Uhm, dit is Lindsay Lohan. En geloof me...dit is echt wel photoshop. Ze is wel wat aan de dunne kant geweest, maar lang niet zo dun en ik heb ook eerder het idee dat het door drugs kwam dan door anorexia. Als je al research doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef horned_reaper het volgende:
De volgende foto's zijn geen photoshops, of jullie dit nu willen geloven of niet, maar dit zijn vrouwen die op het randje van de dood balanceren en ook niet veel langer dan een paar maanden te leven hebben.
Armen een beetje dikkig? Nou, ik zie een schouderblad uitsteken!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:
Overigens vind ik Shenea Grimes uit 90210 niet echt dun hoor. Op deze pic zie je niet eens ribben en haar armen zijn normaal (zelfs tikje dikkig) :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:
haar armen zijn normaal (zelfs tikje dikkig) :
Ik had het meer over bij de elleboog en haar bovenarm. Dat is toch echt niet eng dun als je het mij vraagt. Maar goed, deze discussie mag hier nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Armen een beetje dikkig? Nou, ik zie een schouderblad uitsteken!
Dikkig.
Maar die zijn niet zozeer anorectisch, die zijn overmatig afgetraind. Moet je die spierballen van SJP zienquote:
Klopt, daar moet minstens 40 kg bij.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Ole het volgende:
SJP schijnt nog maar 40 kg te wegen. Da's best weinig
Zie het niet echt. Als je dat dunne vel van haar borst bedoelt, dat heeft mijn moeder ook, maar die is ook niet overdreven dun.quote:
Wat zonde zeg, op die laatste foto, van vorig jaar, ziet ze er echt prachtig uit!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:14 schreef female81 het volgende:
Ze kijkt er ook zo ongelukkig bij, en niet alleen op déze foto. Op oude foto´s was het altijd zo´n stralend type, met van die glimoogjes.
Wat mij betreft had ze vroeger niets te klagen. Misschien nét iets voller dan de standaardnorm (die sowieso op het randje van een gezond bmi zit, of zelfs eronder), maar dat vind ik juist mooi.
(Edit: Zie hier voor een hele lange reeks commentaren.)
[ afbeelding ]
Nog een edit: Die in het rode shirtje is van 2003, nogal oud dus. Maar die hieronder is van verleden jaar:
[ afbeelding ]
Sienna Miller heeft een slanke bouw, maar echt niet mager. Ze is juist mooi zoquote:
als je naar die benen kijkt vind ik dat echt wel te dun.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie het niet echt. Als je dat dunne vel van haar borst bedoelt, dat heeft mijn moeder ook, maar die is ook niet overdreven dun.
Je ziet amper been en wat ik ervan zie, is welgevormd en slank. Niet zum kotzen dun. Verre van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
als je naar die benen kijkt vind ik dat echt wel te dun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |