Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat is heel erg waar! Ik zit weer even in een dalen zodra ik weer meer gelegenheid heb om te sporten dan gaat het allemaal weer beter... sportafhankelijk dus
Bedoel je modellen? Zou je dat graag willen doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagje
Dubieuze uitspraak!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen... En dan hoor ik altijd dat ik al helemaal niet mag klagen en dan denk ik helemaal van pfffff als ik zoo een killer body had dan zou ik er echt wel geld mee verdienen. En zelfs die mensen hebben een minder dagje
Super.quote:
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Bedoel je modellen? Zou je dat graag willen doen?
Dat herken ik ook wel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook eensch! Ik heb nu ook een bluh gevoel door het weinige sporten en daardoor weinig actief te voelen...
Ik heb al te veel onterechte brandalarmen/oefeningen meegemaakt in de UB om er van in paniek te raken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij brandalarm moet je je tas laten staan! Bij bomalarm wel meenemen, anders moeten ze alle tassen nazoeken
Yayquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Super.
Onderbouwing: vezels, langzame carbs, vezels. En je eet er geen pakje tegelijk van op. Denk ik.
Dus er is hoop voor de minder bedeelden onder onsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukken![]()
quote:Hm........... Nee! Eigenlijk nietIk zou wel een paar mooie artistieke foto's van mijzelf willen hebben maar het gedoe er omheen hoeft van mij niet.
Pindakaas klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
Roggebrood.. Ieeeeeh!
Ik ken de combinatie met spek... Misschien ham of pindakaas?
Hmm oke..want ik vind eigenlijk dat je er wel het lichaam en het hoofd voor hebt! Maargoed ik ben geen expertquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde modellen he, die vrouwen achter het raam hebben nu niet echt een killer body om het zachtjes uit te drukken![]()
Hm........... Nee! Eigenlijk nietIk zou wel een paar mooie artistieke foto's van mijzelf willen hebben maar het gedoe er omheen hoeft van mij niet.
Hm.. Ik denk dat het gaat om de borsten en de billen. Als die groot zijn, doet de rest er niet meer toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus er is hoop voor de minder bedeelden onder ons
[..]
Me too.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik denk dat het gaat om de borsten en de billen. Als die groot zijn, doet de rest er niet meer toe
Bedankt voor het compliment! Nice!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmm oke..want ik vind eigenlijk dat je er wel het lichaam en het hoofd voor hebt! Maargoed ik ben geen expert
ik heb nu trouwens wekelijks 3 uur college van Marguerite Corporaal, en ze is echt geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
ola... ik heb echt poepweinig zin in de tandartszenuwbuikpijn...
wilde nog iets zeggen... ehmm...
ohja! mag ik ook PM Mo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |