Ik eet vanavond shoarmaquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb eigenlijk best wel weer eens zin in shoarma
Ken ik niet, kan in Oldenzaal die shoarma boer nooit vinden, is die zondag smorgens (3 uur) ook open? Mijn favoriete boer is 'Laila'quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Shoarma is het beste![]()
Iedereen zien schranzen in het eten en zien onder zitten, onder de knoflook
en die walm om je heen
Welke Shoarma-boer doen we?
Hier zit mariaaalekkerrrr
@San, Grolsch excusie, ik pas..
Naast die van jou ben ik nog op zoek naar een anderequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joh zal ik dan maar meteen mijn hyves hier plaatsen, scheelt je de verdere zoek moeite![]()
jk
Ja dies zondag ook openquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken ik niet, kan in Oldenzaal die shoarma boer nooit vinden, is die zondag smorgens (3 uur) ook open? Mijn favoriete boer is 'Laila'
[..]
Naast die van jou ben ik nog op zoek naar een andere.
Cijfer(s) zijn er 3quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo allemaal!
Gefeliciteerd Assiej Mooi cijfer.
Google maps kaartje voor mequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja dies zondag ook open
Zit tegenover rouwhorst
ik bedoel niet die gore toko masada want dies vies
Wie zoek je dan
heb je mijne al gevonden?
Ja ik bedoelde het gemiddelde. 8.33333333333quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Cijfer(s) zijn er 3
Theorie 9
Technische makeup 8
Vrije expressie 8
Thanks
Mag ik uw handtekening meneer :$?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=137298/langid=43
Na 20 seconden ofzo
Omschrijf dr eens dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Google maps kaartje voor me?, de standaard is om na uitgaan shoarma te eten enkel lukt dat in oldenzaal nooit
.
En nee niets gevonden. Volgende keer maar is vragen om een naam (A).
Kan m niet openenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=137298/langid=43
Na 20 seconden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |