Allebei leukquote:
quote:
quote:
Mijn hobby is goochelen en misschien heb jij wel de trukendoos die ik zoek.quote:
Verrassendquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn hobby is goochelen en misschien heb jij wel de trukendoos die ik zoek.
En ik houd ook van bakken, ben jij soms mijn kersje op de taart?quote:
Wat gebruik jij voor lay-out uit 't jaar 0quote:
Mensen die denken dat het jaar 0 bestaatquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor lay-out uit 't jaar 0?
Damn, geownd door dhr Christus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het jaar 0 bestaat![]()
Nu ben ik lostquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik houd ook van bakken, ben jij soms mijn kersje op de taart?
Ik heb me laten vertellen dat het......quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
Is voor tienen naar je nest kruipen ineens de nieuwe trend hier of zo?
Snel antwoorden gaarne, ik heb nog 10 minuten!
God, Christus, DK> de rest! Dus dat lag voor de handquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, geownd door dhr Christus.
Moet je perse kiezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik lost![]()
Gaat je voorkeur uit naar dozen van mannen of kersjes van vrouwen?
10 uur is geen trend....zou gert teruglezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het......
O laat maar, de 10 minuten zijn voorbij
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Soury het volgende:
New shoes !!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Pics!
Nee eigenljk niet, het leven bestaat al teveel uit keuzes makenquote:
Gert moet terug lezen, hij is een blauwequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
10 uur is geen trend....zou gert teruglezen?
Mooie sokken ook!quote:
Dat verdelen ze toch onderling...de ene week die...en de andere week de ander...en dan weer die anderequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gert moet terug lezen, hij is een blauwe
Mijn kleinmaak site werkt nietquote:
Die sokken zijn wel coolquote:
O echt?! Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat verdelen ze toch onderling...de ene week die...en de andere week de ander...en dan weer die andere
Ja moesten eigenlijk nog geruite sokken zijnquote:
Het leven is als een doos bonbons. Van de lekkere zitten er maar twee in, de rest is niet te vreten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenljk niet, het leven bestaat al teveel uit keuzes maken
Dat heeft geloof ik open en bloot on topic gestaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?! Dat wist ik niet.
Heb je die inside-info van Pietje?
Heb je een tip voor een upload site tinypic werkt nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja moesten eigenlijk nog geruite sokken zijn![]()
Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat de echte schoenen zijn
Als je de juiste keuzes maakt zitten er veel meer in dan 2quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het leven is als een doos bonbons. Van de lekkere zitten er maar twee in, de rest is niet te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |