Je wilde vast je kop kaal laten scheren en daarom zei hij dat om te scoren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was vandaag bij een Marokkaanse kapper die PVV gaat stemmen.
Ik zeg ook nergens dat moslims het probleem zijn, het gaat mij om het straattuig. Het is daarom juist frappant omdat die collega een Marokkaan is (nouja, van geboorte) dat hij dan uit die opvatting op de PVV stemt omdat hij van dat tuig af wil. En dat heeft niks met afkomst te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen zijn moslims niet het probleem, het tuig is het probleem. En tuig vind je overal, niet alleen onder moslims
En dan heb je natuurlijk nog de verdwaalde moslimextremist, maar die zie ik niet als een gevaar
Je ziet zelf hopelijk wel in hoe ongelofelijk kansloos die opmerking is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is alsof een Jood zich aansluit bij de nazi's
Oh wacht, dat mag ik weer niet zeggen natuurlijk.
hoe kom je in godsnaam bij dat de NMP aan 'Wilders haat' doet..?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan zou je de stemmen die de NMP krijgt ook invalide moeten verklaren toch? Die doen namelijk exact het tegenovergestelde, namelijk een stem tegen Wilders.. Wilders-haat
Het gaat mij niet om hoe/wat maar het gaat om de bestuurders en wat zij wel/niet kunnen binnen de Nederlandse wetgeving
En dan ben ik een dom kereltjequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hij meent het hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je ziet zelf hopelijk wel in hoe ongelofelijk kansloos die opmerking is.
Alleen focust wilders zich veel te veel op het geloof en zie ik weinig concrete oplossingen van hem. Dan heb ik 't nog niet gehad over de onzin die die man uitkraamt. Laat hem eerst een keer een fatsoenlijke oplossing maken, gewoon meedoen aan de debatten en mischien heel mischien kan ik dan begrijpen waarom mensen op hem stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat moslims het probleem zijn, het gaat mij om het straattuig. Het is daarom juist frappant omdat die collega een Marokkaan is (nouja, van geboorte) dat hij dan uit die opvatting op de PVV stemt omdat hij van dat tuig af wil. En dat heeft niks met afkomst te maken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef horned_reaper het volgende:
Pvda nu -514 zetels......
D66 nu + 279 zetels !
Die schijnen ook te bestaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
hoe kom je in godsnaam bij dat de NMP aan 'Wilders haat' doet..?
http://www.nederlandsemoslimpartij.nl/index.php?page=visie-doelquote:De Nederlandse Moslim Partij is opgericht om in ieder geval een tegengeluid te geven tegen de ongefundeerde aanvallen tegen de Islam en de Moslims.
35% verlies. Daar gaat je stoere praat Wouter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:39 schreef Joeriii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2006 had de PvdA de meeste raadsleden. Nu zijn ze zelfs ingehaald door de VVD.
Precies, een aantal mensen kijkt toch vooral daar naar en neemt het haast hysterische standpunt van Wilders persoonlijk over de Islam maar gewoon voor lief. Is mijn vermoeden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die niet werken en op straat rondhangen moeten harder aangepakt worden.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies, een aantal mensen kijkt toch vooral daar naar en neemt het haast hysterische standpunt van Wilders persoonlijk over de Islam maar gewoon voor lief. Is mijn vermoeden.
Correct.... dit is een totaal andere situatie, en ik begin een beetje moe te worden van alle nazi vergelijkingen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je ziet zelf hopelijk wel in hoe ongelofelijk kansloos die opmerking is.
Ik kan mij geen enkele partij voorstellen die tegen het aanpakken van tuig is, ik vind het wel vreemd dat mensen gemeentelijk op een kopstuk van een partij stemmen, die na de eerstvolgende verkiezingen weer weg is, waarna je maar mag hopen dat de rest van de partij net zo gestructureerd geleid word als dat in de kamerfractie gebeurd en om eerlijk te zeggen zie ik dat niet gebeuren, tenzij dat wilders zich naast landelijke politiek ook persoonlijk met almere en den haag gaat bemoeien, als hij dat al tijd voor zal hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat moslims het probleem zijn, het gaat mij om het straattuig. Het is daarom juist frappant omdat die collega een Marokkaan is (nouja, van geboorte) dat hij dan uit die opvatting op de PVV stemt omdat hij van dat tuig af wil. En dat heeft niks met afkomst te maken.
Alsof het 'Marokkaanse straattuig' ook maar 1 letter in de Koran heeft gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies, een aantal mensen kijkt toch vooral daar naar en neemt het haast hysterische standpunt van Wilders persoonlijk over de Islam maar gewoon voor lief. Is mijn vermoeden.
ik zeg toch ook dat ik ervan uitga dat je geen fabels verzint.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verzinnen? Waarom zou HIJ dat verzinnen? Die man is daar helemaal niet bang voor en terecht, want mensen die zich normaal gedragen ongeacht afkomst hebben nooit wat te vrezen. Behalve bij een links-sociaal kabinet, want die zuigen je financieel droog dan.
Dat is toch ook zijn punt? Het gaat om straattuig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Alsof het 'Marokkaanse straattuig' ook maar 1 letter in de Koran heeft gelezen.
vooral dat laatste!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Correct.... dit is een totaal andere situatie, en ik begin een beetje moe te worden van alle nazi vergelijkingen!
Ik ga bij de winst van bijvoorbeeld GroenLinks ook niet roepen dat ons land de afgrond ingaat, omdat we weer terug naar de 60's gaan met een stel blowende hippie's in het parlement....
Eveneens zijn de meeste rechtse partijen te linken aan extreme praktijken uit het verleden, maar ze hebben niet voor niets een kant gekozen als partij!
Laten we ons eerst eens druk maken over "WAAROM" al deze mensen op de PVV hebben gestemd en niet op de andere partijen, in plaats van allemaal onzinnige vergelijkingen te trekken....
Het gevaar van de PVVquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat ik ervan uitga dat je geen fabels verzint.
uit deze reactie kan ik trouwens heel goed opmaken dat je het gevaar van de PVV niet goed inziet, integendeel.
Maar waarom dan die focus op 't geloof, als die focus er is om goedkoop te scoren doet hij voor mij helemaal af, nog meer dan wanneer hij echt iets tegen de Islam zou hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is toch ook zijn punt? Het gaat om straattuig.
Dat weet ik. Ik ondersteunde het ook door de belachelijke associatie van Wilders aan te halen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is toch ook zijn punt? Het gaat om straattuig.
Natuurlijk niet. En ik denk ook dat er maar heel weinig leden van Wilders' fractie zijn Islam-obsessie delen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Alsof het 'Marokkaanse straattuig' ook maar 1 letter in de Koran heeft gelezen.
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar waarom dan die focus op 't geloof, als die focus er is om goedkoop te scoren doet hij voor mij helemaal af, nog meer dan wanneer hij echt iets tegen de Islam zou hebben
ik ken die visie van de NMP heel goed hoor..quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
[..]
http://www.nederlandsemoslimpartij.nl/index.php?page=visie-doel
Subtiel verpakt, edoch overduidelijkEn dat maakt die partij heel sneu.
Ik vrees voor een onbestuurbaar land, verslechterde internationale banden, polarisering van de samenleving en het groei van verbodenquote:
Zie Wilders dan maar als een tegengeluid voor de islamquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik ken die visie van de NMP heel goed hoor..![]()
een tegengeluid geven is iets anders als haten hoor..
Ik ook en zijn aanhang ook lang niet zo massaal als sommige mensen denken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En ik denk ook dat er maar heel weinig leden van Wilders' fractie zijn Islam-obsessie delen.
Als Nederland een eenpartijpolitiek zou hebben ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vrees voor een onbestuurbaar land, verslechterde internationale banden, polarisering van de samenleving en het groei van verboden
Dat is het gevaar van de PVV
waarom zou je hem dan in hemelsnaam serieus nemen..?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:43 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het gevaar van de PVV
In Nederland zijn al die wetten en regels die hij m.b.t. de islam in gedachten heeft niet eens uitvoerbaar. Dat mensen de angstparels in de bilnaad hebben hangen verbaast mij nog steeds.
Wilders gaat ook geen genuanceerd antwoord op die vraag gevenquote:
Ik zie 't ook wel gebeuren als de PVV in de regering komtquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als Nederland een eenpartijpolitiek zou hebben ja.
Nee, daar is nog steeds een meerderheid voor nodig, zulke maatregelen en voor die gevolgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik zie 't ook wel gebeuren als de PVV in de regering komt
Wilders heeft denk ik echt iets tegen de Islam, maar hij is denk ik daarin een eenling binnen zijn partij. Ik kan mij niet voorstellen dat figuren als Graus, Brinkman en De Mos zelfs ooit maar een Koran aangeraakt hebben, laat staan dat zij een mening hebben over mogelijke ideologische gevaren vanuit de radicale Islam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef zquing het volgende:
Maar waarom dan die focus op 't geloof, als die focus er is om goedkoop te scoren doet hij voor mij helemaal af, nog meer dan wanneer hij echt iets tegen de Islam zou hebben
De vraag is meer waarom jij dat doet, jij maakt je er erg druk om. Zijn aanpak m.b.t straattuig, sterker straffen en het ophouden met de domme subsidies voor multikul en ontwikkelingshulp spreken mij erg aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
waarom zou je hem dan in hemelsnaam serieus nemen..?
bij Wilders is het inmiddels toch wel duidelijk dat zijn aversie tegenover moslims verder gaat dan een tegengeluid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zie Wilders dan maar als een tegengeluid voor de islam
Waarom?, omdat deze verkiezingen uit hun verband worden gerukt, het kan mij nl geen ruk schelen dat er een paar boeren in schurfterveen of knurftenburg zijn die geen rotonde in de dorpstraat willen hebben, en dat zijn zaken die dus niks met de AOW leeftijd of een strenger justitieel beleid te maken hebben, maar simpelweg met een totale overexposure die veroorzaakt is door de val van het kabinet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Correct.... dit is een totaal andere situatie, en ik begin een beetje moe te worden van alle nazi vergelijkingen!
Ik ga bij de winst van bijvoorbeeld GroenLinks ook niet roepen dat ons land de afgrond ingaat, omdat we weer terug naar de 60's gaan met een stel blowende hippie's in het parlement....
Eveneens zijn de meeste rechtse partijen te linken aan extreme praktijken uit het verleden, maar ze hebben niet voor niets een kant gekozen als partij!
Laten we ons eerst eens druk maken over "WAAROM" al deze mensen op de PVV hebben gestemd en niet op de andere partijen, in plaats van allemaal onzinnige vergelijkingen te trekken....
Je kan niet regeren zonder te geven. Verboden zullen er sowieso wel doorkomen(in de persoonlijke vrijheid) wanneer de PVV regeert(kijkend naar de andere partijen die dan ook wel in het kabinet zullen zitten)quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, daar is nog steeds een meerderheid voor nodig, zulke maatregelen en voor die gevolgen.
Het is maar net hoe je het ziet. Ik vind het nog wel meevallen en verwacht niet dat ook maar 1 punt m.b.t. zijn tegengeluid aan de islam doorkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
bij Wilders is het inmiddels toch wel duidelijk dat zijn aversie tegenover moslims verder gaat dan een tegengeluid.
Alvast deels:quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef hooibaal het volgende:
is dat afsluitende debat ergens terug te kijken?
die borrelnoot van een Fritsma laat anders geen kans onbenut om het zogenaamde gevaar van de islam en de islamisering van Nederland uit te spreken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wilders heeft denk ik echt iets tegen de Islam, maar hij is denk ik daarin een eenling binnen zijn partij. Ik kan mij niet voorstellen dat figuren als Graus, Brinkman en De Mos zelfs ooit maar een Koran aangeraakt hebben, laat staan dat zij een mening hebben over mogelijke ideologische gevaren vanuit de radicale Islam.
Natuurlijk zijn deze verkiezingen zwaar overhyped.... maar vooral omdat de verkiezingen van 6 juni nu voor de deur staan, wordt dit wel als de aller belangrijkste graadmeter gezien voor die verkiezingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom?, omdat deze verkiezingen uit hun verband worden gerukt, het kan mij nl geen ruk schelen dat er een paar boeren in schurfterveen of knurftenburg zijn die geen rotonde in de dorpstraat willen hebben, en dat zijn zaken die dus niks met de AOW leeftijd of een strenger justitieel beleid te maken hebben, maar simpelweg met een totale overexposure die veroorzaakt is door de val van het kabinet.
De enige die ik nog soms wat verstandigs hoor zeggen van de PVV is Agema. En ik zou graag zien dat andere ook lid kunnen worden van de PVVquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wilders heeft denk ik echt iets tegen de Islam, maar hij is denk ik daarin een eenling binnen zijn partij. Ik kan mij niet voorstellen dat figuren als Graus, Brinkman en De Mos zelfs ooit maar een Koran aangeraakt hebben, laat staan dat zij een mening hebben over mogelijke ideologische gevaren vanuit de radicale Islam.
9 juni.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn deze verkiezingen zwaar overhyped.... maar vooral omdat de verkiezingen van 6 juni nu voor de deur staan, wordt dit wel als de aller belangrijkste graadmeter gezien voor die verkiezingen.
Mensen hebben het voor het overgrote deel veel te druk met hun eigen leventje om zich in de politiek te verdiepen en al helemaal de politiek van hun eigen gemeente, dus zullen de meeste mensen stemmen op wat ze 6 Juni ook zullen gaan stemmen!
Nouja, deels hebben ze een punt toch? Nederland als islamitisch land is onwenselijk. Dat ze er zo'n stokpaardje van gemaakt hebben is hun eigen keus en uiteraard zal hij zijn partijleider napraten. Je bent ook een gezicht van je partij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
die borrelnoot van een Fritsma laat anders geen kans onbenut om het zogenaamde gevaar van de islam en de islamisering van Nederland uit te spreken.
ja. verhagen moet je nooit geloven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maxime Verhagen op twitter:
[..]
Normaal spint hij alles wat los en vast zit, nu zou hij opeens eerlijk zijn? Blijkbaar wil hij het beeld uitdragen dat het CDA verloren heeft. Opzetje richting het wippen van Balkenende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |