abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:21:05 #101
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78715730
Ik kap er ook mee morgen uitslapen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_78715740
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:20 schreef zquing het volgende:

[..]

Tot hoelaat wil je doorgaan dan Ik moet ook slapen
Ze mogen een voorbeeld nemen aan RTL nieuws laatst, toen het kabinet viel. Die lui zijn tot kwart over vijf doorgegaan, terwijl bij de publieken teletekst erop stond.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78715750
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef inZanity het volgende:
je zal maar in Almere moeten wonen en machteloos toe moeten kijken hoe een kneuzenpartij als de PVV de stad naar de klote wil helpen.
Je zult er maar wonen als moslim zijnde. Die slapen niet meer rustig denk ik. Doodsbang zou je worden van zoveel moslimhaat om je heen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78715759
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Je zult er maar wonen als moslim zijnde. Die slapen niet meer rustig denk ik. Doodsbang zou je worden van zoveel moslimhaat om je heen.
Moslimhaat? Nee hoor, tegen o.a. straatterreur wordt wat gedaan. Vreemd dat je meteen naar moslims wijst.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78715767
quote:

[..]

The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78715769
Nou, nog even 4 uur slapen.
pi_78715772
quote:

[..]

Ik denk dat de stadscommando's voorlopig nog aan de zuip zijn bij het feestje van Wilders.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:23:03 #108
122997 zquing
Drama Junk
pi_78715773
quote:

[..]

Genoeg moslims om je heen om je te verzetten tegen de haat, het wordt niet voor niets Alimere genoemd
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78715775
LR moet wel de grootste worden in Rotterdam. Ik hoop dat er nog wat gaat verschuiven.
pi_78715776
Een collega van mij die zijn oorsprong heeft in Marokko (maar zich gewoon ziet als Nederlander, geprezen zij hij die dit intellect bevat ) stemt ook op de PVV.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:23:51 #111
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_78715792
Maxime Verhagen op twitter:
quote:
Licht verlies in veel gemeenten voor CDA maar uitslag was vier jaar geleden niet goed, dus dat is niet om te juichen.
Normaal spint hij alles wat los en vast zit, nu zou hij opeens eerlijk zijn? Blijkbaar wil hij het beeld uitdragen dat het CDA verloren heeft. Opzetje richting het wippen van Balkenende?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_78715801
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
LR moet wel de grootste worden in Rotterdam. Ik hoop dat er nog wat gaat verschuiven.
LR heeft geklaagd en wil hertelling van stemmen op bepaalde plaatsen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:24:25 #113
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78715806
quote:

[..]

Ja al die honderden moslims vermoord door nederlanders.
en de media zwijgt maar het is een schande
http://www.extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
I rock your world when i want!
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:24:45 #114
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78715811
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Amos_ het volgende:
Een collega van mij die zijn oorsprong heeft in Marokko (maar zich gewoon ziet als Nederlander, geprezen zij hij die dit intellect bevat ) stemt ook op de PVV.
om op te kotsen..
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:24:52 #115
122997 zquing
Drama Junk
pi_78715815
Verhagen is een baas, liever hij dan balkenende, maar dat vind ik al best wel lang
pi_78715816
quote:
Het zou mij niks verbazen als er allochtonen zijn die op de PVV stemmen. Jij denkt er veel te zwart wit over. Jij stelt dat Wilders een racist is en dat daarom al zijn kiezers dat per definitie ook zijn, zo steekt de wereld echter niet in elkaar.
pi_78715834
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]

Normaal spint hij alles wat los en vast zit, nu zou hij opeens eerlijk zijn? Blijkbaar wil hij het beeld uitdragen dat het CDA verloren heeft. Opzetje richting het wippen van Balkenende?
Het CDA kan gewoon niet om deze uitslag heen. Zo simpel is het.

En Verhagen is een JPB-adept.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78715837
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen als er allochtonen zijn die op de PVV stemmen. Jij denkt er veel te zwart wit over. Jij stelt dat Wilders een racist is en dat daarom al zijn kiezers dat per definitie ook zijn, zo steekt de wereld echter niet in elkaar.
Maar het is wel makkelijk en soms makkelijk scoren om zo te generaliseren.
pi_78715842
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef inZanity het volgende:

[..]

om op te kotsen..
Want? Hij is al meerdere malen bedreig door die oh zo leuke verrijking van de cultuur omdat hij zich meer Nederlander voelt dan Marokkaan. DAT is pas om te kotsen.
pi_78715846
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
LR heeft geklaagd en wil hertelling van stemmen op bepaalde plaatsen.
Ja, inderdaad, dat begreep ik ook, de verschillen schijnen ook echt zeer klein te zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:26:23 #121
122997 zquing
Drama Junk
pi_78715848
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Ja al die honderden moslims vermoord door nederlanders.
en de media zwijgt maar het is een schande
http://www.extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
Als je allochtonen basht, doe dat dan in goed nederlands
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:27:14 #122
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_78715871
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, dat begreep ik ook, de verschillen schijnen ook echt zeer klein te zijn.
1,5 uur geleden hadden ze het over 200 stemmen ofzo. Minimaal dus.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:27:47 #124
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78715882
quote:

[..]

ik kan het me in de verste verte al niet voorstellen dat je als Nederlander op een extreem-rechtse partij stemt kun je nagaan als allochtoon.
pi_78715888
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
1,5 uur geleden hadden ze het over 200 stemmen ofzo. Minimaal dus.
LR kennende laten ze geen mogelijkheid ongelegen om er een flinke soap van te maken, dus dat wordt nog leuk de komende dagen.
pi_78715891
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:27 schreef inZanity het volgende:

[..]

ik kan het me in de verste verte al niet voorstellen dat je als Nederlander op een extreem-rechtse partij stemt kun je nagaan als allochtoon.
Dat is, met alle respect, dan een gemis in jouw inlevingsvermogen.
pi_78715893
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Moslimhaat? Nee hoor, tegen o.a. straatterreur wordt wat gedaan. Vreemd dat je meteen naar moslims wijst.
Ja hoor.... geloof maar echt dat de PVV die stemmen aan wat anders te danken heeft dan aan moslimhaat. Steek je kop maar in het zand.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:28:45 #128
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_78715899
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]

Het CDA komt niet van Balkie af terwijl Balkie al op zn laatste benen loopt, het was een stuk makkelijker voor het CDA geweest als ze slimmer in lobbyen geweest waren dan de belgen, voor die positie waar van rompuy nu mee aan het aanklooien is, daarbij hadden ze een verhagen of eurlings ook optijd naar voren kunnen schuiven en de breuk dmv diplomatie uit kunnen stellen tot na de gemeenteraadsverkiezingen..
pi_78715903
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

LR kennende laten ze geen mogelijkheid ongelegen om er een flinke soap van te maken, dus dat wordt nog leuk de komende dagen.
Zeker als ze weten dat het op het bordje komt van hun grote vriend Ahmed
pi_78715905
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is gewoon een gezond verstand hebben en het ongelooflijk vinden dat er mensen zijn die verrot zijn in hun bovenkamer.
pi_78715920
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ja hoor.... geloof maar echt dat de PVV die stemmen aan wat anders te danken heeft dan aan moslimhaat. Steek je kop maar in het zand.
Dan zou je de stemmen die de NMP krijgt ook invalide moeten verklaren toch? Die doen namelijk exact het tegenovergestelde, namelijk een stem tegen Wilders.. Wilders-haat

Het gaat mij niet om hoe/wat maar het gaat om de bestuurders en wat zij wel/niet kunnen binnen de Nederlandse wetgeving
pi_78715934
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is gewoon een gezond verstand hebben en het ongelooflijk vinden dat er mensen zijn die verrot zijn in hun bovenkamer.
Weet je wat pas verrot is? Dat je hard werkt en dat er dan mensen zijn die liefst zien dat je 50+% afstaat aan mensen die te lui zijn om te werken.
pi_78715945
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:27 schreef inZanity het volgende:
Molukkers, Surinamers, Antillianen, Kaap Verdiers, volgens mij zitten daar nog heel wat PVV stemmers onder. En ook onder de Marokkanen en Turken, zijn er denk ik toch nog wat mensen die op de PVV stemmen. Uit pure frustratie over de derde tasjesroof in de week.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:32:05 #134
122997 zquing
Drama Junk
pi_78715953
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Weet je wat pas verrot is? Dat je hard werkt en dat er dan mensen zijn die liefst zien dat je 50+% afstaat aan mensen die te lui zijn om te werken.
Alleen de SP gaat die richting op, maar dat is ook een redelijk trieste partij geworden
pi_78715959
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

!!

Wilders doet niet anders dan 'straatterreur' linken aan de islam. Ben wel blij dat jij dat ook vreemd vind.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:32:36 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_78715962
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan zou je de stemmen die de NMP krijgt ook invalide moeten verklaren toch? Die doen namelijk exact het tegenovergestelde, namelijk een stem tegen Wilders.. Wilders-haat

Het gaat mij niet om hoe/wat maar het gaat om de bestuurders en wat zij wel/niet kunnen binnen de Nederlandse wetgeving
En denk jij dat een wethouder geloofwaardig is als hij het er als part-time baan bijdoet,terwijl hij voor de rest van zn taken zo'n 100 km verderop bezig is?
pi_78715974
quote:

[..]

Wilders IS een racist (hoewel het hier niet om een ras gaat, maar het is duidelijk wat wordt bedoeld). Als je dat nu nog ontkent na al zijn uitspraken de laatste dagen dan ben je echt de weg volledig kwijt. De man wil alles doen om grenzen dicht te gooien voor moslims en het de reeds aanwezige moslims zo moeilijk mogelijk te maken. Hij heeft het constant over één bevolkingsgroep die volgens hem een gevaar is voor dit land en keihard aangepakt moet worden. Dus ja, zo steekt de wereld wel in elkaar als je je kop uit het zand haalt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:33:22 #138
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78715979
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Want? Hij is al meerdere malen bedreig door die oh zo leuke verrijking van de cultuur omdat hij zich meer Nederlander voelt dan Marokkaan. DAT is pas om te kotsen.
lijkt me erg sterk maar goed.
ervan uitgaande dat je geen fabeltjes verzint vind ik het persoonlik een misselijke actie om als Marokkaan op de PVV te stemmen en hij moet dan ook niet gaan klagen als hij of zijn familie straks onderdrukt gaat worden door groeperingen als de PVV.
pi_78715982
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Molukkers, Surinamers, Antillianen, Kaap Verdiers, volgens mij zitten daar nog heel wat PVV stemmers onder. En ook onder de Marokkanen en Turken, zijn er denk ik toch nog wat mensen die op de PVV stemmen. Uit pure frustratie over de derde tasjesroof in de week.
Precies. En uit begrijpelijke angst voor represailles uit die groep stemmen ze liever op een PVV dan dat ze zelf actie ondernemen.
pi_78715983
Pvda nu -514 zetels......
D66 nu + 279 zetels !
pi_78715994
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Was vandaag bij een Marokkaanse kapper die PVV gaat stemmen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_78716004
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef inZanity het volgende:

[..]

ervan uitgaande dat je geen fabeltjes verzint vind ik het persoonlik een misselijke actie om als Marokkaan op de PVV te stemmen en hij moet dan ook niet gaan klagen als hij of zijn familie straks onderdrukt gaat worden door groeperingen als de PVV.
Waarom zou ik dat verzinnen? Waarom zou HIJ dat verzinnen? Die man is daar helemaal niet bang voor en terecht, want mensen die zich normaal gedragen ongeacht afkomst hebben nooit wat te vrezen. Behalve bij een links-sociaal kabinet, want die zuigen je financieel droog dan.
pi_78716024
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En zoals al dat rechtse volk ga je even voorbij aan de vele mensen die WEL willen werken, maar om welke reden dan ook buiten de boot vallen. Natuurlijk moet je mensen aanpakken die niet willen werken, maar het barst van de mensen die wél echt steun nodig hebben en die schijn jij dus te laten barsten. Nou, dat is dan ook weer duidelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 maart 2010 @ 01:35:19 #144
862 Arcee
Look closer
pi_78716027
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef koningdavid het volgende:
Zijn motivatie?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:35:36 #145
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_78716033
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef Amos_ het volgende:

[..]

maar waarom dan..?
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:35:45 #146
122997 zquing
Drama Junk
pi_78716036
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Precies. En uit begrijpelijke angst voor represailles uit die groep stemmen ze liever op een PVV dan dat ze zelf actie ondernemen.
Alleen zijn moslims niet het probleem, het tuig is het probleem. En tuig vind je overal, niet alleen onder moslims

En dan heb je natuurlijk nog de verdwaalde moslimextremist, maar die zie ik niet als een gevaar
pi_78716043
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef inZanity het volgende:

[..]

Gast, denk je dat die hele partij ook maar de nuance weet te vinden die, bijvoorbeeld, hitler en stalin wel hadden ?
Geert kickt gewoon op zijn eigen faam.... ik zie hem meer als iemand die de politiek af en toe even wakker schud uit hun oneindige politiek correcte gezwets....
Verder heeft Geert half niet de charisma of nuance om ooit zover te komen dat hij aan de macht komt !
pi_78716049
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat is alsof een Jood zich aansluit bij de nazi's

Oh wacht, dat mag ik weer niet zeggen natuurlijk.
pi_78716050
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Zeker als ze weten dat het op het bordje komt van hun grote vriend Ahmed
Ach, het is beter rivaliteit en onbehagen over en weer te uiten, dan het op te kroppen onder het mom van politieke correctheid. Af en toe vind ik ze ook enorme zeuren bij LR (vooral Sorensen en Pastors), maar uiteindelijk willen ze toch het beste voor de stad en zijn ze daarin niet beperkt door de grenzen die de landelijke politieke partijen aan hun eigen lokale equivalenten opleggen. En daarnaast is het natuurlijk ook een farce hoe Aboutaleb daar gekomen is.
pi_78716058
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zijn motivatie?
Mensen die niet werken en op straat rondhangen moeten harder aangepakt worden. Al is hij zelf moslim en vind hij Wilders algehele aversie tegen de Islam overdreven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')