O, gelukkig, ik heb optiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmmm..... Oja! Je kan een fetisj queen worden! Dan blindoek je ze en zeg je dat ze over zichzelf heen moeten plassen en dan krijg jij geld! [zag ik op spuiten en slikken]
Echt? Wat een trutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment! Nice!
Soms heb ik ook een bluh gevoel als ik eerst verklaard word tot lekker wijf.. en dan zegt zo een chick tegen mijn vriend: Ja en jij... Pfoe! Jij kan veeeeel beter krijgen
Hallo deuk in ego
Wat doe je dan op fokquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nu trouwens wekelijks 3 uur college van Marguerite Corporaal, en ze is echt geweldig
Heb je geen "my recent documents" ofzo? Of als je word opent dat je zo'n lijstje kunt vinden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee.. Gister uren bezig geweest met een bepaald document en vergeten om het onder een naam op te slaan. Nu staat het ergens in een temporary folder of zo en ik kan het niet meer terug vinden.
Ja dat hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt? Wat een trut![]()
Vast jaloezie!
Oo ik las werkelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu wekelijks, niet NU!zit op mijn werk
Heb ik al gekeken, daar staat het niet tussen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je geen "my recent documents" ofzo? Of als je word opent dat je zo'n lijstje kunt vinden?
Soms mag je slaan. Soms mág het gewoon!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment! Nice!
Soms heb ik ook een bluh gevoel als ik eerst verklaard word tot lekker wijf.. en dan zegt zo een chick tegen mijn vriend: Ja en jij... Pfoe! Jij kan veeeeel beter krijgen
Hallo deuk in ego
Hahaha.. Ja misschien moet ik dat de volgende keer maar gewoon doen. Dat zal haar leren!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Soms mag je slaan. Soms mág het gewoon!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha!
Jaloers trutje: "PF, je vriendje![]()
is zooooo...
![]()
PF: *BAP!*
Ooh I would like to see the look bruise on her face!![]()
Succes vandaag Kwakzel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |