Hmzz, jammer dat heb ik gemistquote:
Wilders heeft er ook een aantal maand gelee niet voor niets een praatje gehoudenquote:
Pechtold moet eerder voor iets anders op gaan letten in deze uiterst polariserende verkiezingscampagne. De volgende discussie zal los gaan barsten: gaat D66 voor links, of gaat ze voor rechts? Want dat is de keuze de Nederland op 9 juni maakt, en hoe hij zijn partij manoeuvreert in dit landschap zal bepalend zijn voor haar positie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat ze wel inzakken, want:
- Pechtold minder scherp
- accent komt op PvdA vs CDA
Ik niet, ik lach gewoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik glimlach bij het verlies CDA
D66 kan niet uitgesproken links of rechts zijn, want dan verliest D66 wat ze is en de reden waarom ik op de D66 stemquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef NJN het volgende:
[..]
Pechtold moet eerder voor iets anders op gaan letten in deze uiterst polariserende verkiezingscampagne. Er zal een discussie volgen die los gaat barsten. Gaat D66 voor links, of gaat ze voor rechts? Want dat is de keuze de Nederland op 9 juni maakt, en hoe hij zijn partij manoeuvreert in dit landschap zal bepalend zijn voor haar positie.
In het gemeentehuis zijn we wel bekend gemaakt iig. Bij de NOS volgt het zo denk ik.quote:
Steeds minder plekken waar mensen de verlichting (die notabene al begon in de 18e eeuw) nog moeten gaan meemaken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat CU verliest. Onverwacht...
Marxograd aan de Waal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Smerig links bolwerk wonen we toch in
Oh je was er bij in IJmuiden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
In het gemeentehuis zijn we wel bekend gemaakt iig. Bij de NOS volgt het zo denk ik.
jepquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh je was er bij in IJmuiden?
Ben wel benieuwd, ff vergelijken met Haarlem. Aangezien ik in beide woon
9 juni komt onze verlossingquote:
Marianne Thiemequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF? Wie wordt dan premier??
Kant zit er gewoon nog 9 juni. De SP zit niet zo in elkaar + er is geen noemenswaardig alternatief.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef koningdavid het volgende:
Kanr gaat het als fv niet halen tot 9 juni denk ik. Welke SP'er kan haar opvolgen? Van Bommel?
Niemand van de bekende poppetjes...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF? Wie wordt dan premier??
Kameraad Marijnissen heeft gezegd dat ze Kant de tijd moeten geven. En wat Marijnissen zegt, gebeurt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef koningdavid het volgende:
Kanr gaat het als fv niet halen tot 9 juni denk ik. Welke SP'er kan haar opvolgen? Van Bommel?
Wildersquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef inZanity het volgende:
Cohen als premier daar zitten we op te wachten..
Intifada-Van Bommel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef koningdavid het volgende:
Marijnissen, is momenteel het enige alternatief dat bekend is bij het publiekquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Kant zit er gewoon nog 9 juni. De SP zit niet zo in elkaar + er is geen noemenswaardig alternatief.
Was voor de uitslagen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kameraad Marijnissen heeft gezegd dat ze Kant de tijd moeten geven. En wat Marijnissen zegt, gebeurt.
Maar ondenkbaar dat hij überhaupt weer FV wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Marijnissen, is momenteel het enige alternatief dat bekend is bij het publiek
Ik heb het hem nog rond middernacht horen zeggen.quote:
o? Hoezo dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar ondenkbaar dat hij überhaupt weer FV wordt.
Als het van Bommel, de Wit, Poppe of van Velzen was geworden, hadden ze er nu nog minder gehad, zelfs al was dat op een of andere manier democratisch besloten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kameraad Marijnissen heeft gezegd dat ze Kant de tijd moeten geven. En wat Marijnissen zegt, gebeurt.
Dat is pas een extreem-rechtse partijquote:
Ik niet, of ik heb niet goed opgelet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog rond middernacht horen zeggen.
Dat is nu juist het paradox waar Pechtold toch echt het hoofd over zal moeten gaan breken. Ook ik zie het als mijn partij. Maar ze kan niet anders in dit klimaat. En gezien het CDA (de andere centrumpartij) lijkt te kiezen voor rechts/conservatief (denk aan de uitspraken voor het hoger straffen gebaseerd op etniciteit) ben ik uiterst blij met elke keer dat hij de partij neerzet als 'Sociaal Liberaal'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef zquing het volgende:
[..]
D66 kan niet uitgesproken links of rechts zijn, want dan verliest D66 wat ze is en de reden waarom ik op de D66 stem
Je kan moeilijk aftreden en weer aantreden. En hij heeft toch last van z'n gezondheid?quote:
Hebben ze ergens zetels gehaald deze keer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is pas een extreem-rechtse partij
Ja. Zegt wat over gebrek aan alternatief. Een Krista van Velzen zie ik het ook niet snel worden.quote:
Wel touchscreen, maar het hele scherm is blijkbaar actiefquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef vosss het volgende:
Niks touchscreen! Roermond ligt daar niet lul!!!!!!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
VVD en D'66 doen goede zaken.
Het zo snel omgooien + een relatief onbekende ervoor in de plaats zal zo ongeveer het einde van de SP zijn. Iig de komende tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja. Zegt wat over gebrek aan alternatief. Een Krista van Velzen zie ik het ook niet snel worden.
Kant aanhouden tot 9 juni zal de SP echt desastreus worden denk ik.
ik dacht eigenlijk dat verkiezingen niet geldig waren bij een lagere opkomst als 50%quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef marcodej het volgende:
Wat een bizar laag opkomstpercentage. Bevreemd me, want de gemeente is de bestuurlijke laag wat het dichts bij de mensen staat en het meest directe invloed heeft op mensen.
De generatie dat nog stemrecht gewend is dunt langzaam uit... en de nieuwe generatie wordt nauwelijks opgevoed met het werkelijke nut van stemmen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef marcodej het volgende:
Wat een bizar laag opkomstpercentage. Bevreemd me, want de gemeente is de bestuurlijke laag wat het dichts bij de mensen staat en het meest directe invloed heeft op mensen.
Ik snap ook niet waarom mensen niet stemmen,quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef marcodej het volgende:
Hij had last, nu niet meer. Daarbij was hij enkel afgetreden vanwege zijn gezondheid. Laat ruimte over om terug te keren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kan moeilijk aftreden en weer aantreden. En hij heeft toch last van z'n gezondheid?
Nu Kant vervangen zou ook desastreus zijn. Dan spelen ze paniekvoetbal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja. Zegt wat over gebrek aan alternatief. Een Krista van Velzen zie ik het ook niet snel worden.
Inderdaad, maar wel elke dag zeiken op het beleid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen niet stemmen,
Daarom moeten die landelijke politici ook kappen met het kapen van de gemeenteraads verkiezingen voor eigen gewin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef marcodej het volgende:
''Uhh ja dit zijn de getallen van dezelfde opkomst op die tijd dus dit kan je 1 op 1 vergelijken''quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
Na 3x kan 'ie dat totaaloverzicht van zetels nog steeds niet fatsoenlijk uitleggen
Ai...quote:CDA acht zetels in Katwijk. Twee verlies. CDA ruim grootste partij.
19 minutes ago via mobile web
En ik denk dat wanneer hij terug zou komen hij steeds meer als Maorijnissen wordt gezien, lijkt me ook niet al te goed voor het partij-imagoquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij had last, nu niet meer. Daarbij was hij enkel afgetreden vanwege zijn gezondheid. Laat ruimte over om terug te keren.
De stad is al naar de klote, de PVV hoopt er nog wat van te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef inZanity het volgende:
je zal maar in Almere moeten wonen en machteloos toe moeten kijken hoe een kneuzenpartij als de PVV de stad naar de klote wil helpen.
Had je maar moeten stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef inZanity het volgende:
je zal maar in Almere moeten wonen en machteloos toe moeten kijken hoe een kneuzenpartij als de PVV de stad naar de klote wil helpen.
en wat nou als de stad al naar de klote is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef inZanity het volgende:
Maak je geen zorgen, Almere valt al niet meer naar de kloten te helpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef inZanity het volgende:
dat recht verlies je imho dan, zoals pechtold zo mooi zei gisterquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel elke dag zeiken op het beleid.
Ligt eraan hoe ze dit uitleggen & of Kant wordt gewipt, of dat ze zelf gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
[..]
En ik denk dat wanneer hij terug zou komen hij steeds meer als Maorijnissen wordt gezien, lijkt me ook niet al te goed voor het partij-imago
Jep, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:18 schreef zquing het volgende:
[..]
dat recht verlies je imho dan, zoals pechtold zo mooi zei gister
Ze willen altijd vroeg hun nest inquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
En de publieke omroep gaat weer afsluiten... Echt, wat een falers daar!![]()
Die kunnen nog zóveel leren van de commerciëlen.
Tja, ik denk dat ze zich beter op 2014 kunnen gaan richten. Marijnissen kan nu de partij wel uit het slop willen trekken, maar dat is uitstel van executie. Halsema was in 2006 ook niet op haar best. En D66 was ook niet alles in 2003. Zulke nieuwe partijleiders hebbene ook wel even tijd nodig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tot hoelaat wil je doorgaan danquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op. Echte ambtenaren mentaliteit. Hup, het is 5 uur, naar huis!quote:
Ja, die gaan tot diep in de avond door met 'politiek'. 0900-AGNES?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
Ik kap er ook mee voor gisteren... Vandaag ook weer vroeg op...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Tot hoelaat wil je doorgaan danIk moet ook slapen
Dat krijg je met een gemaakte stad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef zquing het volgende:
Almere, nooit dat ik daar ooit ga wonen. Wat een kutstad is 't, nooit wat geweest, zal ook nooit wat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |