abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78718002
Als er woensdag Tweede Kamerverkiezingen waren geweest, zou het CDA op 29 zetels zijn uitgekomen, de PvdA op 27 en de PVV op 24, blijkt uit de peiling van bureau Synovate in opdracht van NOS en ANP.

In de peiling van Maurice De Hond wordt de PVV de grootste met 27, komt het CDA op 26 en de PvdA op 24.

Die aanwezigheid van Wilders en de PVV laten zich uiteraard heel heel duidelijk zien in Den Haag en Almere.
De feiten zijn de feiten, meningen tellen nu niet meer.

Het is afgelopen met links en economisch en menselijk gezien is dat een forse vooruitgang voor nederland.

Je krijgt nu nog meer mensen die op de PVV gaan stemmen, er ligt een voorbeeld van de werkelijkheid, zoiets stimuleert namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door bendk op 04-03-2010 08:55:08 ]
nothing will change without a rebel
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:35:07 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78718049
Zoiets hoorde we ook met de LPF toch?
Een jaartje of 4 en Geert vecht met de partij voor de dieren en TON om de laatst overgebleven zetel.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:35:33 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78718055
Hebben ze in Denemarken geen politiek of zo, dat je alleen maar over Nederlandse politiek kunt posten? WSaarom vertel je niet eens iest over de politiek in Denemarken? Open daar eens een topic over (wel een beetje objectief, graag, dus zonder woorden als 'slinks' 'uitbuiting' 'Linkse Kerk' en zo. Ik denk dat veel mensen dat best willen weten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 4 maart 2010 @ 08:36:00 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78718063
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
Een jaartje of 4 en Geert vecht met de partij voor de dieren en TON om de laatst overgebleven zetel.
Dat dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78718122
Ik hoop dat ze het goed verkloten in Almere binnen een paar maanden eerlijk gezegd, hopen dat ze dan niet 30 zetels gaan krijgen. maargoed.
_________________O_________________
pi_78718208
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik hoop dat ze het goed verkloten in Almere binnen een paar maanden eerlijk gezegd, hopen dat ze dan niet 30 zetels gaan krijgen. maargoed.
Ze moeten eerst nog maar eens een coalitie zien te vormen, de grootste partij zijn zegt vrij weinig op zich.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:47:33 #7
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_78718267
quote:
Heerlijk dit soort opmerkingen.
Kijk iedereen eens bang zijn.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_78718427
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:47 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Och bang...ze hebben veel vrienden hè: www.uwv.nl
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:59:46 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78718469
quote:

[..]

Ik ben doodsbang voor Wilders. Met verknipte uitspraken als "Zolang ze zich aan de wet houden, zijn ze gelijke mensen, net als iedereen" Wanneer Moslims zich dus niet aan de wet houden, moeten ze dus vrezen voor ongelijke behandeling.

Ik ben doodsbang voor mensen als Wilders, die de rechtstaat op een vieze garagevloer anaal wil verkrachten, door artikel 1 van de grondwet af te schaffen.
Laffe huichelaar
pi_78718478
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef ShaoliN het volgende:
Ik moet het nog maar zien. Tenzij hij omgelegd wordt, dan kan het een reeel beeld worden.
pi_78718506
quote:
De timing voor Geertje kan niet beter zijn. De gemeenteraadverkiezingen en de uitslag daarvan heeft een positieve uitwerking voor de 2e Kamerverkiezingen op 9 juni, en in zo`n korte periode kan ook de PVV het niet verkloten in de gemeenteraad. Ergo, win/win situatie voor Wilders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 09:01:42 ]
pi_78718546
quote:

[..]

de meest bange mensen zijnde de PVV-stemmers. vreselijk dat er zoveel bange mensen in nederland zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:06:04 #13
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_78718594
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hebben ze in Denemarken geen politiek of zo, dat je alleen maar over Nederlandse politiek kunt posten? WSaarom vertel je niet eens iest over de politiek in Denemarken? Open daar eens een topic over (wel een beetje objectief, graag, dus zonder woorden als 'slinks' 'uitbuiting' 'Linkse Kerk' en zo. Ik denk dat veel mensen dat best willen weten.
Doe eens niet zo zuur.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:15:50 #14
225540 Pugg
Friends forever
pi_78718783
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:03 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

de meest bange mensen zijnde de PVV-stemmers. vreselijk dat er zoveel bange mensen in nederland zijn.

Helemaal mee eens
pi_78718796
Denemarken heeft sinds enkele jaren een rechtse regering:

Het resultaat is o.a. dat de belastingen op het inkomen behoorlijk naar beneden is gegaan. Het kan dus wel !
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:33:45 #16
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_78719174
Non sequitur
Siamo Tutti Antifascisti!
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:33:59 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_78719183
Wilders heeft zich nog bij lange na niet bewezen
pi_78719221
wilders heeft hoogstens bewezen dat hij niet geschikt is als regeringsleider, wat mij betreft zelfs niet als deel van de regering!
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:37:10 #19
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78719257
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:16 schreef bendk het volgende:

Het resultaat is o.a. dat de belastingen op het inkomen behoorlijk naar beneden is gegaan. Het kan dus wel !
En wat is er allemaal afgeschaft en veranderd om dat te bekostigen? Je blindstaren op belastingverlaging is wel erg kortzichtig. En kom nu niet aan met "linkse hobbies" en/of bronnen in het Deens die niemand kan lezen. Concrete voorbeelden wil ik van je zien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78720436
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En wat is er allemaal afgeschaft en veranderd om dat te bekostigen? Je blindstaren op belastingverlaging is wel erg kortzichtig. En kom nu niet aan met "linkse hobbies" en/of bronnen in het Deens die niemand kan lezen. Concrete voorbeelden wil ik van je zien.
Zo hé: wil ik ... nog aan de kater ?
pi_78720724
En, toch, vraag ik me altijd af, hoe het kan, dat cda altijd nummer 1 blijft..
Echt altijd, en je hoort overal mensen klagen over balk-ellende, maar, cda blijft de grootste
partij, nee, dat is juist hetgene wat ik dus niet snap
pi_78720821
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Heh, Bendk is weer eens leuk bezig, want wat blijkt:
quote:
To help offset the tax cuts, the government also announced that green taxes on energy consumption would increase from 2008 to match inflation. This would increase taxes on heating, water and electricity
http://www.tax-news.com/n(...)ome_Taxes_28213.html
pi_78720915
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:16 schreef bendk het volgende:

Je weet dat tijdens Paars (dat verfoeide "linkse" kabinet ) de tarieven van de belastingschijven ook verlaagd zijn?
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:31:29 #24
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78720954
PVV-stemmers die ándere mensen bang vinden. De PVV is dé partij die leeft op angst.
pi_78721060
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef brunette82 het volgende:
En, toch, vraag ik me altijd af, hoe het kan, dat cda altijd nummer 1 blijft..
Echt altijd, en je hoort overal mensen klagen over balk-ellende, maar, cda blijft de grootste
partij, nee, dat is juist hetgene wat ik dus niet snap
>Het is een numeriek gegeven, hoeveel christenen zijn er simpelweg en een het moet van god houding
pi_78727349
Tja dat komt ervan, een land in financiële nood.

Hoe los je dat op, gewoon...je pakt gewoon wat burgers:

http://cgi.omroep.nl/lega(...)0100302.asf?start=18:52
pi_78729155
quote:

[..]

kijk alle aanhangers zich eens helemaal rijk rekenen
De grootste partij zijn in Nederland zegt helemaal niks als je vrijwel geen enkele coalitiepartners kunt krijgen , en wilders heeft het zichzelf behoorlijk moeilijk gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
pi_78730632
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:52 schreef L-uuc het volgende:

[..]

kijk alle aanhangers zich eens helemaal rijk rekenen
De grootste partij zijn in Nederland zegt helemaal niks als je vrijwel geen enkele coalitiepartners kunt krijgen , en wilders heeft het zichzelf behoorlijk moeilijk gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij welke kleur moet je d66 rekenen bedacht ik, toen ik gisteren een schema zag dat aangaf waar de nieuwe kiezes vandaan komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')