PM me maar als je een slachtoffer heb gevondenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm daar heb je er ook genoeg van
en vrouwelijkquote:
Suusielove.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Suusielove het volgende:
[..]
zij doet zo raar hele tijd tegen mij hoor !
eigenlijk ben ik helemaal niet leuk dus je kan mij wel verkrachtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
PM me maar als je een slachtoffer heb gevonden
Geile uitgewoonde hoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Shirley92 het volgende:
@Myraela: Waarom scheld je zo?
@Pixie.: Asociale trut!
Omdat het kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Shirley92 het volgende:
@Myraela: Waarom scheld je zo?
@Pixie.: Asociale trut!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik helemaal niet leuk dus je kan mij wel verkrachten
Ik beloof dat ik flink zal tegenstribbelenquote:
Jezus waarom doe je de hele tijd zo kankerzielig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Jij bent ziek in je hoofd! Misschien zit er wat vocht los in je hoofd! Trutje!
Klopt ik ben ziek in me hoofdquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Jij bent ziek in je hoofd! Misschien zit er wat vocht los in je hoofd! Trutje!
Dan bind ik je gewoon vastquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik flink zal tegenstribbelen
Euhm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klopt ik ben ziek in me hoofd
Maar dat betekend nog niet dat ik je niet anaal kan vernederen of wel dan?
quote:
Maar wel de juiste atributenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm.![]()
Nou.![]()
![]()
hihi.
Je hebt uh.![]()
![]()
Geen.. hihi
Piemeltje.![]()
voorbindspeelgoed FTWquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm.![]()
Nou.![]()
![]()
hihi.
Je hebt uh.![]()
![]()
Geen.. hihi
Piemeltje.![]()
Geilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|