hahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Shirley92 het volgende:
@Suusielove: Maak je geen zorgen. Ik werd ook geplaagd en getreiterd. Nu draai ik een paar dagen mee en is het al een stuk beter.
Glass dildoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Pixie. het volgende:
Enfin
4 dildo's voor dit topic
[ afbeelding ]
zij doet zo raar hele tijd tegen mij hoor !quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter houd je je kanker muil tegen Pixie. Het kan me niet schelen van welke autist jij een tering kloontje bent. Ga ergens anders grappig doen ofzo.
Hmm daar heb je er ook genoeg vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee die is lief
Ik wil iemand die niet leuk is
I know rightquote:
Oh noes. Ga huilen bij je mama. Zullen we nu gaan Welles-nietes'en? Gewoon om het niveau een beetje op peil te houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Suusielove het volgende:
[..]
zij doet zo raar hele tijd tegen mij hoor !
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee die is lief
Ik wil iemand die niet leuk is
PM me maar als je een slachtoffer heb gevondenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm daar heb je er ook genoeg van
en vrouwelijkquote:
Suusielove.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Suusielove het volgende:
[..]
zij doet zo raar hele tijd tegen mij hoor !
eigenlijk ben ik helemaal niet leuk dus je kan mij wel verkrachtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
PM me maar als je een slachtoffer heb gevonden
Geile uitgewoonde hoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Shirley92 het volgende:
@Myraela: Waarom scheld je zo?
@Pixie.: Asociale trut!
Omdat het kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Shirley92 het volgende:
@Myraela: Waarom scheld je zo?
@Pixie.: Asociale trut!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik helemaal niet leuk dus je kan mij wel verkrachten
Ik beloof dat ik flink zal tegenstribbelenquote:
Jezus waarom doe je de hele tijd zo kankerzielig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Jij bent ziek in je hoofd! Misschien zit er wat vocht los in je hoofd! Trutje!
Klopt ik ben ziek in me hoofdquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:00 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Jij bent ziek in je hoofd! Misschien zit er wat vocht los in je hoofd! Trutje!
Dan bind ik je gewoon vastquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik flink zal tegenstribbelen
Euhm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klopt ik ben ziek in me hoofd
Maar dat betekend nog niet dat ik je niet anaal kan vernederen of wel dan?
quote:
Maar wel de juiste atributenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm.![]()
Nou.![]()
![]()
hihi.
Je hebt uh.![]()
![]()
Geen.. hihi
Piemeltje.![]()
voorbindspeelgoed FTWquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm.![]()
Nou.![]()
![]()
hihi.
Je hebt uh.![]()
![]()
Geen.. hihi
Piemeltje.![]()
Geilquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nu heb je zojuist iemand uit 1992 anaal vernederd?
Dear god.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Shirley92 het volgende:
@Pluis_Konijn: Foto's van mijn borsten heb ik al geplaatst.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Suusielove het volgende:
kennen de vrouwen hier geen schaamte??
Kankerhoer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Shirley92 het volgende:
@Pluis_Konijn: Foto's van mijn borsten heb ik al geplaatst.
Doe je mee met de gangbang ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |