quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 14:31:59 ]
Kul. Als ik ergens recht op heb, dan heb ik dat. En als ik dan de afweging maak of het het gezeik waard is ja of nee, dan is dat iets totaal anders. Maar er is niks mis met weten wat je rechten en plichten zijn jegens je werkgever, al is het alleen maar omdat je anders van alles door de neus geboord wordt.quote:Het gaat mij niet om kennis. Het gaat mij om de onwil om de praktijksituatie te willen inzien. Wat in theorie allemaal kan is mooi, maar zo werkt de wereld niet. En hoe meer je werkt, hoe meer je daarvan doordrongen raakt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]Die vond ik anders bellaberd slecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your fat one? How can I ever suck your imagination?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Suck my fat one
edit: and here's a spoon
Jeff bridges is favoriet geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
Wie zal de Oscar voor beste acteur winnen?
Serious Men is van de Coen's ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Inderdaad. Foutjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Ripley het volgende:
A single man is toch niet van de coen brothers maar van tom ford? Die van de Coens is a serious man dacht ik
Of Collin Firth, als de BAFTA's idd een goede graadmeter zijn voor de Oscars.quote:
Ja... Maar ik vind ze alleemaal wel goedquote:
Ja, voor colin firth. Maar als ik mijn gay bronnen mag geloven is ie ook gewoon precies zo mooi als je van tom ford zou verwachten, maar ook met inhoudquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serious Men is van de Coen's ja.
A single man is het regiedebuut van Tom Ford.
Die laatste heeft al een BAFTA ind e vorm van beste acteur.
Je bent niet de eerstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |