Lullig dat ik pas na een week kan lezen wat je in mn note hebt gezetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hoppa, allemaal een note voor offtopic gedrag
Kloon. Hoeveel heb je op je echte account?quote:
Ik vertrouw je niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:38 schreef Roepstand het volgende:
[..]
En je wil het niet met ons delen?
Ik geef je groot gelijk.quote:
30.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kloon. Hoeveel heb je op je echte account?
Jij bent Roepstand niet.quote:
Niet.quote:
Even, totdat deze een spuitje krijgt en het licht weer definitief zal doven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
Omdat ELF zo dichtgaat mogen jullie even asiel.
Je maakt me weer blij met een dode reiger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
Wij zijn illegale aliens.quote:
Die komt er, geen idee wanneer, geen idee of ie goed is of niet. Maar samen met jou Johnny en Angelina op een groot scherm lijkt me geil zeer gezelligquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat las ik over een film met Johnny en Angelina?
Moeten we straks ook naar een AZC?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
Je houdt van ons hequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
En een opleiding tot timmerman, metselaar of naaisterquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten we straks ook naar een AZC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |