Oh nostalgiequote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef Cantare het volgende:
BJ, ik vind die doek echt prachtig, die zou ik ook wel willen hebben!![]()
Trouwens, wel leuk: mijn moeder droeg mijn broer en mij vroeger (24 jaar geleden) ook heel veel, vertelde ze pas. Eerst in een geleende doek, en later in een voorgevormde draagzak van het merk Kiki Joy o.i.d. En die had ze gewoon voor het grijpen liggen dus ligt hier nu. Hij ziet er nog mooi uit en ik ben wel benieuwd of dat nog wat is.
Verder ga ik toch eerst een rekbare doek kopen
Mocht je interesse hebben in een tricotslen in de kleur jeansblauw. Hij draagt erg fijn maar ik vind de kleur mij niet staanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef Cantare het volgende:
BJ, ik vind die doek echt prachtig, die zou ik ook wel willen hebben!![]()
Trouwens, wel leuk: mijn moeder droeg mijn broer en mij vroeger (24 jaar geleden) ook heel veel, vertelde ze pas. Eerst in een geleende doek, en later in een voorgevormde draagzak van het merk Kiki Joy o.i.d. En die had ze gewoon voor het grijpen liggen dus ligt hier nu. Hij ziet er nog mooi uit en ik ben wel benieuwd of dat nog wat is.
Verder ga ik toch eerst een rekbare doek kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
haha, spammertquote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben in een tricotslen in de kleur jeansblauw. Hij draagt erg fijn maar ik vind de kleur mij niet staan![]()
Orea, kom maar deze kant op hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef Orea het volgende:
Mooi TexVoorlopig gaat hier de hand op de knip v.w.b. doeken
Heb net de Katja binnengekregen en wat is ze vrolijk!en wat een verschil zeg in stoffen. Ik wist wel dat er verschil in zat, maar zo een EllaRoo en Didymos bij elkaar is het echt overduidelijk. Beide erg fijn, dat wel
![]()
Iemand die haar kind wil uitlenen zodat ik mijn doeken vast kan indragen?![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:13 schreef Asyniur het volgende:
Nog eentje speciaal voor Macka (en voor Pvoesss):
Hebbuhquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:13 schreef Asyniur het volgende:
Nog eentje speciaal voor Macka (en voor Pvoesss):
[ afbeelding ]
Beentjes gestrekt is waarschijnlijk omdat 'ie ze nog niet om je rug kan krijgen. Dus voorlopig nog maar even beentjes wat naar beneden. Of overgaan op heupdragen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hebbuh
Ik had vandaag een hele lieve kleine op m'n rug
Zat nog niet helemaal goed, want hij had z'n beentjes gestrekt, maar verder was het wel een succes
Alleen nu nog even bedenken hoe ik hummel kan ' opvouwen' op mn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |