Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.
Gezien de smaak van Winston Bogarde zou dat wel eens kunnen kloppen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.
Ook al sieraden bij de AH?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.
Niets dat een wijnkelder van 1 miljoen waard isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.
Dan verkoop ik de flessen wel via Marktplaats.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.
Dan is mijn advies; grow some balls.quote:
De rest dan voor de after party!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je aan één fles genoeg. Dan hoeft iig niet de hele kelder kapot.
Maar door deze opmerking van je ben ik van plan om alle seizoenen van OZ maar weer eens te kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De rest dan voor de after party!
Binnenkort ook maar weer eens doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar door deze opmerking van je ben ik van plan om alle seizoenen van OZ maar weer eens te kijken..
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar weer eens doen.
Ik niet. Ik krijg op dit moment heel veel film via een maat. Die moet ik ook allemaal even kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.
Zo'n OV-oplaad automaat is gewoon een veredeld pin-apparaat, dit verbaast me niets dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Oplaadautomaten OV-chipkaart geskimd![]()
![]()
OVFAAAAAALkaart
Dit is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
![]()
OVFAAAAAALkaart
Ik zorg ervoor dat ik een krant meeheb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n OV-oplaad automaat is gewoon een veredeld pin-apparaat, dit verbaast me niets dus...
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik een krant meeheb.
Mijn hand afdekken...
Dat lijkt me ook makkelijker dan een krant idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?
Dat vertrouw ik niet helemaal...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?
Truste Etciequote:
Weltrusten Etcie.quote:
Wantquote:
Ik heb begrepen dat je je ov chipkaart zo in kan stellen dat ie gekoppeld is met je bankrekening, 'zodat nooit je chipkaart leeg is als je met het OV gaat'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
![]()
OVFAAAAAALkaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |