Heb ik ook gehoord. Dan is er echt wel een steekje los, zowel bij de moslim die op de PVV stemt als bij de Jood die zich aansluit bij neo-nazi's.quote:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef Sloggi het volgende:
Verhagen zou z'n eigen moeder nog ruilen tegen een traytje Schültenbrau.
heb je ooit weleens een normaal persoon ontmoet dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Dan is er echt wel een steekje los, zowel bij de moslim die op de PVV stemt als bij de Jood die zich aansluit bij neo-nazi's.
En dat is in mijn ogen een hele enge aanname. Onderschat het niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En ik denk ook dat er maar heel weinig leden van Wilders' fractie zijn Islam-obsessie delen.
Op FOK niet al te veel nee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
heb je ooit weleens een normaal persoon ontmoet dan?
quote:Moslims in Almere hoeven de PVV niet te vrezen. Dit zei partijleider Geert Wilders gisteren in de stad waar zijn partij als grootste uit de verkiezingsstrijd kwam. "Als zij zich aan de wetten houden, zijn ze gelijk aan ieder ander en hebben ze geen enkele reden om bang te zijn", aldus Wilders.
Volgens mij lult hij gewoon Wilders na. Wilders is al sinds zijn jeugd betrokken bij het Midden-Oosten. Hij heeft er op Joodse boerderijen gewerkt. Wilders' persoonlijke strijd tegen de Islam komt daar uit voort denk ik. Zijn partijgenoten hebben die achtergrond niet en zijn bij wijze van spreke van gewoon Hollandse jongens uit de polder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:51 schreef inZanity het volgende:
die borrelnoot van een Fritsma laat anders geen kans onbenut om het zogenaamde gevaar van de islam en de islamisering van Nederland uit te spreken.
En twee zinnen later zei hij dat hij de islam in Almere terug wil dringen. Wat is het nou?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
Ik zal de angsthaasjes geruststellen...
[..]
Infantiliteit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef Amos_ het volgende:
Echt, het is tekenend voor je infantiliteit dat je die vergelijking ook maar DURFT te maken...
ik maak mij druk om extreem-rechtste figuren die mensen buitensluiten vanwege hun geloof en/of afkomst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom jij dat doet, jij maakt je er erg druk om. Zijn aanpak m.b.t straattuig, sterker straffen en het ophouden met de domme subsidies voor multikul en ontwikkelingshulp spreken mij erg aan.
Waar hebben we dit eerder gehoord?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit had je nu net niet moeten postenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als het je zo aan het hart gaat moet je eens met feiten komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat is in mijn ogen een hele enge aanname. Onderschat het niet!
Ookal laten we de "islamiseringing" doorgaan, dat gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nederland als islamitisch land is onwenselijk.
Colijn? 'Gaat u rustig slapen'?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar hebben we dit eerder gehoord?
bos zat te slapen, agnes sschreeuwde zo nu en dan wat maar werd min of meer genegeert en uitgelachen door de andere.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef One_of_the_few het volgende:
ik heb debat gemist. waarom wordt de campagne hard? Was debat grof? kleine samenvatting?
Nederland is te tolerant naar de mensen die het verzieken. Gooi dat tuig eruit terug naar hun land, zodat de immigranten die wel positief bijdragen aan Nederland hier zonder problemen kunnen zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik maak mij druk om extreem-rechtste figuren die mensen buitensluiten vanwege hun geloof en/of afkomst.
en dat in MIJN land of beter nog ONS land waar een vrijheid van godsdienst geld.
ik heb bovendien altijd gedacht dat Nederland een zeer gastvrij en tollerant land was maar ik heb mij daar sterk in vergist begin ik nu steeds meer in te zien.
daar maak ik me druk om!
Todat er wetten komen om te differentierenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Die zin vond ik ook buitengewoon dom van hem. Totaal niet nodig ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En twee zinnen later zei hij dat hij de islam in Almere terug wil dringen. Wat is het nou?
Eens. Als PVV aan de macht komt gaat de Nederlandse cultuur er aan ( die onzin subsidies volgens zovelen ) en de economie ( geen afschaffing van HR/overdrachts/huursubsidie etc.)quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik maak mij druk om extreem-rechtste figuren die mensen buitensluiten vanwege hun geloof en/of afkomst.
en dat in MIJN land of beter nog ONS land waar een vrijheid van godsdienst geld.
ik heb bovendien altijd gedacht dat Nederland een zeer gastvrij en tollerant land was maar ik heb mij daar sterk in vergist begin ik nu steeds meer in te zien.
daar maak ik me druk om!
Dus ze mogen gewoon met hoofddoekjes in openbare gelegenheden komen en mogen gewoon tijdens het werk de hoofdoekjes dragen? En ze hoeven niet te vrezen het land uit te worden gezet na een overtreding. En waarheen worden ze na een overtreding gedeporteerd als ze hier geboren zijn? Allemaal vragen, vragen. Ga toch een eind fietsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |