abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78919276
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 05:43 schreef female81 het volgende:

[..]

Dat lijkt inderdaad niet haar natuurlijke bouw te zijn, nee. Al staan er griezeliger foto's op deze pagina.

Maar toch zie ik liever deze versie van Cheryl Cole (rechter meisje op foto 1, linker meisje op foto 2):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die foto's zijn uit 2002/2003. Dikke kans dat ze het zelf afdoet als 'ik ben m'n babyvet kwijt', dat zeggen namelijk heel veel artiesten die zoveel zijn afgevallen.
Volgens mij is het Nadine Coyle op de foto van Deisyy
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_78919453
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]

Girls Aloud zangeres.
Echt zo'n lijf wat zichzelf aan het opvreten is.
Ik word er moe van als ik er naar kijk.
Go hard or go home
pi_78919525
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:33 schreef DjinN het volgende:

[..]

Volgens mij is het Nadine Coyle op de foto van Deisyy
Volgens mij toch Cheryl, als ik naar die mond kijk. Overigens heb ik van béiden aardig wat foto's gezien waarbij er nogal een groot verschil is met die foto's uit 2002/2003 die ik postte.

--> Inclusief een opmerking van Cheryl zelf dat ze in de periode van die oude foto's, achteraf gezien, 'toch wel een beetje te dikkig was'. Doet me verder denken aan Sylvie Meis, die - onterecht - exact hetzelfde zei over hoe ze er een aantal jaren terug uit zag. Vroeger versus nu:

(Dat enorme afvallen was trouwens al vóór haar borstkanker gebeurd. Gelukkig schijnt ze wel de hoorntjes van haar softijsjes gewoon op te eten.)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 08:59:47 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:24:00 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78920153
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef Spunks het volgende:

Dat trouwens gesloten werd omdat SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!
Wat een goede motivatie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_78920551
quote:
(Dat enorme afvallen was trouwens al vóór haar borstkanker gebeurd. Gelukkig schijnt ze wel de hoorntjes van haar softijsjes gewoon op te eten.)
Eens per jaar toch, om eens lekker wild te doen?
pi_78920842
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:51 schreef female81 het volgende:

[..]

Volgens mij toch Cheryl, als ik naar die mond kijk. Overigens heb ik van béiden aardig wat foto's gezien waarbij er nogal een groot verschil is met die foto's uit 2002/2003 die ik postte.

--> Inclusief een opmerking van Cheryl zelf dat ze in de periode van die oude foto's, achteraf gezien, 'toch wel een beetje te dikkig was'. Doet me verder denken aan Sylvie Meis, die - onterecht - exact hetzelfde zei over hoe ze er een aantal jaren terug uit zag. Vroeger versus nu:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij Sylvie Meis lijkt het imo net alsof haar hoofd te groot is voor haar lichaam Net een lollypop
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_78921966
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef DjinN het volgende:

[..]

Bij Sylvie Meis lijkt het imo net alsof haar hoofd te groot is voor haar lichaam Net een lollypop
Het allerergste zijn misschien nog wel de enthousiaste kreten van mensen als haar styliste, couturiers, enzovoort, die zowat naar adem snakken bij het aanschouwen van Sylvie's zogenaamd prachtige lichaam ("zo mooi slank").

Het ziet er zo onnatuurlijk uit. Lang niet elke vrouw is op haar best met maatje 34 of 36 (vooral als ze dikke botten hebben).
pi_78922137
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:25 schreef female81 het volgende:

Het ziet er zo onnatuurlijk uit. Lang niet elke vrouw is op haar best met maatje 34 of 36 (vooral als ze dikke botten hebben).
Dikke botten?
Go hard or go home
pi_78922484
Ja, dat bestaat.
Sommige mensen hebben van die ielige polsjes, daar vliegen alle armbanden vanaf, terwijl anderen (zelfde lengte) hun hand nieteens door de armband krijgen. De een kan er bij maat 36 mollig uitzien, de ander uitgemergeld, omdat de grovere botten aan alle kanten uitsteken. Echt, vergelijk het maar eens bij mensen om je heen. Aan polsen en enkels kun je het heel goed zien.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:00:22 #35
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_78923030
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja, dat bestaat.
Sommige mensen hebben van die ielige polsjes, daar vliegen alle armbanden vanaf, terwijl anderen (zelfde lengte) hun hand nieteens door de armband krijgen. De een kan er bij maat 36 mollig uitzien, de ander uitgemergeld, omdat de grovere botten aan alle kanten uitsteken. Echt, vergelijk het maar eens bij mensen om je heen. Aan polsen en enkels kun je het heel goed zien.
Klopt wel,als ik(grove botten) onder een bepaald gewicht kom ziet het er niet uit,botten zie je gewoon zitten,terwijl mijn beste vriendin die heel ielig is gebouwd met dat gewicht er prima uit ziet,zonder uitstekende botten,ach ben gewoon grof gebouwd en daar doe je niks aan
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:00:40 #36
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79054278

Nadine Coyle. .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79054418

Nerd is right.
pi_79060794
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Nadine Coyle. .
..weet niet eens hoe ze een trap af moet lopen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:32:57 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_79070931
The Cheeky girls:

tegenwoordig:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:34:49 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_79070990
Nikki Grahame:

heeft er zelfs een boek over geschreven:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_79071463
Sylvie Meis wás leuk om te zien. Ik vind haar nu echt heel erg lelijk. Ze heeft sinds ze zo is afgevallen een paardenbek. Ik weet niet, het klopt gewoon niet meer
pi_79074430
die knieën.. zo dun worden allemaal zo oud..
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79077303
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
The Cheeky girls:
[ afbeelding ]

tegenwoordig:
[ afbeelding ]
damn...die zijn van touch my bum ofzoiets....if you can find it!
pi_79077406
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:00 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Klopt wel,als ik(grove botten) onder een bepaald gewicht kom ziet het er niet uit,botten zie je gewoon zitten,terwijl mijn beste vriendin die heel ielig is gebouwd met dat gewicht er prima uit ziet,zonder uitstekende botten,ach ben gewoon grof gebouwd en daar doe je niks aan
Ja dat is ook waar.Keira knightley bijvoorbeeld ze is wel dun maar het is gewoon haar bouw
pi_79080952
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:18 schreef kimikkuh het volgende:

[..]

Ja dat is ook waar.Keira knightley bijvoorbeeld ze is wel dun maar het is gewoon haar bouw
[ afbeelding ]
die ziet er niet uit als een opgewarmd lijk nee

hangende vellen over zichtbare ribben en uit-stekende knokkelknieën ontstaan door crashdiëten
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79083521
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:51 schreef female81 het volgende:

[..]

--> Inclusief een opmerking van Cheryl zelf dat ze in de periode van die oude foto's, achteraf gezien, 'toch wel een beetje te dikkig was'. Doet me verder denken aan Sylvie
Meis, die - onterecht - exact hetzelfde zei over hoe ze er een aantal jaren terug uit zag. Vroeger versus nu:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(Dat enorme afvallen was trouwens al vóór haar borstkanker gebeurd. Gelukkig schijnt ze wel de hoorntjes van haar
softijsjes gewoon op te eten.)
Dat op die foto is wel Nadine, ik heb een tijdje in Engeland gewoond en zoveel Cheryl gezien dat ik haar kan dromen
Cheryl is ook best dun maar heeft kortere en gespierde benen.

Neemt niet weg dat de dame op de foto hoe dan ook veel te eng dun is. Brrr....
pi_79168595
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Xanteh het volgende:
Dit is anorexia

[ afbeelding ]

Weet niet wie dit is
Dit is photoshop
Daar zit je dan.
pi_79168689
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:22 schreef Csbs het volgende:

[..]

Dit is photoshop
Yup!Gelukkig wel......
  maandag 15 maart 2010 @ 14:25:19 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79168694
jezus wat een vadsige wijven allemaal hier
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79168859
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef kimikkuh het volgende:

[..]

Yup!Gelukkig wel......
Ik wilde het nog even benadrukken. Want ik vind het vreselijk dat mensen denken dat die foto echt is en daardoor het figuurtje van Nicole Richie bestempelen als "niet zo heel dun"
Daar zit je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')