Liever zij dan ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn ook meer dan genoeg hetero's die aan anale seks doen.
Dat is wel een heel slecht argument. Mensen zijn dom dus maakt het niet uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat een mening voor jou geen waarde heeft, betekent natuurlijk niet dat dat voor anderen zo is. En dat de mening niet goed verdedigbaar is, daar ben ik het mee eens. Maar ik blijf erbij dat het gezegd moet kunnen worden. Er zijn nou eenmaal mensen die domme uitlatingen doen en een forum is daar geweldig voor. Wat maakt het uit?
Zoals ik al zei, wat maakt het uit? Er zijn zoveel mensen die zinloze dingen roepen maar daar ga je dan toch gewoon niet op in? Gewoon niks om geven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slecht argument. Mensen zijn dom dus maakt het niet uit
Ik ben ook voorstander van het feit dat alles gezegd mag worden. Maar dan is het nogal zinloos om zinloze dingen te gaan roepen alleen maar omdat het kan.
Ik ben niet degene die een stelling neerlegt, dat ben jij. Dat jij faalt om die te verdedigen heeft niets met mij te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
De stelling; homo's zijn doodgewoon. is ook moeilijk met rationele argumenten te onderbouwen hoor, hang niet de slimmerik uit.
Wat voor jou zinloos is, is voor een ander ratio.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slecht argument. Mensen zijn dom dus maakt het niet uit
Ik ben ook voorstander van het feit dat alles gezegd mag worden. Maar dan is het nogal zinloos om zinloze dingen te gaan roepen alleen maar omdat het kan.
Ach het is een leuk tijdverdrijf. Bovendien vind ik dat zomaar dingen roepen wetende dat er mensen zich door gekwetst kunnen voelen nogal vervelend.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat maakt het uit? Er zijn zoveel mensen die zinloze dingen roepen maar daar ga je dan toch gewoon niet op in? Gewoon niks om geven.
Neen. Als dat zo was had je je mening wel kunnen onderbouwen, wat niet het geval is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Wat voor jou zinloos is, is voor een ander ratio.
Ik leg hier helemaal geen stelling neer, de discussie waarom homo's niet normaal zijn staat geheel buiten kijf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een stelling neerlegt, dat ben jij. Dat jij faalt om die te verdedigen heeft niets met mij te maken.
Conclusie; wat niet onderbouwd wordt is per definitie niet waar? lekker kort door de bocht. Nogmaals ik probeer niemand te overtuigen maar mensen proberen mij te overtuigen dat ik fout zit. vanwaar die drang?quote:Neen. Als dat zo was had je je mening wel kunnen onderbouwen, wat niet het geval is.
Waarom zeg je het dan? Wat is het nut van die mening verkondigen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik leg hier helemaal geen stelling neer, de discussie waarom homo's niet normaal zijn staat geheel buiten kijf.
maar het gros van de trollen ging niet inhoudelijk op mijn OP in, maar moesten gelijk weer in de aanval. De Op gaat erover dat als je iets zegt zoals ik dat deed, je niet gelijk gecorrigeerd hoeft/wilt worden. Maar veel mensen hebben daar schijnbaar moeite mee.
Als iets niet onderbouwd wordt is het nooit te controleren of het waar is of niet. Dus heb je er niets aan.quote:Conclusie; wat niet onderbouwd wordt is per definitie niet waar? lekker kort door de bocht.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan? Wat is het nut van die mening verkondigen?
[..]
Als iets niet onderbouwd wordt is het nooit te controleren of het waar is of niet. Dus heb je er niets aan.
Wat is het nut van [insert] ? Als je goed nadenkt heef niets enige betekenis.quote:Waarom zeg je het dan? Wat is het nut van die mening verkondigen?
Als iets wel onderbouwt is, staat het in 90% van de gevallen op zwakke argumenten, althans heel vaak zijn argumenten niet eens relevant of komen ze voort uit moreel. Smaken verschillen nou eenmaal, daar valt niet over te twisten. Als ik ergens iets over vind waar niemand het mee eens is, moet ik dan ook maar anders gaan denken? sterker nog, wie ben jij om mij een mening te ontnemen?quote:Als iets niet onderbouwd wordt is het nooit te controleren of het waar is of niet. Dus heb je er niets aan.
Ik heb nergens gezegd dat jij (quote) "een hekel" hebt aan homo's. Dat heb jij namelijk idd nergens gezegd. Je zegt echter wel dat je niks van ze moet hebben en ze vies vindt. Dat wordt in de volksmond ook wel verstaan onder homofobie. En daarvan heb ik wel gezegd dat jij dat bent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jouw eerste punt is natuurlijk geheel ondergeschikt, Negers moesten apart in bussen zitten, apart winkelen en zelfs apart zwemmen. Nou zeg ik nergens in mijn hele topic dat ik vind dat homo's niet in de maatschappij mogen deelnemen. Hoe jij erbij komt dat ik (Quote: "hekel heb aan homo's") is mij een vraag.
Daarbij vind ik het onzin omdat "Negers" zoals jij mooi zegt gewoon een subras van homosapien sapien betreft. Jij zet dus onbewust homosexuele mensen in een apart kader, jij ziet homosexuele mensen dus ook wel als "Anderen". Prima allemaal maar dat is precies mijn punt. Ik accepteer iedereen die anders is, en ik zal zelfs een envelop in de brievenbus doen voor een gehandicapte homo, maar niemand mag mij dwingen dat ik homo's "doorsnee" mensen ga vinden, want die roeren niet in elkaars reet, (met alle respect daarvoor)
Jouw gevoel over homo's dus ook niet, dus kun je het mooi negeren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nut van [insert] ? Als je goed nadenkt heef niets enige betekenis.
Jij vindt iets, maar kunt niet uitleggen waarom je dat vindt. Waarom het dan verkondigen aan andere mensen? Wat hebben die er aan? Andere mensen hebben alleen iets aan een mening die jij kunt onderbouwen.quote:Smaken verschillen nou eenmaal, daar valt niet over te twisten. Als ik ergens iets over vind waar niemand het mee eens is, moet ik dan ook maar anders gaan denken? sterker nog, wie ben jij om mij een mening te ontnemen?
We hebben de hele 'discussie' over het feit 'natuurlijk' gehad, dat al weer vergeten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Nee, wat ik van homo's vind dan ook niet nee. maar dat betreft ook wat jij erop antwoordt.
En volgens mij heeft een homodiscussie vele malen meer draagvlak dan jouw gegeven mening. Dat verklaart misschien waarom er zoveel posts + views zijn in dit topic? dan zal er wel een kern algemeenheid in zitten waar het op een gegeven moment vastloopt, puur omdat niemand hier in dit topic met harde feiten komt. Waar ik mij dan aan stoor is dat ik word afgerekend omdat ik geen "Harde feiten" kan klaarleggen, terwijl de anderen dat ook zeer zeker niet doen.
Ja, het begrip "natuurlijk" veel te relatief is om op te beargumenteren. Maar dat geld voor "Homo's zijn mensen" en "Iedereen heeft rechten". ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef Avey het volgende:
[..]
We hebben de hele 'discussie' over het feit 'natuurlijk' gehad, dat al weer vergeten?
Dat valt wel mee hoor. Natuurlijk is simpelweg alles dat voorkomt in de natuur. en de definitie van 'natuur' is vrij strak.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja, het begrip "natuurlijk" veel te relatief is om op te beargumenteren.
Liefde tussen twee mensen, romatischer kan je het niet krijgen natuurlijk. Maar homo's zetten hun eigen "Vooroordelen" neer hoor, met al die ranzige "Toys" en shit. Kan ik er niks aan doen dat ik het gewoon vies vind? Ik bedoel. sinds wanneer is onze anus geėvolueerd om er een piemel in te laten steken? Daar moet ik gewoon gelijk aan denken als ik een homo zie: "Bah, hij neukt andere kerels" dat vind ik een ontering voor de trots van de normale man. Bij heterostellen maakt het allemaal veel meer "sense" hoe vrouwen over mannen praten en vice versa. Dat soort relaties hebben typerende trekjes en zijn soms komisch om te analyseren, al die open deuren over man en vrouw. Dat vind ik prachtig en het beeld dat twee kerels elkaar liggen af te trekken vind ik menslastering.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat jij (quote) "een hekel" hebt aan homo's. Dat heb jij namelijk idd nergens gezegd. Je zegt echter wel dat je niks van ze moet hebben en ze vies vindt. Dat wordt in de volksmond ook wel verstaan onder homofobie. En daarvan heb ik wel gezegd dat jij dat bent.
De vergelijking met donkere mensen heb ik gemaakt, omdat zij ook een "groep mensen" zijn die lang werden gediscrimineerd, omdat men ze vies vond, niets van ze moest hebben en ze waren afwijkend van de norm. Das exact wat jij nu over homo's zegt!
Vandaag de dag wordt homoseksualiteit wel gelijkwaardig gezien als heteroseksualiteit (volgens de NL wet), maar een aantal decennia geleden was dat nog anders. Dat homo's niet in aparte bussen hoefden te zitten en naar aparte zwembaden moesten, of helemaal niet aan de maatschappij deel mochten nemen, ligt puur aan het feit dat homoseksualiteit makkelijker te verbergen is dan een donkere huid, of bijv joods zijn. Men "was" geen homo vroeger.
Nu is dat allemaal veranderd. En elk weldenkend mens, begrijpt dat er niks vies is aan liefde tussen 2 mensen. Dat je je er niks bij voor kan stellen, begrijp ik. Als je hetero bent, heb je geen behoefte aan homoseks nee. Prima, maar waarom denk je alleen aan seks als je aan homo's denkt? Doe je dat ook bij heterostellen? Dan kan ik ook wel zeggen; "he, gatverdamme, dat hetero's doen het met elkaar. 'k Moet er niet aan denken!". Wtf maakt dat nou uit?
Het woord "natuurlijk" heeft juist veel speling, Natuurlijk kan vanzelfsprekend zijn, alles wat in de natuur voorkomt. Dan vraag ik. Alles wat geleidelijk aan normaal is geworden is ook natuurlijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Natuurlijk is simpelweg alles dat voorkomt in de natuur. en de definitie van 'natuur' is vrij strak.
Het is altijd al normaal geweest dat er homosexuele zijn alleen wilde men dat niet inzienquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Het woord "natuurlijk" heeft juist veel speling, Natuurlijk kan vanzelfsprekend zijn, alles wat in de natuur voorkomt. Dan vraag ik. Alles wat geleidelijk aan normaal is geworden is ook natuurlijk?
Oh wow, er is zoveel fout in dit stukje...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Liefde tussen twee mensen, romatischer kan je het niet krijgen natuurlijk. Maar homo's zetten hun eigen "Vooroordelen" neer hoor, met al die ranzige "Toys" en shit. Kan ik er niks aan doen dat ik het gewoon vies vind? Ik bedoel. sinds wanneer is onze anus geėvolueerd om er een piemel in te laten steken? Daar moet ik gewoon gelijk aan denken als ik een homo zie: "Bah, hij neukt andere kerels" dat vind ik een ontering voor de trots van de normale man. Bij heterostellen maakt het allemaal veel meer "sense" hoe vrouwen over mannen praten en vice versa. Dat soort relaties hebben typerende trekjes en zijn soms komisch om te analyseren, al die open deuren over man en vrouw. Dat vind ik prachtig en het beeld dat twee kerels elkaar liggen af te trekken vind ik menslastering.
Blijkbaar wel, want het komt voor in de natuur. Dit is meer een cultureel probleem.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Het woord "natuurlijk" heeft juist veel speling, Natuurlijk kan vanzelfsprekend zijn, alles wat in de natuur voorkomt. Dan vraag ik. Alles wat geleidelijk aan normaal is geworden is ook natuurlijk?
Reageer eens op mijn post dan [Edit: gedaan zie ik]. Ofwel op het feit dat jij zegt dat je homo's vies vindt omdat ze seks met elkaar hebben en omdat ze afwijken van de "normale" hetero. Waarop ik zei: ik begrijp dat je je als hetero niks kunt voorstellen bij homoseks en dat je dat automatisch dan misschien viest vindt, als je erover nadenkt. Maar waarom associeer je een homo onmiddellijk met seks??quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Nee, wat ik van homo's vind dan ook niet nee. maar dat betreft ook wat jij erop antwoordt.
En volgens mij heeft een homodiscussie vele malen meer draagvlak dan jouw gegeven mening. Dat verklaart misschien waarom er zoveel posts + views zijn in dit topic? dan zal er wel een kern algemeenheid in zitten waar het op een gegeven moment vastloopt, puur omdat niemand hier in dit topic met harde feiten komt. Waar ik mij dan aan stoor is dat ik word afgerekend omdat ik geen "Harde feiten" kan klaarleggen, terwijl de anderen dat ook zeer zeker niet doen.
Maar jij zou de mening die je nu uitdraagt niet in een topic zetten met, homosexuelen zijn uitermate normaal waarin hetzelfde probleem zich voordoet namelijk; het gebrek aan harde feiten.
Edit- leuk dat je probeert te scoren hoor bij de andere fokkers, maar het valt me tegen op welke manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |