abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78772142
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Annaaa, bikkelette!
[..]

Was dat in de spoiler algemeen of tegen mij? Hoe dan ook, dank je wel, ik ben blij met mn jurkje!

We zijn allemaal onze eigen strengste critici denk ik
Tegen jou. En ook tegen Anna en tegen mezelf
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:45:03 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78772263
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tegen jou. En ook tegen Anna en tegen mezelf
Ah okies! Je hebt ook wel gelijk I guess! Maar je eigen vetkussentjes lijken altijd het grootst he! Maar wel very lief

En nu ga ik op de trein naar mn omaaaa.

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:49:13 #228
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78772456
Leuk jurkje Maria!
Ik ben ook wel benieuwd naar het trouwkaartje van Moblo en Wolve.

Het kasboek werkt heel goed! Ik mocht van mezelf deze week 40 euro uitgeven aan boodschappen en ik zit nu op 20 euro. Ik moet nog boodschappen doen voor morgen en overmorgen, maar ik blijf dus ruim binnen die 40 euro! Totaal heb ik deze week tot nu toe 40 euro uitgegeven, maar dat komt omdat ik naar de kapper bent geweest (12,50 euro) en mijn e.dentifier van de ABN AMRO was kapot dus ik moest een nieuwe kopen (7,95 euro! ).

Lijstje:
O: 3 crackers kipfilet
T: 2 crackers kipfilet
L: 500 ml optimel yoghurt
T: 3 crackers kipfilet

D: ?

En dit weekend ga ik weer eens naar m'n ouders. Heb ik wel even zin in .
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:05:29 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78773218
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat een lief jurkje, het staat je goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anna, hopen dat het wat meevalt met de pijn als de verdoving helemaal pleite is!
daarom vind ik "how to look good naked" ook zo goed!! dat zijn idd. geen überknappe mensen, maar niemand vindt ze lelijk LELIJK... voor anderen zijn we vaak veel minder streng...
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:07:20 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78773291
oh en ik ben net terug van de tandarts, compleet met verdoofde wang enzo. het viel 10000% mee, ik heb deze keer de verdovingsprik niet eens gevoeld (hoera voor de assistente!) en daarna ook niks meer gevoeld. hoera voor m2 tandartsen: snel, doortastend en doeltreffend. (incl antispetter lappie door je mond enzo)

stond met 10 minuten gevuld weer buiten.

nu wel gauw een pijnstiller nemen, want als de verdoving uitwerkt heb ik meestal de eerste uren nog wel hoofd en kiespijn
Kwak
pi_78773650
was de meet niet in el mundo?
pi_78773819
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daarom vind ik "how to look good naked" ook zo goed!! dat zijn idd. geen überknappe mensen, maar niemand vindt ze lelijk LELIJK... voor anderen zijn we vaak veel minder streng...
Ken ik niet?
pi_78773992
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite, maar ik krijg die Content.ie5-map niet tevoorschijn (en show hidden files en zo staat aan, en ik heb het ook ingetypt in de adresbalk).
Dat is alleen mogelijk als je (of een poetsprogramma) sinds gisteravond tijdelijke bestanden hebt verwijderd.
Anders moet 'ie er echt zijn.
Je moet wel op de plek van jouw account je eigen accountnaam pakken, maar dat heb je vast wel gedaan.

Wat je nog even kunt proberen is onderstaande vetgedrukte tekst opslaan in kladblok met als naam doc.bat, als type "alle bestanden" en als locatie je bureaublad.

dir %SystemDrive%\*.doc /a h /s >> doc.txt
start notepad doc.txt

Als je het batbestandje vervolgens dubbelklikt verschijnt er een lijst van al je worddocumenten met datum erbij.
Misschien kun je het zo nog terugvinden.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:26:43 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78774038
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ken ik niet?
staan veel filmpjes op youtube (wel irrtante reclame vooraf...) er was ook een nederlandse versie, maar Gok is onevenaarbaar

en

en

Kwak
pi_78774145
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat is alleen mogelijk als je (of een poetsprogramma) sinds gisteravond tijdelijke bestanden hebt verwijderd.
Anders moet 'ie er echt zijn.
Je moet wel op de plek van jouw account je eigen accountnaam pakken, maar dat heb je vast wel gedaan.

Wat je nog even kunt proberen is onderstaande vetgedrukte tekst opslaan in kladblok met als naam doc.bat, als type "alle bestanden" en als locatie je bureaublad.

dir %SystemDrive%\*.doc /a h /s >> doc.txt
start notepad doc.txt

Als je het batbestandje vervolgens dubbelklikt verschijnt er een lijst van alle je worddocumenten met datum erbij.
Misschien kun je het zo nog terugvinden.
Ik ben allang weer thuis, ik werd er chagrijnig van en m'n vriend zei dat 'ie chocolade had gekocht. .

Ik mail deze post van je even naar mezelf zodat ik het maandag nog even kan proberen, en anders is het jammer. Het zou me overigens niet verbazen als er een poetsprogramma dingen heeft verwijderd, want je mag ook eigenlijk geen dingen opslaan op de pc's van de bieb.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78774206
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat een lief jurkje, het staat je goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anna, hopen dat het wat meevalt met de pijn als de verdoving helemaal pleite is!
Lief dat je het zegt en je hebt helemaal gelijk! Jammer ook dat tussen iets weten en iets voelen een wereld van verschil kan zitten.

De pijn valt eigenlijk wel mee en mijn vriendje is vroeg terug van zijn werk en maakt nu, nog in pak, een fruit-hapje voor me: ik heb niets te klagen

En fijn dat het bij jou meeviel Kwak!
pi_78774321
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja! Ik heb vorige week een supertof shirtje gekocht bij Forecast.

Ja, die bestaan wel, maar hier op de pc's mag je niks downloaden en doen, dus daar heb ik niets aan.
Misschien even aan de helpdesk vragen? Echt kut zeg!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78774439
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben allang weer thuis, ik werd er chagrijnig van en m'n vriend zei dat 'ie chocolade had gekocht. .

Ik mail deze post van je even naar mezelf zodat ik het maandag nog even kan proberen, en anders is het jammer. Het zou me overigens niet verbazen als er een poetsprogramma dingen heeft verwijderd, want je mag ook eigenlijk geen dingen opslaan op de pc's van de bieb.
Chocola maakt veel goed!

Denk inderdaad dat de kans niet groot is, maar proberen kan geen kwaad.
pi_78774632
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Chocola maakt veel goed!

Denk inderdaad dat de kans niet groot is, maar proberen kan geen kwaad.
Ik ga maandag nog een poging wagen met de tip die je net gaf. Enorm bedankt voor je hulp, lief!!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78774639
nou, ik ben verhuisd op 't werk! We moesten ineens verkassen van de plek waar we al jaaaaaaaaaaren zaten

gewenning, klein hok, warm
Ja doei.
pi_78774834
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Lief dat je het zegt en je hebt helemaal gelijk! Jammer ook dat tussen iets weten en iets voelen een wereld van verschil kan zitten.
Ik zou willen dat ik er zo rationeel over kon zijn Maar als ik nu zo'n foto van Maria zie (BMI ~ mijn eigen), dan hen ik even een kortstondig helder moment van inzicht dat we er toch eigenlijk allebei best goed uitzien

Maar morgenochtend als ik in mijn onderbroek langs de spiegel loop, is dat weer over. No worries

Die filmpjes kijk ik trouwens thuis even, kwak. Ziet er NSFW uit
pi_78774899
omg kennen jullie www.chatroulette.com? hilarisch !
pi_78774980
Leuk Maria, staat je goed! Hoe gaat het met je docs?

Ik moet eigenlijk wat meer bij Esprit kijken bedacht ik me laatst, die hebben altijd wel van die stoere jurkjes volgens mij
pi_78774999
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef P.F het volgende:
omg kennen jullie www.chatroulette.com? hilarisch !
Ja een meisje had laatst Paris Hilton!
pi_78775395
Dat zal toch haast wel fake geweest zijn?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:00:24 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78775516
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zal toch haast wel fake geweest zijn?
nja, je ziet t op cam... ik heb net even een rondje gemaakt, niks gezegd, alleen gekeken (geen cam hier...) maar ik vind t maar een eng idee, kwam ook een meisje in onderbroek tegen
Kwak
pi_78775600
Gister waren wij met 7 meisjes en 2 laptops

Hilarisch maar ik hou het geen uren vol
pi_78776154
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

staan veel filmpjes op youtube (wel irrtante reclame vooraf...) er was ook een nederlandse versie, maar Gok is onevenaarbaar

en

en

Dit is altijd zo fijn om naar te kijken. Word er erg blij van
  Vis een optie? vrijdag 5 maart 2010 @ 15:41:58 #249
70532 loveli
N
pi_78777193
Zo. Na 2 dagen donker douchen heb ik weer licht in de badkamer.
*haalt maglite weer uit BH*
crap in = crap out
pi_78779030

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')