abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79176869
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Moja het volgende:
Sylvie Meis wás leuk om te zien. Ik vind haar nu echt heel erg lelijk. Ze heeft sinds ze zo is afgevallen een paardenbek. Ik weet niet, het klopt gewoon niet meer
Haar ogen en haar mond zijn te groot voor het enigszins ingevallen gezichtje
  maandag 15 maart 2010 @ 19:50:35 #52
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_79181648
Een oudje van Nicole Ritchie. Vind dat ze er nu veel beter uitziet, met een paar kilootjes extra

De dochter van Donatella, Allegra Beck

Rachel zoe

BH 90210 actrice Shenae Grimes

Whitney Port krijgt ook wel erg dunne beentje..

[ Bericht 31% gewijzigd door Paarse_Kiwi op 15-03-2010 19:54:14 (Moeilijk, verschil tussen link en afbeelding...) ]
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_79252998
Zo dat gaat niet de goede kant op in celebrity land
pi_79255778
Groothoeklens en schoudervullingen. (Over die Whitney dus.) Dat vertekent enorm.
pi_79255816
En die foto's van Allegra zijn al meer dan 5 jaar oud...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:16:17 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_79348058
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Nadine Coyle. .
en:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_79364590
Ze kijkt er ook zo ongelukkig bij, en niet alleen op déze foto. Op oude foto´s was het altijd zo´n stralend type, met van die glimoogjes.

Wat mij betreft had ze vroeger niets te klagen. Misschien nét iets voller dan de standaardnorm (die sowieso op het randje van een gezond bmi zit, of zelfs eronder), maar dat vind ik juist mooi.

(Edit: Zie hier voor een hele lange reeks commentaren.)

Nog een edit: Die in het rode shirtje is van 2003, nogal oud dus. Maar die hieronder is van verleden jaar:

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2010 19:10:25 ]
  maandag 5 april 2010 @ 20:55:51 #58
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_79979789
wat een enge topic
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_79991544
Toch ook weer een mooi topic
Anorexia laat zoveel zien, in zo'n korte tijd.... een vreselijke waarheid dat de instandhouding van onze psyche te niet doet....

Hannah, wat mij in stand hield
Als mijn wereld haast verging,
Was altijd mijn vermogen
Tot bewondering.

Bewondering voor steden
En kerken die ik zag,
Voor de muziek van Schubert
En Offenbach en Bach.

Voor Mozart, die gedachten
Zo vrijuit stromen liet
Dat verdriet tot geluk werd,
Geluk tot blij verdriet.

En voor de dichter Nijhoff,
Die onder woorden bracht
Hoe hij dichtbij zijn moeder
Keek naar 't geheim der nacht.

Bewondering voor een liedje
Over het Rembrandtplein,
Bewondering voor de meisjes,
Alle meisjes die er zijn.

Bewondering voor de Lieve Heer,
Die bloemen bloeien laat
En vogeltjes doet fluiten
Terwijl Hij niet bestaat!

Als je aan de overkant bent,
Is bewondering dan geen brug
Naar gewoon weer 's wat eten?
God, Hannah, kom terug.

.
.
.

Wat ik wel moet zeggen.... anorexia is er in een hoop soorten... de meeste plaatjes uit dit topic zijn ongetwijfeld een eetstoornis...maar anorexia kan veel verder gaan.
De volgende foto's zijn geen photoshops, of jullie dit nu willen geloven of niet, maar dit zijn vrouwen die op het randje van de dood balanceren en ook niet veel langer dan een paar maanden te leven hebben.
Ze zijn geknapt onder hun eigen controle en radeloosheid.
Het einde van een leven kan de waarheid doen branden .....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 41% gewijzigd door horned_reaper op 06-04-2010 01:38:03 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 03:29:37 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79992645
zeker de helft van die foto's je plaatst zijn dus wel geshopt, heb zelf de originele foto's ervan gezien.
Kan ze zo snel niet vinden maar zeker wel dat ze nep zijn!

Hier staan er al een aantal tussen.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80174187
Ik vind die real foto's ook al behoorlijk eng.
pi_80175082
Nog zo'n eng topic voor een tvp.

Dat bovenstaande filmpje is trouwens niet serieus te nemen. JLo wordt altijd alleen maar dikker gemaakt om haar slechter neer te zetten dan dunner. Maar ach, het laat wel zien hoe er met fotoshop gespeeld kan worden.
pi_80177452
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 03:29 schreef snakelady het volgende:
zeker de helft van die foto's je plaatst zijn dus wel geshopt, heb zelf de originele foto's ervan gezien.
Kan ze zo snel niet vinden maar zeker wel dat ze nep zijn!

Hier staan er al een aantal tussen.

Een hele goede vriendin van me heeft al jaren Anorexia, en zei is net zo dun als een hoop van die "neppe" foto's uit je filmpje.
Ze is dan ook al meerdere malen met spoed opgenomen in het ziekenhuis.... maar ze is werkelijkwaar één en al bot....
  zondag 11 april 2010 @ 03:08:03 #64
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80177507
WTF wat een ellende!
WHY dat is toch niet mooi meer trouwens die modellen op de catwalk zouden ze moeten verbieden jezus zeg!
Snollebolt
pi_80177561
quote:
Op zondag 11 april 2010 03:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
WTF wat een ellende!
WHY dat is toch niet mooi meer trouwens die modellen op de catwalk zouden ze moeten verbieden jezus zeg!

Denk je dat ze er zelf blij mee zijn?
Veel meiden met anorexia walgen van hun dunne lichaam... maar ze kunnen gewoon niet anders...
Ze kunnen alleen rust in hun hoofd hebben wanneer ze niets hebben gegeten, daar hangt alles van af.

Stel je voor dat jij moest leven met iedere dag chaos in je hoofd, gedreun, gekrijs en alle emoties en dingen die 24 uur per dag 7 dagen in de week door je hoofd heen razen! En de enige manier voor je om volledig tot rust te komen en al die stemmen het zwijgen te doen opleggen, is geen voedsel tot je nemen.
Dan is de keuze wel snel gemaakt......

Anorexia komt wel vaak voort uit een vertekend zelfbeeld, maar uiteindelijk is het een spiraal waar je in terecht komt en ook al vindt je jezelf veel en veel te dun en heb je een hekel aan meiden met anorexia... je komt er gewoon niet meer uit....
pi_80481867
quote:
Op zondag 11 april 2010 03:18 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Veel meiden met anorexia walgen van hun dunne lichaam... maar ze kunnen gewoon niet anders...
Ze kunnen alleen rust in hun hoofd hebben wanneer ze niets hebben gegeten, daar hangt alles van af.

Stel je voor dat jij moest leven met iedere dag chaos in je hoofd, gedreun, gekrijs en alle emoties en dingen die 24 uur per dag 7 dagen in de week door je hoofd heen razen! En de enige manier voor je om volledig tot rust te komen en al die stemmen het zwijgen te doen opleggen, is geen voedsel tot je nemen.

Anorexia komt wel vaak voort uit een vertekend zelfbeeld, maar uiteindelijk is het een spiraal waar je in terecht komt en ook al vindt je jezelf veel en veel te dun en heb je een hekel aan meiden met anorexia... je komt er gewoon niet meer uit....
Wow, dat beschrijf je mooi. En goed. Ik heb zelf anorexia. Wel aan de beterende hand, en ik ben ook nooit zo dun geweest als op die hele erge plaatjes, maar wel heel dun. Nu gewoon een gezond gewicht. Het gaat idd veel verder dan er mooi uit willen zien.
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  maandag 19 april 2010 @ 14:43:57 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_80481975
quote:
Op zondag 11 april 2010 03:18 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Wat modellen en filmsterren betreft gaat het er ook om wat ze aangepraat wordt door hun wereldje he, dat is meer het punt Daarnaast ook dat zulke rolmodellen ook weer andere meiden stimuleren - dat wordt dus kennelijk mooi gevonden dus zo moet je worden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_80483285
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef jeroen09 het volgende:
Ik vind die real foto's ook al behoorlijk eng.
Ja idd, gewoon eng om te zien, en zeker niet gezond!
pi_80486671
quote:
WTF wat een ellende!

Alsof de modellen zelf bepalen hoe ze eruitzien. De modewereld is zo hypocriet als de pest. Ze zeggen dat ze alleen 'gezonde' modellen willen, maar meisjes boven de 55 kilo worden niet geboekt tenzij ze drastisch afvallen.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  maandag 19 april 2010 @ 17:09:27 #70
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_80487372
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is dit Photoshop.
niet dus, dit is een vrouw die heeft geposeerd om de modewereld te laten zien dat ze wat vollere modellen moeten laten gebruiken. Volgensmij is ze ook al overleden, maar dat weet ik niet zeker

trouwens anorexia
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 19 april 2010 @ 17:11:45 #71
206337 aychelle
pi_80487463
quote:
WTF wat een ellende!

het is ook niet mooi, dat je zover wilt gaan om een paar keer heen en weer te lopen op een catwalk.

Dan ga je toch lekker de straat op te wandelen?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_80495507
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

niet dus, dit is een vrouw die heeft geposeerd om de modewereld te laten zien dat ze wat vollere modellen moeten laten gebruiken. Volgensmij is ze ook al overleden, maar dat weet ik niet zeker

trouwens anorexia
Het is wel photoshop, dit is het origineel nl:

En ik denk dat je deze vrouw bedoelt:

Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  maandag 19 april 2010 @ 21:31:54 #73
206337 aychelle
pi_80498467
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Het is wel photoshop, dit is het origineel nl:

[ afbeelding ]

En ik denk dat je deze vrouw bedoelt:

[ afbeelding ]
dan nog vind ik afschuwelijk dun, bah
pi_80538787
Ja, dat is idd de ironie ervan.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 april 2010 @ 14:34:53 #75
22592 crew  Ole
pi_80559735
Sarah Jessica Parker:

http://www.ad.nl/static/F(...)3.jpg?20100421133110

[ Bericht 33% gewijzigd door Ole op 21-04-2010 14:42:26 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: