Lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:05 schreef loveli het volgende:
En die 2 liter gaat er niet 's ochtends in 1 keer uit neem ik aan
Aldus het betere Schaap!quote:
En nou moet ik denken aan die filmpjes met broccoli etende hamstersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aldus het betere Schaap!
Maar dat dus, loveli! *voert broccoli*
Ik vind hem ten kinds of awesomequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, door die beterschaap te zeggen moest ik er aan denken jou mijn trouwkaartje te laten zien
Je moet ons allemaal je trouwkaart laten zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, door die beterschaap te zeggen moest ik er aan denken jou mijn trouwkaartje te laten zien
Vast niet omdat er schaapjes op staanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk!!! Maar ik dacht dat ze haar eigen school had?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoi!
Vandaag naar congres geweest over eet*problemen in de sport, was interessant.
En euh een oude bekende van hier wiens naam zelden nog genoemd wordt, geeft sinds deze week danslessen op de sportschool waar ik werk
Zo stom! Ik kom vaak een kwartier later om de voorstukjes te missen, altijd is er zat plek, en dan met jou net nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, ga ik zo doen. Net met PF naar de film geweest, was leuk! Behalve dan dat we zo laat waren en de zaal zo vol zat dat we niet eens plekjes naast elkaar hadden!
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat er stond!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is eigenlijk de verkeerde smilie. Maar volgens mij is juist dat gevoel de reden dat de meesten hier nog steeds rondhangen, al zijn wel allang slank.
Het ging over dat we alleemaal wel eens ontevreden zijn met onszelf en dat je zelfbeeld heel er kan afhangen van het moment waarop je naar jezelf kijkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat er stond!
en dat is heel erg waar! Ik zit weer even in een dalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het ging over dat we alleemaal wel eens ontevreden zijn met onszelf en dat je zelfbeeld heel er kan afhangen van het moment waarop je naar jezelf kijkt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef neen het volgende:
Ik ga nu lekker met de schoolopdrachtdat gaat voor zondag helemaal lukken, heerlijk muziekje erbij
dat moet ik vaker doen.
Veel plezier bij dat gala zo Calimero, ik hoef niet meer te zeggen dat jij helemaal niet dik bent volgens mij maar goed. SDB trouwens ook niet.
Bij brandalarm moet je je tas laten staan! Bij bomalarm wel meenemen, anders moeten ze alle tassen nazoekenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuke kaart, Mo!
Er was hier voor de zoveelste keer onterecht brandalarm in de UB. Alles afsluiten, spullen pakken, naar buiten, wachten, en dan mag je weer naar binnen.
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat is heel erg waar! Ik zit weer even in een dalen zodra ik weer meer gelegenheid heb om te sporten dan gaat het allemaal weer beter... sportafhankelijk dus
Bedoel je modellen? Zou je dat graag willen doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagje
Dubieuze uitspraak!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagje
Super.quote:
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Bedoel je modellen? Zou je dat graag willen doen?
Dat herken ik ook wel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen...
Ik heb al te veel onterechte brandalarmen/oefeningen meegemaakt in de UB om er van in paniek te raken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij brandalarm moet je je tas laten staan! Bij bomalarm wel meenemen, anders moeten ze alle tassen nazoeken
Yayquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Super.
Onderbouwing: vezels, langzame carbs, vezels. En je eet er geen pakje tegelijk van op. Denk ik.
Dus er is hoop voor de minder bedeelden onder onsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukken![]()
quote:Hm........... Nee! Eigenlijk nietIk zou wel een paar mooie artistieke foto's van mijzelf willen hebben maar het gedoe er omheen hoeft van mij niet.
Pindakaas klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
Roggebrood.. Ieeeeeh!
Ik ken de combinatie met spek... Misschien ham of pindakaas?
Hmm oke..want ik vind eigenlijk dat je er wel het lichaam en het hoofd voor hebt! Maargoed ik ben geen expertquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukken![]()
Hm........... Nee! Eigenlijk nietIk zou wel een paar mooie artistieke foto's van mijzelf willen hebben maar het gedoe er omheen hoeft van mij niet.
Hm.. Ik denk dat het gaat om de borsten en de billen. Als die groot zijn, doet de rest er niet meer toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus er is hoop voor de minder bedeelden onder ons
[..]
Me too.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik denk dat het gaat om de borsten en de billen. Als die groot zijn, doet de rest er niet meer toe
Bedankt voor het compliment! Nice!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmm oke..want ik vind eigenlijk dat je er wel het lichaam en het hoofd voor hebt! Maargoed ik ben geen expert
ik heb nu trouwens wekelijks 3 uur college van Marguerite Corporaal, en ze is echt geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
ola... ik heb echt poepweinig zin in de tandartszenuwbuikpijn...
wilde nog iets zeggen... ehmm...
ohja! mag ik ook PM Mo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |