Sterker nog, die foto is gemaakt in het NPO-gebouw. De liftdeur die je ziet is de 3FM liftdeur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 misschien Timur de vraag stelt of trappen ook buiten dienst gesteld kunnen worden...
Dat riekt naar inconsequentie...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
De website van Havo/Vwo failt trouwens hard, als je bij hun op de antwoorden van een examen drukt dan krijg je een berichtje dat je dan een of andere CD moet kopen, maar ze hebben de .pdf-jes nog niet van hun fileserver gehaald, dus kan ik nog steeds de antwoorden overschrijven
Klopt, bedankt voor de herinnering...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, die foto is gemaakt in het NPO-gebouw. De liftdeur die je ziet is de 3FM liftdeur.
En dat was toendertijd ook mijn onderschrift bij die foto, of trappen buiten gebruik gesteld konden worden.
Vragen en antwoorden van examens? Die staan ook gewoon op http://cito.nl/vo/ce/havovwo/oudexam/ex2009/eind_fr.htmquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
De website van Havo/Vwo failt trouwens hard, als je bij hun op de antwoorden van een examen drukt dan krijg je een berichtje dat je dan een of andere CD moet kopen, maar ze hebben de .pdf-jes nog niet van hun fileserver gehaald, dus kan ik nog steeds de antwoorden overschrijven
*Moet minder op de eerste link bij Google drukken*quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen en antwoorden van examens? Die staan ook gewoon op http://cito.nl/vo/ce/havovwo/oudexam/ex2009/eind_fr.htm
* Ofyles2 ook doodongelukkig wordt van Demi Lovato. Hij hoeft dat nummer ook nooit meer te beluisteren...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Iemand geeft een 10 voor dat nummer van de nieuwe muziek... Misschien zou die doof zijn?
Zuid-Oosten kurkdroogquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
"Vanavond en vannacht helder en droog"
Er valt sneeuwnu hoor in het noordoosten
Straks is het juni en dan sneeuwt het nog. Ik voel het!!!!! Overigens is hetgeen wat is gevallen inmiddels zo goed als verdwenen, maar er schijnt nog een boel deze kant op te komen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Againzender het volgende:
Jaha, het sneeuwt weer in Nederland! Gebeurt anders nooit
Eeeeejquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:55 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG iedereen![]()
![]()
Ik ben helemaal in mijn nopjes over mijn nieuwe muurdecoratie, een groot Canvasdoek van deze foto:
[ afbeelding ]
even opscheppen hier hoor
De drager van het elftalquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Ach nee toch,Theo Lucius breekt been tijdens training
Wie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Ach nee toch,Theo Lucius breekt been tijdens training
Ah, voetbal interesseert mij toch nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelde vroeger o.a. voor PSV en Feyenoord.
Kwam dit seizoen over van FC Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |