De Tropen. Maar dat is te duur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee, niet nog meer taart
Subway?
Mc donalds
Bakker Bart kan ook
Shoarmaaa/ pizza voor de vega's onder ons? of mag da ook nie
nog andere suggesties?
Subway, niet mijn favorietquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee, niet nog meer taart
Subway?
Mc donalds
Bakker Bart kan ook
Shoarmaaa/ pizza voor de vega's onder ons? of mag da ook nie
nog andere suggesties?
Doei Frutsquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo eens richting naar huis. Misschien nog tot later, anders fijne avond mensen![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
En voor morgen heb ik mezelf een mooi ritje door de neus geboord
Joah idd, komt omdat ik dus gister al ingestemd heb met een rit, zeker dat ik kon werken. Maar had dus morgen ook weer in enter kunnen werken.quote:
If you're planning to have a good time, forgot itquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah idd, komt omdat ik dus gister al ingestemd heb met een rit, zeker dat ik kon werken. Maar had dus morgen ook weer in enter kunnen werken.
Nu maar hopen op een koppel zodat ik die krijg ipv in hengelo werken.
Iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
If you're planning to have a good time, forgot it
Zoeken op leeftijdscategorie? Man/vrouw?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Mdrop het volgende:
Fuck wat is hyves kut als je alleen een plaatsnaam weet.
Oldenzaal + Vrouw + 18-20 = 20 pagina's, en ze kan ook nog 20 - 22 zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoeken op leeftijdscategorie? Man/vrouw?
Shoarma is het bestequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Subway, niet mijn favoriet
MAC = plastic prut , enkel op de terug weg van iets
Bakker bart = (L)
Shoarmaaaa = KONING!! ik ben voor.
Joh zal ik dan maar meteen mijn hyves hier plaatsen, scheelt je de verdere zoek moeitequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oldenzaal + Vrouw + 18-20 = 20 pagina's, en ze kan ook nog 20 - 22 zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joh zal ik dan maar meteen mijn hyves hier plaatsen, scheelt je de verdere zoek moeite![]()
jk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |