quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem alleen moeilijk te combineren, denk met een witte blouse of zo..mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
I'm in!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef P.F het volgende:
Ik stem nog steeds voor een jurkjes ruil meet
De ordinaire exemplaren kunnen jullie aan mij kwijt!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef loveli het volgende:
Wat vinden jullie van die korte spijkerrokjes voor een 30+-er? En bij positief advies, wat draag je erop?
voorbereiden op wanneer ik m'n geld terugkrijg
Pics?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een kort spijkerrokje aan..
Forecast, 30 euro!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Maria! Waar gekocht?.
VMW, ik ben bang dat ik het op moet geven. Als ik zo eens google lees ik ook alleen maar berichten dat het gewoon kwijt is, vooral omdat de pc alweer afgesloten is geweest natuurlijk. Werk aan 260 pagina's voor niets..
Nee, ik zit in de UB. Ik draag 'm trouwens gewoon met een legging en laarzen. Als het daarvoor te warm is draag ik 'm niet meer.quote:
Oh ja! Ik heb vorige week een supertof shirtje gekocht bij Forecast.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Forecast, 30 euro!![]()
En hee da's mooi kut*insert aai-over-de-bol-smiley* Ik weet helaas ook geen oplossing... Oh wacht! Was er niet een soort data-retrieval geval wat je dan kon draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |