Nee jij bent slank zullen we zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie zijn echt dik
dus studeert er iemand Nederlands of iets dat er op lijkt?
ja zeg dat maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee jij bent slank zullen we zeggen
Iets dat op Nederlands lijkt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie zijn echt dik
dus studeert er iemand Nederlands of iets dat er op lijkt?
ik hoop dat je het meentquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik studeer Vlaams, dat lijkt erop.
Ik meen het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hoop dat je het meent
dan zou ik graag met je willen afspreken
bewijs!quote:
of je wil afspreken voor mijn documentairequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef flexoo het volgende:
Gevonden! Hier ben ik danwat wil je weten
quote:
waar woon je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zal even wat zooi van college inscannen. Moment.
Of je dik bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef flexoo het volgende:
Gevonden! Hier ben ik danwat wil je weten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
Ik was mijn autosleutels kwijt, maar ze zaten gewoon in mijn broekzak![]()
Heb je pics?
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:
Mijn vriendin studeert diverse talen, grieks, engels, duits, tot voor kort frans...
Ik zie net dat je in noord holland woont en zij juist niet. Gaat hem dus niet worden ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"
Zij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"
te ver!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Gent. Gaat dat lukken?
we kunnen toch reizenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zie net dat je in noord holland woont en zij juist niet. Gaat hem dus niet worden ook.
ok je hoort vanavond meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef flexoo het volgende:
[..]
zoek je nog iemand of kan het slotje er op?
ik wil mij best aanbieden
Het is voor CKV. We moeten een documentaire maken en wij hebben gekozen voor taalverandering en als voorbeeld "hun hebben". Ik post zo meer informatie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef Naamah het volgende:
Misschien moet je even uitleggen waarom je wil afspreken? Wat voor documentaire het is, waarom je daar een student Nederlands voor nodig hebt etc.?
Ja, ik studeer Nederlands en nee, ik heb niet heel veel zin om af te spreken als ik niet eens weet waarvoor.
Adam is wel het makkelijkst. Wat studeer je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Chinless het volgende:
Ja wat is heel ver? adam is 1u en 15min - 1u en 30min, maar haarlem oid is natuurlijk nog stuk verder.
Ze hapt, dat wordt neukenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Chinless het volgende:
Ja wat is heel ver? adam is 1u en 15min - 1u en 30min, maar haarlem oid is natuurlijk nog stuk verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |