Ga ik liever een paar weken eerder naar:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef RoW_0 het volgende:
Maar ja, kaarten gehaald voor Gorgoroth en keep of kalessin!
Ik ook, maar niet van die lauwe zooi van CA... Black metal moet ergens een beetje rauw/ruig/eng/duister zijn. Dat mis ik gewoon.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:31 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik houd wel van goed geproduceerde , melodische black metal.
Impaled is gaaf en Taake ook wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ga ik liever een paar weken eerder naar:
zondag 21 maart
Taake (NO black) -Altijd leuk (al is het alleen maar voor de 15jarige chickz)
Horna (FI black) - Ook een leuk tussenbandje =)
Angantyr (DK black)
Impaled Nazarene (FI black / crust) - Nostalgiejjjj
Blackshore (DE black / thrash)
Baroeg..
Entree 17 euro.
VVK 15 euro.
Open 15.00 uur.
Wat?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef heartwork het volgende:
(al is het alleen maar voor de 15jarige chickz)
Ik snel kijken, blijkt dat er helemaal geen 15 jarige chicks in die band zitten!quote:
Jammer. Ik hoopte op iets als Mother North van Satyricon maar dan meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik snel kijken, blijkt dat er helemaal geen 15 jarige chicks in die band zitten!
Mus --> dood!
Wist je dat niet? Taake is echt bijzonder populair onder jonge meiskes.quote:
Die ziet er nu niet meer zo mooi uit anders..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte op iets als Mother North van Satyricon maar dan meer.
.
Ze loenstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef heartwork het volgende:
[..]
Die ziet er nu niet meer zo mooi uit anders..
http://www.facebook.com/people/Monica-Braten/1805582252
Weet je zeker dat je geweest bent?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze loenst![]()
Maar Pagan Fest ben ik toch wel heen gegaan, was wel tof maar de eerste band hebben we gemist (super lange rij, dus nog maar even wat ergens wezen drinken) en de 3 bands daarna waren echt eentonig en saai
Het eerste liedje was leuk, het tweede liedje had ik een flashbackgevoel en bij het derde liedje sliep ik
![]()
Maar Eluveitie was ondanks het af en toe erg slechte geluid echt super gaaf!
Finntroll hebben we wederom gemist doordat we richting trein moesten
![]()
Whehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef heartwork het volgende:
[..]
Die ziet er nu niet meer zo mooi uit anders..
http://www.facebook.com/people/Monica-Braten/1805582252
Dornenreich saai?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze loenst![]()
Maar Pagan Fest ben ik toch wel heen gegaan, was wel tof maar de eerste band hebben we gemist (super lange rij, dus nog maar even wat ergens wezen drinken) en de 3 bands daarna waren echt eentonig en saai
Het eerste liedje was leuk, het tweede liedje had ik een flashbackgevoel en bij het derde liedje sliep ik
![]()
Maar Eluveitie was ondanks het af en toe erg slechte geluid echt super gaaf!
Finntroll hebben we wederom gemist doordat we richting trein moesten
![]()
Jupquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geweest bent?![]()
.
Nou, dat was een van de weinigen die soms echt leuk klonk... Maar volgens mij was het geluid gewoon bar slecht, ik dacht echt dat ik steeds hetzelfde liedje te horen kreegquote:
Misschien was dat ook wel zoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nou, dat was een van de weinigen die soms echt leuk klonk... Maar volgens mij was het geluid gewoon bar slecht, ik dacht echt dat ik steeds hetzelfde liedje te horen kreeg![]()
Het is dat ik weet dat je het niet over Bibelot hebt, maar daar klaag ik ook altijd over hetzelfde probleem (geluid te hard, hol geluid.. grote zaal -> te weinig mensenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nou, dat was een van de weinigen die soms echt leuk klonk... Maar volgens mij was het geluid gewoon bar slecht, ik dacht echt dat ik steeds hetzelfde liedje te horen kreeg![]()
Wanneer was het geluid dan slecht in Bibelot?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef heartwork het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je het niet over Bibelot hebt, maar daar klaag ik ook altijd over hetzelfde probleem (geluid te hard, hol geluid.. grote zaal -> te weinig mensen_ )
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer was het geluid dan slecht in Bibelot?
Ik woon in Dordrecht dus wat denk je? Ik was er vorige week donderdag nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef heartwork het volgende:
[..]
Je komt er niet zo vaak of wat?![]()
Even serieus. Ik, en zo ook mijn vrienden - forumvrienden van andere sites, hebben het er bijna elke keer weer over na een concert in Bibelot te hebben bezocht: gillende oren. Zo'n constante piep of juist een drukkend gevoel. Het geluid staat zo vaak veel te hard daar.
Ik weet het; oordopjes zijn je matties, maar daar denk ik altijd te laat aan.
bij DF viel het inderdaad wel mee, maar bij het voorprogramma vond ik het geluid echt bagger.. hoe heette die band nou..carach angren? sorry ben t een beetje kwijt.
Ze gaan verhuizen, naar wat ik hoorde. Bibelot zou nu ergens bij het Energiehuis moeten komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik woon in Dordrecht dus wat denk je? Ik was er vorige week donderdag nog.
Bij Carach was het geluid inderdaad niet optimaal te noemen. De eerste band was sowieso slecht dus slecht geluid maakte niet uit.
Echt waarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze gaan verhuizen, naar wat ik hoorde. Bibelot zou nu ergens bij het Energiehuis moeten komen.
Jonge.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt waarDat had ik nog niet gehoord
Die plannen stammen al uit 2000 ofzo.
Maar als jij later groot bent zullen ze daar echt naar toe verhuizenquote:
Ik ben al heel erg groot.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als jij later groot bent zullen ze daar echt naar toe verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |