geen concertganger of festivaltijger.
Wat is dat een Kerosine kacheltje?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |