abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:44:50 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79243522
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja ik kwam eerst ook altijd een vrouw tegen op weg naar m'n werk. baby in de baby bjorn, gezicht naar voren en op de fiets. Driewerf FOUT
hoera, hoera, hoera
pi_79243571
Brr, ik liep een tijd terug met Ko op straat en er tond een busje op de stoep geparkeerd. Dus ik kijk voorzichtig om het busje heen of ik de straat op kon, botste er bijna een vrouw tegen me aan, met je raad het al een kind in de BB, op de fiets. Eng vind ik het. Maar je ziet het hier in de buurt enorm veel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79243918
De babylegs zijn in heel veel nederlandse webwinkels te vinden.
Dat wist ik wel maar had gemist dat het om die ging

Ik heb doekenjeuk ik wil klikken
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:59:50 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79244019
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
De babylegs zijn in heel veel nederlandse webwinkels te vinden.
Dat wist ik wel maar had gemist dat het om die ging

Ik heb doekenjeuk ik wil klikken
Bedoel je op ebay?
Ik heb zondag gruwelijk naast de pot gepiest op een hoppediz kairo. Met 50 cent overboden. Maarja, ik weet toch niet welk max.bod die persoon had geplaatst dus misschien was ik er toch niet overheen gegaan.
pi_79244097
Pvoesss ik krijg juist doekenjeuk van jouw mooie doeken

Hier in een babywinkeltje in de stad verkopen ze ook babylegs, maar toen ik daar was geen leuke kleurtjes (MiniMo Poppejans).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79244130
Welke Pvoess?
Trouwens mocht je nog behoefte voelen om je Pfau 4 te verkopen, moet je aan mij denken hoor!

Ik zie overal die Leghuggers. En die zijn toch wat meer geschikt voor meidjes. Ik zal nog eens zoeken naar babylegs via google. Ging nu heel moeilijk via de Ameriakaanse site zoeken, maar dan kom je alleen bij groothandelaren terecht.
pi_79244187
Nee gewoon bij didymos zelf..
Ebay geeft mij frustraties doordat ik ook altijd met 50 cent overboden ben.
ahaha ookal kan die ander idd veel meer geboden hebben ik vind het niet leuk
pi_79244907
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:

Hier in een babywinkeltje in de stad verkopen ze ook babylegs, maar toen ik daar was geen leuke kleurtjes (MiniMo Poppejans).
Oh bedankt v deze supertip! Was er laatst nog even toen ze kleertjesopruiming hadden maar er was echt letterlijk niks meer, alleen wat rokjes en meisjes blousjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79245163
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:

Hahahaha ja ik ben ook heel trots op mijn stash.
Ik heb heel veel doeken ondertussen gehad en weer verkocht en dit zijn denk ik sowieso blijvertjes

Ik wil de Didmos vlinders graag Oeke.
Zoals je kan zien ben ik wel van de dieren/plaatjes doeken
pi_79245979
Vlinders. Ja, die is ook mooi. Cattie heeft die toch? Heel ark van Noach bij Pvoess thuis!

Ik zou het liefst een Pfau maat 4 of een blaadjes natuur maat 4 bemachtigen. En dan ontkleuren en verven. Maar ik weet helemaal niet of blaadjes een beetje lijkt op Pfau. En daar hoop ik een beetje op.

Die babylegs, vind ik toch wel duur. Als ik ze naar mijn oom laat sturen, zijn ze zoveel goedkoper. Lage dollarkoers he? Dus ik laat het toch maar even schieten geloof ik.
* moet zuinig doen
pi_79246158
Ja die heeft Cattie

Ja ik heb besloten om toch maar pfau te houden voorlopig..
Ik ben zo bang dat als er een verse baby is ik hem ga missen..
De blaadjes zullen wel heeel zacht zijn doordat het colorgrown is en de geverfde blaadjes die ik heb zijn ook heel lekker.
pi_79246234
Verse baby!

Sorry, dat was het enige dat ik las.
Maar ik snap heel erg goed dat je hem niet kwijt wil.
Mocht je er ergens een voorbij zien komen, denk dan aan me...
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:21:00 #288
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79246929
Ik kom stiekum toch ook maar eens een beetje meeposten hiero, als dat mag We hebben nu één (rekbare) draagdoek en zodra we weer rijk zijn neem ik een Mei Tai over van Amaranta. Ik ben heel benieuwd, met die rekbare kan ik nl. niet zo goed overweg (lief wel overigens, die zweert erbij). Misschien willen we daarna ook nog een geweven 'echte' draagdoek kopen, maar ik weet daar nog niet zo veel vanaf.. (Die paarsblauwe die Pvoesss postte vind ik trouwens écht supermooi zeg! )

Ehm, hoi dus
3!
pi_79247198
Ik ga toch ook beginnen met een mei tai.
Ik heb een hele mooie op het oog maar ook een op marktplaats.

Nu het weer mooier wordt kan ik niet meer wachten...
pi_79248053
Incantrix, jij woont toch in regio Den Haag? Want je zou ook naar een draagkring kunnen gaan en eens uitproberen met een geweven doek of een mei tai. Leuk!

Lekker hoor, Lily, wandelen met mooi weer, je meisje lekker dichtbij je, en dan samen rond kijken.

Tex, die zwarte Zara, die zou ik nog wel eens willen uitproberen. En zien. Is hij al verkocht?
pi_79254396
Ik heb gisteren de vuurdoop gehad van mijn groene Storchenwiege Leo in de Ikea. Hij is mooi en zit als een huis! En het ging supergoed met Hannah. Kreeg allemaal leuke opmerkingen ook

Pvoess, je postte een plaatje van de Kobalt Rouge. Bedoel je dat hij weer te koop is? Ik wil hem namelijk nog steeds heul graag hebben
pi_79256468
Hoe lang moeten eigenlijk de banden zijn van een mei tai?
Boven en onder?

De schouderbanden van de mt die ik wil kopen zijn 2 meter en en taillebanden ieder 60 cm. Is dat genoeg?

[ Bericht 21% gewijzigd door lily op 17-03-2010 15:33:33 ]
pi_79258214
De Mei-Tai is er al hij is echt mooi, lekker stevig stofje
Nog even geen Wolf om echt in te doen want die slaapt, dus ben nu met een popje aan het oefenen.

edit: ik denk dat ik wel een beetje snap hoe het knopen moet, volgens mij kan dat op verschillende manieren.
Onder de beentjes, bij de billen een knoop leggen is goed toch?

Vanavond nog even goed oefenen, morgen er lekker mee naar buiten!

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 17-03-2010 17:06:54 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 17:23:14 #294
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79261320
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef lily het volgende:
Hoe lang moeten eigenlijk de banden zijn van een mei tai?
Boven en onder?

De schouderbanden van de mt die ik wil kopen zijn 2 meter en en taillebanden ieder 60 cm. Is dat genoeg?
Ja, da's vast genoeg. De schouderbanden kruis je op je rug en breng je weer naar voren om ze af te knopen op de rug of onder het achterwerk van je dochter. Dus je zou met een centimeter na kunnen meten vanaf je sleutelbeen (daar ergens zal ongeveer de aanhechting van de band aan het pand zitten).
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79261495
Ik wil graag een ringsling kopen, maar is er nou verschil tussen een (zelfgemaakte) ringsling met zo'n leuk stofje of een ringsling van een echt draagdoekenstofje zeg maar? Ik vind die leuke stofjes er echt wel leuker uitzien, maar ik ga toch eerst voor draagcomfort...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 17:49:38 #296
141844 Macka66
pi_79262312
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef tessie het volgende:
Ik wil graag een ringsling kopen, maar is er nou verschil tussen een (zelfgemaakte) ringsling met zo'n leuk stofje of een ringsling van een echt draagdoekenstofje zeg maar? Ik vind die leuke stofjes er echt wel leuker uitzien, maar ik ga toch eerst voor draagcomfort...
Dan zou ik voor draagdoekenstof gaan. Maar het comfort wordt ook bepaald door het soort schouder en door hoe de stof door de ringen gaat. Iig liever niet te kleine ringen. En een gathered shoulder valt bij de meeste mensen wel goed (niet bij de kleine en tengere).

dit is een gathered shoulder: de ringsling op volle breedte samengenomen en losjes om de ringen geplooid dus geen ingenaaide plooien
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79263139
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, da's vast genoeg. De schouderbanden kruis je op je rug en breng je weer naar voren om ze af te knopen op de rug of onder het achterwerk van je dochter. Dus je zou met een centimeter na kunnen meten vanaf je sleutelbeen (daar ergens zal ongeveer de aanhechting van de band aan het pand zitten).
ok, ik koop m maar denk ik...het is een mooie prijs, en om te beginnen

dankje voor je antwoord

De ringsling op de foto hierboven (ben jij dat?) is ook heel mooi trouwens.
pi_79263340
Klein en tenger ben ik in elk geval niet Ik las al dat de ringen van BB sling wat klein zijn, dus die kan ik dan beter niet doen. Wel jammer, want die zijn wel mooi! Maar er is nog keus genoeg. Thanx voor de uitleg Macka!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79263646
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb gisteren de vuurdoop gehad van mijn groene Storchenwiege Leo in de Ikea. Hij is mooi en zit als een huis! En het ging supergoed met Hannah. Kreeg allemaal leuke opmerkingen ook

Pvoess, je postte een plaatje van de Kobalt Rouge. Bedoel je dat hij weer te koop is? Ik wil hem namelijk nog steeds heul graag hebben
Nee dat was een plaatje van een andere weer.
Ze zijn beide uitverkocht. ik pm je als ik er 1 tegenkom
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 18:36:00 #300
141844 Macka66
pi_79263835
Yes, it is I, Macka. Met een Kubeba ringsling (Frans draagdoekenmerk, niet te verwarren met de Kubeba rugdrager). En ik ben ook niet tenger
De ene BB sling schijnt trouwens een stuk makkelijker door de ringen te gaan dan de andere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')