Maasdijk is wat ver weg denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik hoorde net dat k over twee weken werkloos ben
En ik dacht nog een week of vier een baan te hebben
Hellllpppp!
Misschien een domme vraag maar maken die 2 weken zoveel uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef innepin het volgende:
Hoi.
Ik hoorde net dat k over twee weken werkloos ben
En ik dacht nog een week of vier een baan te hebben
Hellllpppp!
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar maken die 2 weken zoveel uit?
gewoon even gaan zitten, tien minuutjes ofzo met een kopje thee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Succes alvast Vicky! ik moet echt nog even dingen doen, maar ik heb echt een (energie) dip.Ben de hele dag al onderweg lijkt het. en nu zit ik even, maar dat kan eigenlijk helemaal niet.
Ja, das waar..quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.
En het is meer dat het nu ineens wel heel dichtbij komt ook.
Voor jou dan ook maar ff jompelen hé?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt er aan of er iets komt uit de twee sollicitaties die ik heb lopen.
En het is meer dat het nu ineens wel heel dichtbij komt ook.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef Kimpossible het volgende:
Vicky![]()
Innepin![]()
Zonnetje![]()
9,6 voor tentamen personeelsmanagement en arbeidsrechthoezo overijverige student docent? Tentamen is om 1 u gemaakt, krijg net al een mailtje!
Yeahquote:
oeh klinkt goed, laat t deze kant maar opkomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Fannie het volgende:
[..]
Yeah![]()
Ik heb nog een lekker recept voor broccoli taart.... hebbuh ?
Ik had ook een meegluurster. Ik was allang blij dat de HA zei dat ze het de volgende keer maar eens zelf moest proberen en dat ik wist dat ik de komende 5 jaar niet meer op de stoep staquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Morgenmiddag mag ik op. Met AIO erbij zelfs.
Die wilde het niet zelf doen, maar liever nog 1 keer meekijken met de arts.
Vond ik eig. wel fijn om te horen dat ze niet zomaar zelf wilde prutsen. Als beloning mag ze dan wel mee kijken.
Geweldig! De vleesetende bacterie heeft mes en vork bij zich.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
woehoe KimPossible wauw!![]()
keigoed man!
Kijk nou wat ik tegenkwamGiant Microbes knuffels
ik vind het hilarisch
Dat kan ook gerust als je niet ongesteld bent hoor. Is t alleen een beetje langer onbetrouwbaar ipv meteen betrouwbaar. Even navragen dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Heb ik een afspraak voor dat spiraaltje, is mijn menstruatie ineens weer verdwenen.
Dat heb ik ook! 2 dagen rozig en vandaag is alles opgedroogdquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Heb ik een afspraak voor dat spiraaltje, is mijn menstruatie ineens weer verdwenen.
Maar komt dat bij jou niet doordat je de mirena hebt? Met hormonen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! 2 dagen rozig en vandaag is alles opgedroogd.
ja ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:23 schreef cattie het volgende:
[..]
Geweldig! De vleesetende bacterie heeft mes en vork bij zich.
Geen idee. Alles wat ik heb gelezen over het plaatsen van spiraaltjes ging gepaard met enorme bloedbadenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar komt dat bij jou niet doordat je de mirena hebt? Met hormonen?
Mikoxx, thanks, dat wist ik niet. Dan zie ik het morgen allemaal wel.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen idee. Alles wat ik heb gelezen over het plaatsen van spiraaltjes ging gepaard met enorme bloedbaden.
De enige keer dat ik niet ongesteld ben geworden was ik zwanger. Ik word er toch een beetje angstig vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Dat enorme bloeden valt wel mee, ik had wel veel buikpijn.
doe je toch testen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De enige keer dat ik niet ongesteld ben geworden was ik zwanger. Ik word er toch een beetje angstig van.
quote:
Die heb ik echt al jaren niet meer in huisquote:
morgen ff naar de drogist, haal je een goedkoop ding. Het is toch vast niets, maar meer voor je eigen rust. Toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik echt al jaren niet meer in huis.
Erg handigquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja hij is goed he?! M1n eigen giant microbe altijd bij de hand
aan het einde wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Als je zwanger bent staat je BMM toch niet open?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Erg handig![]()
Ik heb rauwkost met een gezonde dip en nu doe ik net alsof het chips en een ongezonde dip is. Het lijkt alleen niet te werken
Ik mag hopen na er twee jaar geen intensief gebruik van gemaakt te hebbendequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
aan het einde wel.
(weet ik veel, is dat meteen dicht dan?)
is jouw zoekfunctie stuk?quote:
Ik wil eigenlijk ook liever ijs. Of chips. Of patat. Of chocola. Of heel veel sigaretten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het heller boek gaan bestellen, maar bol is stuk, dus nu eet ik ijs om die teleurstelling te verwerken.![]()
Ik ben echt zo hopeloos.
Nee, die laatste niet joh! Dat smaakt echt heel goor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook liever ijs. Of chips. Of patat. Of chocola. Of heel veel sigaretten.
Nou... weet je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik ga ze ook niet eten. Ik ga ze roken. Maar misschien is heroine een betere optie. Daar word je pas mooi slank van. Iemand nog een adresje?
is da echt waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef bodpa09 het volgende:
Met al die zwangere vrouwen hier moet je toch ook aan t spul kunnen komen dat Moeders voor Moeders verkoopt aan producenten van afslankproducten. (nondeju, ik kan niet op de naam van t hormoon komen)
Ik ruik een kans, M@x.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik ga ze ook niet eten. Ik ga ze roken. Maar misschien is heroine een betere optie. Daar word je pas mooi slank van. Iemand nog een adresje?
Vlgs mij niet. Er wordt wel hcg gebruikt voor afslank hormoon, mara vlgs mij niet door MvM toch?quote:
quote:
gewoon ff den haag in, kies een slechte wijk (zijn er genoeg lijkt mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |