abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78739847
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Er zijn ook meer dan genoeg hetero's die aan anale seks doen.
Liever zij dan ik.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:15:31 #152
279841 Avey
Blossom!
pi_78739879
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat een mening voor jou geen waarde heeft, betekent natuurlijk niet dat dat voor anderen zo is. En dat de mening niet goed verdedigbaar is, daar ben ik het mee eens. Maar ik blijf erbij dat het gezegd moet kunnen worden. Er zijn nou eenmaal mensen die domme uitlatingen doen en een forum is daar geweldig voor. Wat maakt het uit?
Dat is wel een heel slecht argument. Mensen zijn dom dus maakt het niet uit

Ik ben ook voorstander van het feit dat alles gezegd mag worden. Maar dan is het nogal zinloos om zinloze dingen te gaan roepen alleen maar omdat het kan.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:16:46 #153
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78739926
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik ben ook voorstander van het feit dat alles gezegd mag worden. Maar dan is het nogal zinloos om zinloze dingen te gaan roepen alleen maar omdat het kan.
Zoals ik al zei, wat maakt het uit? Er zijn zoveel mensen die zinloze dingen roepen maar daar ga je dan toch gewoon niet op in? Gewoon niks om geven.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:16:52 #154
279841 Avey
Blossom!
pi_78739929
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

De stelling; homo's zijn doodgewoon. is ook moeilijk met rationele argumenten te onderbouwen hoor, hang niet de slimmerik uit.
Ik ben niet degene die een stelling neerlegt, dat ben jij. Dat jij faalt om die te verdedigen heeft niets met mij te maken.
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:17:00 #155
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78739934
tip: verhuis naar Saudi Arabia, mag je homo's stenigen jij nu blij?
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78739962
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Avey het volgende:

[..]

Wat voor jou zinloos is, is voor een ander ratio.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:18:09 #157
279841 Avey
Blossom!
pi_78739972
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, wat maakt het uit? Er zijn zoveel mensen die zinloze dingen roepen maar daar ga je dan toch gewoon niet op in? Gewoon niks om geven.
Ach het is een leuk tijdverdrijf. Bovendien vind ik dat zomaar dingen roepen wetende dat er mensen zich door gekwetst kunnen voelen nogal vervelend.
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:19:47 #158
279841 Avey
Blossom!
pi_78740034
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Wat voor jou zinloos is, is voor een ander ratio.
Neen. Als dat zo was had je je mening wel kunnen onderbouwen, wat niet het geval is.
And I never will
pi_78740036
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die een stelling neerlegt, dat ben jij. Dat jij faalt om die te verdedigen heeft niets met mij te maken.
Ik leg hier helemaal geen stelling neer, de discussie waarom homo's niet normaal zijn staat geheel buiten kijf.
maar het gros van de trollen ging niet inhoudelijk op mijn OP in, maar moesten gelijk weer in de aanval. De Op gaat erover dat als je iets zegt zoals ik dat deed, je niet gelijk gecorrigeerd hoeft/wilt worden. Maar veel mensen hebben daar schijnbaar moeite mee.
quote:
Neen. Als dat zo was had je je mening wel kunnen onderbouwen, wat niet het geval is.
Conclusie; wat niet onderbouwd wordt is per definitie niet waar? lekker kort door de bocht. Nogmaals ik probeer niemand te overtuigen maar mensen proberen mij te overtuigen dat ik fout zit. vanwaar die drang?
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:23:44 #160
279841 Avey
Blossom!
pi_78740171
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ik leg hier helemaal geen stelling neer, de discussie waarom homo's niet normaal zijn staat geheel buiten kijf.
maar het gros van de trollen ging niet inhoudelijk op mijn OP in, maar moesten gelijk weer in de aanval. De Op gaat erover dat als je iets zegt zoals ik dat deed, je niet gelijk gecorrigeerd hoeft/wilt worden. Maar veel mensen hebben daar schijnbaar moeite mee.
Waarom zeg je het dan? Wat is het nut van die mening verkondigen?
quote:
Conclusie; wat niet onderbouwd wordt is per definitie niet waar? lekker kort door de bocht.
Als iets niet onderbouwd wordt is het nooit te controleren of het waar is of niet. Dus heb je er niets aan.
And I never will
pi_78740406
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Avey het volgende:

[..]

[..]

Als iets niet onderbouwd wordt is het nooit te controleren of het waar is of niet. Dus heb je er niets aan.
quote:
Wat is het nut van [insert] ? Als je goed nadenkt heef niets enige betekenis.
quote:
Als iets wel onderbouwt is, staat het in 90% van de gevallen op zwakke argumenten, althans heel vaak zijn argumenten niet eens relevant of komen ze voort uit moreel. Smaken verschillen nou eenmaal, daar valt niet over te twisten. Als ik ergens iets over vind waar niemand het mee eens is, moet ik dan ook maar anders gaan denken? sterker nog, wie ben jij om mij een mening te ontnemen?
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:33:36 #162
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78740526
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Jouw eerste punt is natuurlijk geheel ondergeschikt, Negers moesten apart in bussen zitten, apart winkelen en zelfs apart zwemmen. Nou zeg ik nergens in mijn hele topic dat ik vind dat homo's niet in de maatschappij mogen deelnemen. Hoe jij erbij komt dat ik (Quote: "hekel heb aan homo's") is mij een vraag.

Daarbij vind ik het onzin omdat "Negers" zoals jij mooi zegt gewoon een subras van homosapien sapien betreft. Jij zet dus onbewust homosexuele mensen in een apart kader, jij ziet homosexuele mensen dus ook wel als "Anderen". Prima allemaal maar dat is precies mijn punt. Ik accepteer iedereen die anders is, en ik zal zelfs een envelop in de brievenbus doen voor een gehandicapte homo, maar niemand mag mij dwingen dat ik homo's "doorsnee" mensen ga vinden, want die roeren niet in elkaars reet, (met alle respect daarvoor)
Ik heb nergens gezegd dat jij (quote) "een hekel" hebt aan homo's. Dat heb jij namelijk idd nergens gezegd. Je zegt echter wel dat je niks van ze moet hebben en ze vies vindt. Dat wordt in de volksmond ook wel verstaan onder homofobie. En daarvan heb ik wel gezegd dat jij dat bent.

De vergelijking met donkere mensen heb ik gemaakt, omdat zij ook een "groep mensen" zijn die lang werden gediscrimineerd, omdat men ze vies vond, niets van ze moest hebben en ze waren afwijkend van de norm. Das exact wat jij nu over homo's zegt!

Vandaag de dag wordt homoseksualiteit wel gelijkwaardig gezien als heteroseksualiteit (volgens de NL wet), maar een aantal decennia geleden was dat nog anders. Dat homo's niet in aparte bussen hoefden te zitten en naar aparte zwembaden moesten, of helemaal niet aan de maatschappij deel mochten nemen, ligt puur aan het feit dat homoseksualiteit makkelijker te verbergen is dan een donkere huid, of bijv joods zijn. Men "was" geen homo vroeger.

Nu is dat allemaal veranderd. En elk weldenkend mens, begrijpt dat er niks vies is aan liefde tussen 2 mensen. Dat je je er niks bij voor kan stellen, begrijp ik. Als je hetero bent, heb je geen behoefte aan homoseks nee. Prima, maar waarom denk je alleen aan seks als je aan homo's denkt? Doe je dat ook bij heterostellen? Dan kan ik ook wel zeggen; "he, gatverdamme, dat hetero's doen het met elkaar. 'k Moet er niet aan denken!" . Wtf maakt dat nou uit?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:35:34 #163
279841 Avey
Blossom!
pi_78740594
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nut van [insert] ? Als je goed nadenkt heef niets enige betekenis.
Jouw gevoel over homo's dus ook niet, dus kun je het mooi negeren.
quote:
Smaken verschillen nou eenmaal, daar valt niet over te twisten. Als ik ergens iets over vind waar niemand het mee eens is, moet ik dan ook maar anders gaan denken? sterker nog, wie ben jij om mij een mening te ontnemen?
Jij vindt iets, maar kunt niet uitleggen waarom je dat vindt. Waarom het dan verkondigen aan andere mensen? Wat hebben die er aan? Andere mensen hebben alleen iets aan een mening die jij kunt onderbouwen.

Ik kan wel vinden dat er een heilige theepot ronddraait in een baan om Saturnus, maar wat heb jij er aan als ik jou dat vertel?
And I never will
pi_78740830
Nee, wat ik van homo's vind dan ook niet nee. maar dat betreft ook wat jij erop antwoordt.

En volgens mij heeft een homodiscussie vele malen meer draagvlak dan jouw gegeven mening. Dat verklaart misschien waarom er zoveel posts + views zijn in dit topic? dan zal er wel een kern algemeenheid in zitten waar het op een gegeven moment vastloopt, puur omdat niemand hier in dit topic met harde feiten komt. Waar ik mij dan aan stoor is dat ik word afgerekend omdat ik geen "Harde feiten" kan klaarleggen, terwijl de anderen dat ook zeer zeker niet doen.

Maar jij zou de mening die je nu uitdraagt niet in een topic zetten met, homosexuelen zijn uitermate normaal waarin hetzelfde probleem zich voordoet namelijk; het gebrek aan harde feiten.

Edit- leuk dat je probeert te scoren hoor bij de andere fokkers, maar het valt me tegen op welke manier
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:47:14 #165
279841 Avey
Blossom!
pi_78740994
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Nee, wat ik van homo's vind dan ook niet nee. maar dat betreft ook wat jij erop antwoordt.

En volgens mij heeft een homodiscussie vele malen meer draagvlak dan jouw gegeven mening. Dat verklaart misschien waarom er zoveel posts + views zijn in dit topic? dan zal er wel een kern algemeenheid in zitten waar het op een gegeven moment vastloopt, puur omdat niemand hier in dit topic met harde feiten komt. Waar ik mij dan aan stoor is dat ik word afgerekend omdat ik geen "Harde feiten" kan klaarleggen, terwijl de anderen dat ook zeer zeker niet doen.
We hebben de hele 'discussie' over het feit 'natuurlijk' gehad, dat al weer vergeten?
And I never will
  † In Memoriam † donderdag 4 maart 2010 @ 18:51:00 #166
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_78741143
:')
pi_78741218
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef Avey het volgende:

[..]

We hebben de hele 'discussie' over het feit 'natuurlijk' gehad, dat al weer vergeten?
Ja, het begrip "natuurlijk" veel te relatief is om op te beargumenteren. Maar dat geld voor "Homo's zijn mensen" en "Iedereen heeft rechten". ook.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:54:28 #168
279841 Avey
Blossom!
pi_78741270
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ja, het begrip "natuurlijk" veel te relatief is om op te beargumenteren.
Dat valt wel mee hoor. Natuurlijk is simpelweg alles dat voorkomt in de natuur. en de definitie van 'natuur' is vrij strak.
And I never will
pi_78741450
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat jij (quote) "een hekel" hebt aan homo's. Dat heb jij namelijk idd nergens gezegd. Je zegt echter wel dat je niks van ze moet hebben en ze vies vindt. Dat wordt in de volksmond ook wel verstaan onder homofobie. En daarvan heb ik wel gezegd dat jij dat bent.

De vergelijking met donkere mensen heb ik gemaakt, omdat zij ook een "groep mensen" zijn die lang werden gediscrimineerd, omdat men ze vies vond, niets van ze moest hebben en ze waren afwijkend van de norm. Das exact wat jij nu over homo's zegt!

Vandaag de dag wordt homoseksualiteit wel gelijkwaardig gezien als heteroseksualiteit (volgens de NL wet), maar een aantal decennia geleden was dat nog anders. Dat homo's niet in aparte bussen hoefden te zitten en naar aparte zwembaden moesten, of helemaal niet aan de maatschappij deel mochten nemen, ligt puur aan het feit dat homoseksualiteit makkelijker te verbergen is dan een donkere huid, of bijv joods zijn. Men "was" geen homo vroeger.

Nu is dat allemaal veranderd. En elk weldenkend mens, begrijpt dat er niks vies is aan liefde tussen 2 mensen. Dat je je er niks bij voor kan stellen, begrijp ik. Als je hetero bent, heb je geen behoefte aan homoseks nee. Prima, maar waarom denk je alleen aan seks als je aan homo's denkt? Doe je dat ook bij heterostellen? Dan kan ik ook wel zeggen; "he, gatverdamme, dat hetero's doen het met elkaar. 'k Moet er niet aan denken!" . Wtf maakt dat nou uit?
Liefde tussen twee mensen, romatischer kan je het niet krijgen natuurlijk. Maar homo's zetten hun eigen "Vooroordelen" neer hoor, met al die ranzige "Toys" en shit. Kan ik er niks aan doen dat ik het gewoon vies vind? Ik bedoel. sinds wanneer is onze anus geėvolueerd om er een piemel in te laten steken? Daar moet ik gewoon gelijk aan denken als ik een homo zie: "Bah, hij neukt andere kerels" dat vind ik een ontering voor de trots van de normale man. Bij heterostellen maakt het allemaal veel meer "sense" hoe vrouwen over mannen praten en vice versa. Dat soort relaties hebben typerende trekjes en zijn soms komisch om te analyseren, al die open deuren over man en vrouw. Dat vind ik prachtig en het beeld dat twee kerels elkaar liggen af te trekken vind ik menslastering.
pi_78741495
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Natuurlijk is simpelweg alles dat voorkomt in de natuur. en de definitie van 'natuur' is vrij strak.
Het woord "natuurlijk" heeft juist veel speling, Natuurlijk kan vanzelfsprekend zijn, alles wat in de natuur voorkomt. Dan vraag ik. Alles wat geleidelijk aan normaal is geworden is ook natuurlijk?
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:02:20 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78741555
Je hebt dus gewoon last van dwangmatige gedachten. Misschien handig om eens naar een psycholoog te gaan, misschien kan die daar iets aan doen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:03:48 #172
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78741616
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Het woord "natuurlijk" heeft juist veel speling, Natuurlijk kan vanzelfsprekend zijn, alles wat in de natuur voorkomt. Dan vraag ik. Alles wat geleidelijk aan normaal is geworden is ook natuurlijk?
Het is altijd al normaal geweest dat er homosexuele zijn alleen wilde men dat niet inzien
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:04:54 #173
279841 Avey
Blossom!
pi_78741659
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Liefde tussen twee mensen, romatischer kan je het niet krijgen natuurlijk. Maar homo's zetten hun eigen "Vooroordelen" neer hoor, met al die ranzige "Toys" en shit. Kan ik er niks aan doen dat ik het gewoon vies vind? Ik bedoel. sinds wanneer is onze anus geėvolueerd om er een piemel in te laten steken? Daar moet ik gewoon gelijk aan denken als ik een homo zie: "Bah, hij neukt andere kerels" dat vind ik een ontering voor de trots van de normale man. Bij heterostellen maakt het allemaal veel meer "sense" hoe vrouwen over mannen praten en vice versa. Dat soort relaties hebben typerende trekjes en zijn soms komisch om te analyseren, al die open deuren over man en vrouw. Dat vind ik prachtig en het beeld dat twee kerels elkaar liggen af te trekken vind ik menslastering.
Oh wow, er is zoveel fout in dit stukje...

Laat ik beginnen met het feit dat je lul niet is geėvolueerd om er een condoom om te doen. Vind je dat ook vies? Want dat is ook onnatuurlijk. Verder maakt het voor jou meer 'sense' omdat je zelf er aan mee doet. Ooit aan gedacht dat het voor homo's meer 'sense' maakt om op die manier over hun eigen geslacht te praten?

Ik vraag me bovendien af of het je alleen om mannelijke homo's gaat...
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:05:37 #174
279841 Avey
Blossom!
pi_78741686
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want het komt voor in de natuur. Dit is meer een cultureel probleem.
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:09:28 #175
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78741839
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

Maar jij zou de mening die je nu uitdraagt niet in een topic zetten met, homosexuelen zijn uitermate normaal waarin hetzelfde probleem zich voordoet namelijk; het gebrek aan harde feiten.

Edit- leuk dat je probeert te scoren hoor bij de andere fokkers, maar het valt me tegen op welke manier
Reageer eens op mijn post dan [Edit: gedaan zie ik]. Ofwel op het feit dat jij zegt dat je homo's vies vindt omdat ze seks met elkaar hebben en omdat ze afwijken van de "normale" hetero. Waarop ik zei: ik begrijp dat je je als hetero niks kunt voorstellen bij homoseks en dat je dat automatisch dan misschien viest vindt, als je erover nadenkt. Maar waarom associeer je een homo onmiddellijk met seks??

Doe je dat bij hetero's ook? Ik zie soms/ken ook stellen waarvan ik best onpasselijk wordt, laat staan als ik eraan denk dat ze seks hebben. Maar waarom zou ik daaraan denken? En waarom zou ik die mensen daarom minder prettig vinden en ze niet in mijn vriendenkring hebben?
Dat is wat jij in feite beweert en DAT slaat dus nergens op!

Dan kun jij wel blijven zeggen; dit is mijn mening en dat moet maar geaccepteerd worden. Maar dat is wel lekker makkelijk gezegd. Ik denk dat wij dmv wat voorbeelden jou proberen te laten inzien dat homoseksualiteit helemaal niet zo negatief hoeft te zijn, als jij je erover voelt. En dat is eigenlijk alleen maar aardig bedoeld. We proberen je van je fobie af te helpen! Heb je misschien een ergernis minder in 't leven!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')