Ik help mee duimenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Zal dit dan het topic zijn waar de nieuwe MBP's komen?
Mjah dat geldt voor elk stukje hardware...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
Ik ben benieuwd naar de specs en de prijsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
En dan zie je weer iets anders om op te wachtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
+100quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef DancePlaza het volgende:
wachtend op een MBP 2010
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
Nerdvraagje; vanwege een juridische kwestie ben ik op zoek naar een tooltje waarmee je kunt zien wanneer er voor het laatst is gerommeld aan een file. In de eigenschappen staat natuurlijk wel een datum, maar we vermoeden dat die niet klopt. Het gaat om een screenshot van een website. Iemand een idee? Mag ook Windows zijn.
Thanks. Ja, ik ben ook aan het zoeken geslagen en kom eindeloos veel programmaatjes tegen waarmee zelfs een kind allerlei attributes van een file kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Swets het volgende:
[..]
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |