Dat dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
Zoiets hoorde we ook met de LPF toch?
Een jaartje of 4 en Geert vecht met de partij voor de dieren en TON om de laatst overgebleven zetel.
Ze moeten eerst nog maar eens een coalitie zien te vormen, de grootste partij zijn zegt vrij weinig op zich.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik hoop dat ze het goed verkloten in Almere binnen een paar maanden eerlijk gezegd, hopen dat ze dan niet 30 zetels gaan krijgen. maargoed.
Heerlijk dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik hoop dat ze het goed verkloten in Almere binnen een paar maanden eerlijk gezegd, hopen dat ze dan niet 30 zetels gaan krijgen. maargoed.
Och bang...ze hebben veel vrienden hè: www.uwv.nlquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort opmerkingen.
Kijk iedereen eens bang zijn.
Ik ben doodsbang voor Wilders. Met verknipte uitspraken als "Zolang ze zich aan de wet houden, zijn ze gelijke mensen, net als iedereen" Wanneer Moslims zich dus niet aan de wet houden, moeten ze dus vrezen voor ongelijke behandeling.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Tenzij hij omgelegd wordt, dan kan het een reeel beeld worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
Zoiets hoorde we ook met de LPF toch?
Een jaartje of 4 en Geert vecht met de partij voor de dieren en TON om de laatst overgebleven zetel.
De timing voor Geertje kan niet beter zijn. De gemeenteraadverkiezingen en de uitslag daarvan heeft een positieve uitwerking voor de 2e Kamerverkiezingen op 9 juni, en in zo`n korte periode kan ook de PVV het niet verkloten in de gemeenteraad. Ergo, win/win situatie voor Wilders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Abraracadabra het volgende:
de meest bange mensen zijnde de PVV-stemmers. vreselijk dat er zoveel bange mensen in nederland zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hebben ze in Denemarken geen politiek of zo, dat je alleen maar over Nederlandse politiek kunt posten? WSaarom vertel je niet eens iest over de politiek in Denemarken? Open daar eens een topic over (wel een beetje objectief, graag, dus zonder woorden als 'slinks' 'uitbuiting' 'Linkse Kerk' en zo. Ik denk dat veel mensen dat best willen weten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:03 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
de meest bange mensen zijnde de PVV-stemmers. vreselijk dat er zoveel bange mensen in nederland zijn.
En wat is er allemaal afgeschaft en veranderd om dat te bekostigen? Je blindstaren op belastingverlaging is wel erg kortzichtig. En kom nu niet aan met "linkse hobbies" en/of bronnen in het Deens die niemand kan lezen. Concrete voorbeelden wil ik van je zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:16 schreef bendk het volgende:
Denemarken heeft sinds enkele jaren een rechtse regering:
Het resultaat is o.a. dat de belastingen op het inkomen behoorlijk naar beneden is gegaan. Het kan dus wel !
Zo hé: wil ik ... nog aan de kater ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En wat is er allemaal afgeschaft en veranderd om dat te bekostigen? Je blindstaren op belastingverlaging is wel erg kortzichtig. En kom nu niet aan met "linkse hobbies" en/of bronnen in het Deens die niemand kan lezen. Concrete voorbeelden wil ik van je zien.
Heh, Bendk is weer eens leuk bezig, want wat blijkt:quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En wat is er allemaal afgeschaft en veranderd om dat te bekostigen? Je blindstaren op belastingverlaging is wel erg kortzichtig. En kom nu niet aan met "linkse hobbies" en/of bronnen in het Deens die niemand kan lezen. Concrete voorbeelden wil ik van je zien.
quote:To help offset the tax cuts, the government also announced that green taxes on energy consumption would increase from 2008 to match inflation. This would increase taxes on heating, water and electricity
http://www.tax-news.com/n(...)ome_Taxes_28213.html
Je weet dat tijdens Paars (dat verfoeide "linkse" kabinetquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:16 schreef bendk het volgende:
Denemarken heeft sinds enkele jaren een rechtse regering:
Het resultaat is o.a. dat de belastingen op het inkomen behoorlijk naar beneden is gegaan. Het kan dus wel !
>Het is een numeriek gegeven, hoeveel christenen zijn er simpelweg en een het moet van god houdingquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef brunette82 het volgende:
En, toch, vraag ik me altijd af, hoe het kan, dat cda altijd nummer 1 blijft..
Echt altijd, en je hoort overal mensen klagen over balk-ellende, maar, cda blijft de grootste
partij, nee, dat is juist hetgene wat ik dus niet snap
kijk alle aanhangers zich eens helemaal rijk rekenenquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:52 schreef L-uuc het volgende:
[..]
kijk alle aanhangers zich eens helemaal rijk rekenen
De grootste partij zijn in Nederland zegt helemaal niks als je vrijwel geen enkele coalitiepartners kunt krijgen , en wilders heeft het zichzelf behoorlijk moeilijk gemaakt.bij welke kleur moet je d66 rekenen bedacht ik, toen ik gisteren een schema zag dat aangaf waar de nieuwe kiezes vandaan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nothing will change without a rebel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |