Paupertsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:24 schreef portie het volgende:
[..]
In 2006 hebben vrienden van mij ook even een uurtje geraapt bij Anouk toen. In anderhalf uur hadden ze 20 muntjes verzameld. Dus dat gaat best hard soms.
Rapen bij Anouk??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:24 schreef portie het volgende:
[..]
In 2006 hebben vrienden van mij ook even een uurtje geraapt bij Anouk toen. In anderhalf uur hadden ze 20 muntjes verzameld. Dus dat gaat best hard soms.
Inderdaad, ¤ 1.000 is 10.000 bekers, en als je kijkt hoeveel er platgelopen worden en hoeveel er lopen te rapen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
alhoewel ik denk dat een goeie bekerraper (wat, verkrachter?) goed geld verdient, moet je wel bedenken dat ze zelf ook kunnen liegen. Als ze maar 250 zouden verdienen dan zouden ze dat niet zeggen omdat ze dan NOG meer voor lul staan en dat weten ze zelf ook.
Das niet waar natuurlijk, muntje is ¤ 2,40quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, ¤ 1.000 is 10.000 bekers, en als je kijkt hoeveel er platgelopen worden en hoeveel er lopen te rapen.
Rekenfoutjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, ¤ 1.000 is 10.000 bekers, en als je kijkt hoeveel er platgelopen worden en hoeveel er lopen te rapen.
Yep had um door, is toch ruim 4000 bekers rapen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Rekenfoutje
10 bekers is een muntje van ¤2,40
Je had'm zelf al door. Maar nog steeds veel bekers
Ik wil jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Muse op lowlands omdat ze op 21 augustus in polen staan? Schijnbaar worden veel mensen hier blij van.
In 2007 (of was het 2006) stonden ze er ook, dus wie weet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Christiaan het volgende:
Muse lijkt me echt te groot voor LL. Zou het wel ERG vet vinden.
4 jaar terug was het geen probleem (was toch 4 jaar...)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Christiaan het volgende:
Zoals Dennis zegt, die zijn niet te groot voor Lowlands, en ik denk ook niet dat ze in de 4 jaar ofzo veel groter zijn geworden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Christiaan het volgende:
2007 niet, dus moet 2006 zijn geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In 2007 (of was het 2006) stonden ze er ook, dus wie weet.
Dat klopt inderdaad. Was toen mijn eerste LL met Placebo, Muse en Massive Attack als headliners. Was een erg fijne editie (qua bands).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
2007 niet, dus moet 2006 zijn geweest
Gegroeid zijn ze zeker, de vraag is dan of ze lowlands ontgroeid zijn. Dat denk ik eerlijk gezegd niet, of je nou voor de Ahoy speelt of voor een volle Alpha maakt niet eens zo heel veel uit. Ik denk echter toch dat de organisatie Muse laat schieten (of Muse wil sowieso niet, dat weet ik natuurlijk niet).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Christiaan het volgende:
Naar mijn mening zijn ze wel erg gegroeid. Verkochten ahoy in een kwartier uit en gaan ook in de Goffert. Zou allebei in 2006 niet zijn gebeurd denk ik.
Dat was ook mijn eerste editie en qua line-up ook de beste editie die ik heb meegemaaktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Was toen mijn eerste LL met Placebo, Muse en Massive Attack als headliners. Was een erg fijne editie (qua bands).
Ook mijn eerste editiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Was toen mijn eerste LL met Placebo, Muse en Massive Attack als headliners. Was een erg fijne editie (qua bands).
Hehe, dat kan natuurlijk, ik vond (en vind) ze geweldig. Toen ook nog een geweldig optreden van de Arctic Monkeys (in tegenstelling tot vorig jaar, wat mij totaal niet kan boeien).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ook mijn eerste editie![]()
Al vind ik Muse echt geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |