Oe zien! Ik hou wel van Forecastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb vorige week een supertof shirtje gekocht bij Forecast.
Ja, die bestaan wel, maar hier op de pc's mag je niks downloaden en doen, dus daar heb ik niets aan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb gehoord dat bolle wangen lief zijn dus we moeten er blij mee zijn!!!!!
Dat de pc afgesloten is geweest maakt niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Maria! Waar gekocht?.
VMW, ik ben bang dat ik het op moet geven. Als ik zo eens google lees ik ook alleen maar berichten dat het gewoon kwijt is, vooral omdat de pc alweer afgesloten is geweest natuurlijk. Werk aan 260 pagina's voor niets..
Helaas, stomme windows maakt telkens nieuwe mappen en plaatst willekeurig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef loveli het volgende:
DaD, iets maken en saven, kijken in welke temp 'ie 'em neerknalt en dan die map doorzoeken.
Joah da kan dus alleen écht goed als ik lach he! Anders ben ik Dr Flatface!quote:
Bedankt voor de moeite, maar ik krijg die Content.ie5-map niet tevoorschijn (en show hidden files en zo staat aan, en ik heb het ook ingetypt in de adresbalk).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat de pc afgesloten is geweest maakt niet uit.![]()
Je moet zoeken in
C:\Documents and Settings\jouw account\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5
Als de map content.ie5 niet zichtbaar is, zorg dan dat je in mapopties (in de verkenner) eerst verborgen bestanden zichtbaar maakt.
Zie je dan de map Content.ie5 nog steeds niet, typ dan \content.ie5 in de adresbalk van verkenner achter "C:\Documents and Settings\jouw account\Local Settings\Temporary Internet Files"
In de map content.ie5 staan weer mappen met namen als 444GBO83.
In een van die mappen zou je bestand moeten staan.
Goed hoor! Ik weet eigenlijk niet hoeveel pijn het doet, ik kreeg een volledige narcose omdat ook tegelijk m'n verstandskiezen eruit werden gehaald, maar ik weet hoe de procedure is en dat is best eng.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:29 schreef anna82 het volgende:
Leuk jurkje Maria, met die bloemetje.s Staat je goed!
Oh en ik ben ook benieuwd naar het trouwkaartje van Moblo en Mr.!
Ik ben weer terug van de kaakchirurg! Blij dat het erop zit! Eenmaal in de stoel werd ik toch wat trillerig (ook van de adrenaline-shots) en zenuwachtig, Nu ben ik lokaal opgezwollen en door de uitwerkende verdoving heen komen de pijntjes, die ik zo ga bestrijden met painkillers.
Lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: yoghurt?
T: yoghurt?
D: yoghurt of kaasfondue, maar daarvoor moet in naar Breda en hoewel ik daar gister zeer optimitisch over was heb ik er nu nog niet zoveel zin in.
Oh, dat klinkt best heftig! Hoe voelde je mond daarna aan? Ik vond het vooral naar dat je hoort hoe ze in het begin over je bot heenschrapen. Ik ging ook visualiseren hoe het er voor hen uit zou zien, daar ben ik maar snel mee gestoptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik weet eigenlijk niet hoeveel pijn het doet, ik kreeg een volledige narcose omdat ook tegelijk m'n verstandskiezen eruit werden gehaald, maar ik weet hoe de procedure is en dat is best eng.. Succes ermee!
Ik heb gelukkig niets gehoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt best heftig! Hoe voelde je mond daarna aan? Ik vond het vooral naar dat je hoort hoe ze in het begin over je bot heenschrapen. Ik ging ook visualiseren hoe het er voor hen uit zou zien, daar ben ik maar snel mee gestopt![]()
En PF, ik weet niet eens wat strijkband is, dus ik kan je niet verder helpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna, hopen dat het wat meevalt met de pijn als de verdoving helemaal pleite is!![]()
Wow, ik ben jaloers op je!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje van vandaag begon goed: met een chocoladecroissant en een bolletje met roomboter en hagelslag. In bed!
Nu zo richting sauna. Als het vriendje uitgebeld is met z'n moeder, that is!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat een lief jurkje, het staat je goed!Was dat in de spoiler algemeen of tegen mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna, hopen dat het wat meevalt met de pijn als de verdoving helemaal pleite is!
![]()
Hoe dan ook, dank je wel, ik ben blij met mn jurkje!
![]()
We zijn allemaal onze eigen strengste critici denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |