Nee jij bent slank zullen we zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie zijn echt dik
dus studeert er iemand Nederlands of iets dat er op lijkt?
ja zeg dat maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee jij bent slank zullen we zeggen
Iets dat op Nederlands lijkt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie zijn echt dik
dus studeert er iemand Nederlands of iets dat er op lijkt?
ik hoop dat je het meentquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik studeer Vlaams, dat lijkt erop.
Ik meen het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hoop dat je het meent
dan zou ik graag met je willen afspreken
bewijs!quote:
of je wil afspreken voor mijn documentairequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef flexoo het volgende:
Gevonden! Hier ben ik danwat wil je weten
quote:
waar woon je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zal even wat zooi van college inscannen. Moment.
Of je dik bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef flexoo het volgende:
Gevonden! Hier ben ik danwat wil je weten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef iFries het volgende:
[..]
Jup!
Ik was mijn autosleutels kwijt, maar ze zaten gewoon in mijn broekzak![]()
Heb je pics?
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Chinless het volgende:
Mijn vriendin studeert diverse talen, grieks, engels, duits, tot voor kort frans...
Ik zie net dat je in noord holland woont en zij juist niet. Gaat hem dus niet worden ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"
Zij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het liefst iemand die Nederlands studeert of iets met Nederlands en me kan vertellen over het accepteren van "hun hebben"
te ver!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Gent. Gaat dat lukken?
we kunnen toch reizenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zie net dat je in noord holland woont en zij juist niet. Gaat hem dus niet worden ook.
ok je hoort vanavond meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef flexoo het volgende:
[..]
zoek je nog iemand of kan het slotje er op?
ik wil mij best aanbieden
Het is voor CKV. We moeten een documentaire maken en wij hebben gekozen voor taalverandering en als voorbeeld "hun hebben". Ik post zo meer informatie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef Naamah het volgende:
Misschien moet je even uitleggen waarom je wil afspreken? Wat voor documentaire het is, waarom je daar een student Nederlands voor nodig hebt etc.?
Ja, ik studeer Nederlands en nee, ik heb niet heel veel zin om af te spreken als ik niet eens weet waarvoor.
Adam is wel het makkelijkst. Wat studeer je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Chinless het volgende:
Ja wat is heel ver? adam is 1u en 15min - 1u en 30min, maar haarlem oid is natuurlijk nog stuk verder.
Ze hapt, dat wordt neukenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef Chinless het volgende:
Ja wat is heel ver? adam is 1u en 15min - 1u en 30min, maar haarlem oid is natuurlijk nog stuk verder.
Ze is dom!quote:
Bedenk dat voordat je een topic opentquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is voor CKV. We moeten een documentaire maken en wij hebben gekozen voor taalverandering en als voorbeeld "hun hebben". Ik post zo meer informatie.![]()
(graag alleen serieuze reacties)
dan spreken we toch met je vriendin af.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:53 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ze is dom!
Ik zeg een aantal posts eerder nog dat mijn vriendin diverse talen studeert. IK niet.
Hierbij vind ik: Slotje!
Kinky!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan spreken we toch met je vriendin af.
Taalverandering of taalverloedering?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is voor CKV. We moeten een documentaire maken en wij hebben gekozen voor taalverandering en als voorbeeld "hun hebben". Ik post zo meer informatie.![]()
(graag alleen serieuze reacties)
Taalverandering denk ik.. ik weet het nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:03 schreef Wxqpr het volgende:
[..]
Taalverandering of taalverloedering?
En CKV... Zou het vak nog bestaan om een quotum qua aantal uren te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef ShiroYasha het volgende:
Iedere idioot kan zeggen dat hij nederlands studeert, en jij wil 2 sec later met die persoon afspreken
Dit is Fok! Hoe naief ben je?
En het is fucking CKVvraag een paar docenten nederlands en je bent klaar
Jij maakt een fout door te denken dat ik meteen ga afspreken, ik vraag of iemand wil afspreken en je moet daar beter bij nadenken, als iemand niet bereid is om af te spreken, dan stop ik het meteen. Nerd. Niet denken dat je wijs bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan alleen docenten hebben we niet genoeg, we moeten verschillende soorten mensen interviewen. Misschien was CKV in jouw tijd anders.
Ik ben een pure Turk.
Nicequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij maakt een fout door te denken dat ik meteen ga afspreken, ik vraag of iemand wil afspreken en je moet daar beter bij nadenken, als iemand niet bereid is om af te spreken, dan stop ik het meteen. Nerd. Niet denken dat je wijs bent.
En aan alleen docenten hebben we niet genoeg, we moeten verschillende soorten mensen interviewen. Misschien was CKV in jouw tijd anders.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Nice
Als iemand niet bereid is om af te spreken, dan stop je het meteen. Heel logisch, maar wat is je punt? De enge mensen willen juist wel afspreken![]()
CKV was in mijn tijd vast en zeker anders, ik lees steeds vaker dat het onderwijs achteruit gaat.![]()
Succes met je zoektocht![]()
Tip: Open een topic in een ander subforum (je mag zelf uitzoeken welke) en denk iets langer na voordat je de OP typt. Die moet namelijk wat serieuzer en met meer informatie. Maar je moet het zelf weten
En zelf de opdracht serieus nemen, ipv een "Wie wil mij helpen met mijn stomme opdracht" topic te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik de OP lees, kan ik er totaal niet uithalen dat ze deze opdracht serieus neemtquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En zelf de opdracht serieus nemen, ipv een "Wie wil mij helpen met mijn stomme opdracht" topic te openen.
Lijkt me ook na deze OP te hebben gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoi,
ik heb dringend iemand die Nederlands studeert nodig of iets dat er op lijkt
doei
Jep, we hebben net per PM afgesproken.quote:
Het schijnt dat ze een lekker kutje heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jep, we hebben net per PM afgesproken.
Als vergoeding wordt er kei hard gebatst.
Ze heeft een keer pics van haar borsten gepost en er is op Fok al iemand die haar heeft geneukt en die heeft foto's van d'r kutje.quote:
boooohhhhhhhh!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ze heeft een keer pics van haar borsten gepost en er is op Fok al iemand die haar heeft geneukt en die heeft foto's van d'r kutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |