Laatste kon ik slecht horen maar eerste is inderdaad Gorillaz, wel leuke opgave.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Gorillaz en denk dat de laatste Hometown Glory is
beter dan het been van z'n tegenstanderquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Ach nee toch,Theo Lucius breekt been tijdens training
Gorillaz hoorde ik ook direct, maar verder geen ideequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laatste kon ik slecht horen maar eerste is inderdaad Gorillaz, wel leuke opgave.
Nee, ik klink denk ik net wat ouder aan de telefoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ah, voetbal interesseert mij toch niet![]()
Dit is niet toevallig Sirolf?
Yoquote:Timooooooooooooooooo
De Armand v. Helden remix is veeeeeeeel vetter!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is zo'n angstig vette plaat !!!Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
Wow klinkt erg prettig zeg!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yo
[..]
De Armand v. Helden remix is veeeeeeeel vetter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Bol_Wan het volgende:
he kut, opening voor Laura Jansen is 1 van mijn favoriete zangers, zou je ook alleen voor het voorprogramma kaartjes kunnen krijgen
zal et even verduidelijk..quote:
Prachtigquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Er komt ook geen eind aan deze vreselijke plaat van Evanescence
Oké, sorry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal et even verduidelijk..
Cary Brothers staat in het voorprogramma van Laura Jansen..
- Cary Brothers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Laura Jansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil dus alleen kaarten voor het voorprogramma
ik heb ook nooit een samenhangend verhaal, dus het zal wel een combinatie zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, sorry.
Ik ben nogal in de war vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |