Hm, ik zie niet in wat hier levenloos aan is. Dit is gewoon een drummer die in dit geval zijn kunsten ook laat tonen op een drumpad. Of hij nou kont schopt op een drumstel, of een drumpad; Ik zie niet in waarom het één levenloos zou moeten zijn en het ander niet. Het vereist allebei hetzelfde soort vaardigheid. Zou volgens jou dan elke virtuoos levenloos zijn?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wow. Dat is knap levenloos.
Ik vind het nogal levenloos dat hij een drumpad maakt die werkt met guitar heroquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Hm, ik zie niet in wat hier levenloos aan is. Dit is gewoon een drummer die in dit geval zijn kunsten ook laat tonen op een drumpad. Of hij nou kont schopt op een drumstel, of een drumpad; Ik zie niet in waarom het één levenloos zou moeten zijn en het ander niet. Het vereist allebei hetzelfde soort vaardigheid. Zou volgens jou dan elke virtuoos levenloos zijn?
Levenloos vind ik eerder de mensen die proberen op hun plastic gitaartje de bink uit te hangen met Guitar Hero. Als ze de tijd die ze in het oefenen van Guitar Hero hebben gestopt, gebruikt hadden voor het bespelen van een
échte gitaar, hadden muziekliefhebbers ook weer iets om van te genieten.
Oja, ze hadden toen een misdaad vastgelegd, he?quote:
Ik vind dat zowel haters als die internethelden met hun devices er veel te veel tijd in steken. Het is gewoon een spelletje joh. Ik ga toch ook geen tank in mijn huis bouwen om BF2 te gaan spelen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het nogal levenloos dat hij een drumpad maakt die werkt met guitar hero
Enne, zoveel tijd stoppen de meeste mensen er ook niet in hoor. Bovendien spelen ze het meestal voor de lol, niet om een wannabe gitarist te zijn
Neemt echter niet weg dat ik het kut vind, dat niet.
Scherp!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Oja, ze hadden toen een misdaad vastgelegd, he?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga toch ook geen tank in mijn huis bouwen om BF2 te gaan spelen?.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Och dat valt wel meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Lopen op het voetpad!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Och dat valt wel mee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=station&ie=UTF8&sll=51.593985,4.77467&sspn=0.002303,0.004624&split=1&rq=1&ev=zi&radius=0.1&hq=station&hnear=&ll=51.593692,4.772857&spn=0,359.995376&z=18&layer=c&cbll=51.593771,4.772889&panoid=KoN8ik-FLj2_NpMvCG6Bgw&cbp=12,209.03,,2,2.52
De politie van GroningenBreda heeft op een unieke manier de beroving van een 14-jarige jongen opgelost.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Och dat valt wel mee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=station&ie=UTF8&sll=51.593985,4.77467&sspn=0.002303,0.004624&split=1&rq=1&ev=zi&radius=0.1&hq=station&hnear=&ll=51.593692,4.772857&spn=0,359.995376&z=18&layer=c&cbll=51.593771,4.772889&panoid=KoN8ik-FLj2_NpMvCG6Bgw&cbp=12,209.03,,2,2.52
Shit, ben betrapt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef heartwork het volgende:
[..]
De politie van GroningenBreda heeft op een unieke manier de beroving van een 14-jarige jongen opgelost.
Het incident blijkt te zijn vastgelegd door de camera's van Google Streetview, waarmee panoramafoto's worden gemaakt op straatniveau. Het slachtoffer werd in september beroofd van 165 euro en zijn mobiele telefoon. In maart zag hij een foto van vlak voor het incident op internet en nam contact op met de politie.
Omdat de gezichten van de twee daders onherkenbaar waren gemaakt, heeft de politie contact gezocht met het hoofdkantoor van Google in de Verenigde Staten voor de originele foto's. Een rechercheur herkende één van de daders, en omdat het om een tweeling gaat, was de tweede dader ook makkelijk te vinden. (bron http://www.rnw.nl/caribia(...)et-google-streetview met wat veranderingen uiteraard)
HA!
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waren die voorprogramma? Ik heb van iemand anders gehoord dat ze live nogal tegenvielen.
Nog steeds uit een doosje die bassist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
ik snap echt niet wat mensen nou zo leuk vinden aan carach angren
Hebben ze btw ondertussen al eens een bassist, of moet de bass nog steeds van de toetsenist komen?
Dat ze Nederlands zijn (nouja, Limburgs..) draagt er wel een beetje aan bij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze btw ondertussen al eens een bassist, of moet de bass nog steeds van de toetsenist komen?
Er zijn slechtere dingen die uit Limburg komen Dan Carach.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat ze Nederlands zijn (nouja, Limburgs..) draagt er wel een beetje aan bij.
Maar ook betere. Arkngthand bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen die uit Limburg komen Dan Carach.
Al kwamen ze uit Leusden, dat maakt nog niet dat ik het geen flauwe band vind...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat ze Nederlands zijn (nouja, Limburgs..) draagt er wel een beetje aan bij.
Ik houd wel van goed geproduceerde , melodische black metal. Al moet ik zeggen dat ik de eerste cd nog steeds beter vind dan de nieuwe.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |