Ja, dat dacht ik ook meteen...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd, ik herinner haar nog laatst in "24 uur met" en toen was er al een gesprek over politiek en of dat alles voor haar was...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ze het idee heeft dat de partij en achterban nog vertrouwen in haar hebben, zegt ze dat de tegenvallende resultaten worden gezien als mede door het boegbeeld, door haar dus...
Ik krijg het idee dat ze niet wilde, maar moet!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, de mijne verzet zich wat als ze door heeft dat ik haar er in stop. En ze is niet écht haar zelf in dat mandje en als ze er uit moet bij bijv. de DA. Maar ze is betrekkelijk rustig, miauwt in ieder geval niet (Nu wel, want het is bijna half zes en mevrouw heeft hongerZe zat net het eten al te zoeken op de afzuigkap
)
Geen idee... Geen fractievoorzitter meer, geen lijsttrekker...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
Agnes ook meteen helemaal uit de politiek?
quote:
quote:
Ik vind Jan gewoon leuk...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fans in de zaal?
En Agnes in de house, aldus de TT
Er is ook niks mis met de TT tutjequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Jan gewoon leuk...![]()
En de tt is prima...
Klare taal, zoals een echte man.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Gister zat ze nog zo te krijsen dat ze het allemaal zo goed wist bij het debat
Eindelijk die heroinehoerenkop met die slamuil niet meer op tv.
Pardon my language.
Precies.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies.
Moet ik nog even iemand bellen ofzo waar jullie boos op zijn?
Ik ben (weer) in the mood!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met de TT tutje
Bel Paddestoel ffquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies.
Moet ik nog even iemand bellen ofzo waar jullie boos op zijn?
Ik ben (weer) in the mood!
Pffffffffffquote:
Dat kan Greys dan meteen ff vragenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffffffff
Wil Paddestoel niet op de kalender misschien?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffffffff
Wil Paddestoel niet op de kalender misschien?
Nou Greys, je hoort het!quote:
Zie je wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
Hij gaat nu pas aan boord in Zweden en dan nog van Schiphol hierheen, dus dat redt ie niet
Op hoop van zegen die kat los in de auto straks. Wie weet vindt ie het dan enig.![]()
EDIT: Maes belt, ze komt er aan straks![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
Hij gaat nu pas aan boord in Zweden en dan nog van Schiphol hierheen, dus dat redt ie niet
Op hoop van zegen die kat los in de auto straks. Wie weet vindt ie het dan enig.![]()
Nee. Dat je een muts bent dat je het niet wilt vragenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Oh, stelletje idioten
Ze haat me toch al, wou je zeggen?
Nee hoorquote:
Nee ik bedoel Paddestoeltje, die haat me alquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee. Dat je een muts bent dat je het niet wilt vragen
En dat je zelf waarschijnlijk hetzelfde zou doen, en het dan niet raar zou vinden.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
He, kan ik weer de SaTC film niet kijken vanavond![]()
Oh, Paddestoeltje...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Paddestoeltje, die haat me al
Ik zou ook hetzelfde doen, tuurlijk.
Maar ik vind het reuze bezwaarlijk om zoiets aan een ander te vragen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Ik snap je wel hoor, maar er zijn toch al mensen die het aangeboden hebben? Dat kan je best aannemen! Als ik een auto en rijbewijs had was ik zo naar je toe gekomen, dat weet jequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Paddestoeltje, die haat me al
Ik zou ook hetzelfde doen, tuurlijk.
Heel goed!!!! Altijd je beesten voor je man plaatsenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Lief, maar jullie zijn bevooroordeeld he?
Er schuilt heus ook een kreng in mij![]()
Ik dacht er zojuist over om Heer G gewoon geen eten te laten hebben vanavond, omdat ik geen zin meer heb om boodschappen te doen. Maar ik bedacht me dat ik ook geen dierenvoer meer heb. Dus nu moet ik toch.
/jank ende zeick
Zo, ik ben klaar met klagen voor vandaag hoor!Agnessssssss
![]()
Hij is vast heeel knuffelbaar vanavondquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje is weer thuis!![]()
Die sukkel heeft vannacht zijn verjaardag gevierd met de collega's waarmee hij in dat hotel zat dus. Waren ze pas om 5 uur thuis en om 8 uur vrolijk weer aan het werkBenieuwd hoe energiek hij vanavond nog is
![]()
Dat wordt wild, maar zeeeeeer kortquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje is weer thuis!![]()
Die sukkel heeft vannacht zijn verjaardag gevierd met de collega's waarmee hij in dat hotel zat dus. Waren ze pas om 5 uur thuis en om 8 uur vrolijk weer aan het werkBenieuwd hoe energiek hij vanavond nog is
![]()
Mwah op zich niet zo gek als je 2 keer, met alle stress van dien, naar de DA moet en ook al een dag werk erop hebt zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik dacht er zojuist over om Heer G gewoon geen eten te laten hebben vanavond, omdat ik geen zin meer heb om boodschappen te doen. Maar ik bedacht me dat ik ook geen dierenvoer meer heb. Dus nu moet ik toch.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had het meer over de hele avond en het eten wat ik geregeld had enzo, hoor
Ja hallo Goodbye, je weet toch dat het hier altijd uitdraait op seks...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had het meer over de hele avond en het eten wat ik geregeld had enzo, hoor
Verschillende soorten vlees, sausjes, stokbrood, groente. En drank. En taart.quote:
Nouja, eh, jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo Goodbye, je weet toch dat het hier altijd uitdraait op seks...
Leuk!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschillende soorten vlees, sausjes, stokbrood, groente. En drank. En taart.
We gaan gourmetten, vindt-ie zo leuk![]()
quote:
Wat lief van jequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verschillende soorten vlees, sausjes, stokbrood, groente. En drank. En taart.
We gaan gourmetten, vindt-ie zo leuk![]()
Ik stond vanochtend als een zonnetje op, vanmiddag weer wat minder en nu gaat het wel! Ik had wel gewoon kunnen werken in ieder geval (maar ik had sowieso al een vrije dagquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat lief van jevoel jij je al wel weer beter?
En straks je vriendje weer terug!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend als een zonnetje op, vanmiddag weer wat minder en nu gaat het wel! Ik had wel gewoon kunnen werken in ieder geval (maar ik had sowieso al een vrije dag)
Oh dat klinkt alweer wat beter gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend als een zonnetje op, vanmiddag weer wat minder en nu gaat het wel! Ik had wel gewoon kunnen werken in ieder geval (maar ik had sowieso al een vrije dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |