Maasdijk is wat ver weg denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik hoorde net dat k over twee weken werkloos ben
En ik dacht nog een week of vier een baan te hebben
Hellllpppp!
Misschien een domme vraag maar maken die 2 weken zoveel uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik hoorde net dat k over twee weken werkloos ben
En ik dacht nog een week of vier een baan te hebben
Hellllpppp!
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar maken die 2 weken zoveel uit?
gewoon even gaan zitten, tien minuutjes ofzo met een kopje thee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Succes alvast Vicky! ik moet echt nog even dingen doen, maar ik heb echt een (energie) dip.Ben de hele dag al onderweg lijkt het. en nu zit ik even, maar dat kan eigenlijk helemaal niet.
Ja, das waar..quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.
En het is meer dat het nu ineens wel heel dichtbij komt ook.
Voor jou dan ook maar ff jompelen hé?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.
En het is meer dat het nu ineens wel heel dichtbij komt ook.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef Kimpossible het volgende:
Vicky![]()
Innepin![]()
Zonnetje![]()
9,6 voor tentamen personeelsmanagement en arbeidsrechthoezo overijverige student docent? Tentamen is om 1 u gemaakt, krijg net al een mailtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |