Allebei leukquote:
quote:
quote:
Mijn hobby is goochelen en misschien heb jij wel de trukendoos die ik zoek.quote:
Verrassendquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn hobby is goochelen en misschien heb jij wel de trukendoos die ik zoek.
En ik houd ook van bakken, ben jij soms mijn kersje op de taart?quote:
Wat gebruik jij voor lay-out uit 't jaar 0quote:
Mensen die denken dat het jaar 0 bestaatquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor lay-out uit 't jaar 0?
Damn, geownd door dhr Christus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het jaar 0 bestaat![]()
Nu ben ik lostquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik houd ook van bakken, ben jij soms mijn kersje op de taart?
Ik heb me laten vertellen dat het......quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
Is voor tienen naar je nest kruipen ineens de nieuwe trend hier of zo?
Snel antwoorden gaarne, ik heb nog 10 minuten!
God, Christus, DK> de rest! Dus dat lag voor de handquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, geownd door dhr Christus.
Moet je perse kiezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik lost![]()
Gaat je voorkeur uit naar dozen van mannen of kersjes van vrouwen?
10 uur is geen trend....zou gert teruglezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het......
O laat maar, de 10 minuten zijn voorbij
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Soury het volgende:
New shoes !!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Pics!
Nee eigenljk niet, het leven bestaat al teveel uit keuzes makenquote:
Gert moet terug lezen, hij is een blauwequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
10 uur is geen trend....zou gert teruglezen?
Mooie sokken ook!quote:
Dat verdelen ze toch onderling...de ene week die...en de andere week de ander...en dan weer die anderequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gert moet terug lezen, hij is een blauwe
Mijn kleinmaak site werkt nietquote:
Die sokken zijn wel coolquote:
O echt?! Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat verdelen ze toch onderling...de ene week die...en de andere week de ander...en dan weer die andere
Ja moesten eigenlijk nog geruite sokken zijnquote:
Het leven is als een doos bonbons. Van de lekkere zitten er maar twee in, de rest is niet te vreten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenljk niet, het leven bestaat al teveel uit keuzes maken
Dat heeft geloof ik open en bloot on topic gestaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?! Dat wist ik niet.
Heb je die inside-info van Pietje?
Heb je een tip voor een upload site tinypic werkt nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja moesten eigenlijk nog geruite sokken zijn![]()
Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat de echte schoenen zijn
Als je de juiste keuzes maakt zitten er veel meer in dan 2quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het leven is als een doos bonbons. Van de lekkere zitten er maar twee in, de rest is niet te vreten.
Misschien dat ik toch maar homo moet wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft geloof ik open en bloot on topic gestaan
wel toch moet werken anders photobucket of zo, of stuur m per pmquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een upload site tinypic werkt niet
Ik gebruik www.photobucket.com, maar dan moet je je wel registreren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een upload site tinypic werkt niet
Die zijn leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
Nah gevonden.. Ik google zelf welMaar je moet er zelf op klikken
![]()
http://www.fotosop.nl/mijn_fotos.php?show=26406541820100304222819
Incl. Mooie doos
O die zijn leuk, laat het mooie weer maar komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
![]()
Incl. Mooie doos
Ja wel hippy dingen en sliertjes. Denk dat die sliertjes na een tijdje de scherpe schaar gaan ontmoeten.quote:
Feeling lucky, Pietje?quote:
Prachtigquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
![]()
Incl. Mooie doos
ik blijf vl uit de buurt van schoenen winkels.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel hippy dingen en sliertjes. Denk dat die sliertjes na een tijdje de scherpe schaar gaan ontmoeten.
Maar ik zag ze in een flits en moest ze hebben
trusten Lieslquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nog even zwaaien naar Bob.![]()
Bedankt Pietje.
Niksquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nog even zwaaien naar Bob.![]()
Bedankt Pietje.
Nee hoor ik ben echt saai wat dat betreft. Ik loop altijd op platte schoenen, al heb ik sinds jaren weer hakken gekocht met kerst. Maar verder ben ik vrij lang en voel ik me slungelig met hakken, plus ik het verleerd ben. En ik loop dus het grootste gedeelte op timberlands laarzen of bergschoenen.. Dus dit soort dingen passen super bij me. Paar netjes gelakte nagels en klaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik blijf vl uit de buurt van schoenen winkels.........jajajaja daar mogen jullie me mee om de oren slaan als ik me hier niet aan hou
Mijn vraag was een reactie hierop :quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks? Ik wens liesje even een fijne nacht toe, niks meer niks minder
.
quote:
Bedankt!quote:
ik loop graag op hakken....maar dat heeft meer met mn lengte te makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben echt saai wat dat betreft. Ik loop altijd op platte schoenen, al heb ik sinds jaren weer hakken gekocht met kerst. Maar verder ben ik vrij lang en voel ik me slungelig met hakken, plus ik het verleerd ben. En ik loop dus het grootste gedeelte op timberlands laarzen of bergschoenen.. Dus dit soort dingen passen super bij me. Paar netjes gelakte nagels en klaar
Oh, je vroeg toch of Gert nog ging teruglezenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vraag was een reactie hierop :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |