Ik denk wel dat je het merkt als zoiets op volle toeren draaitquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Misschien is het water wel verwarmd met een industriele kolen brander van 100 MW. Er staat nergens hoe het is verwarmd.
We zijn er in ieder geval wel over eens dat het niet makkelijk is om zoveel water te verwarmen.
De meeste Jaccuzi's hebben de optie niet om als waterkoker te fungerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Maar misschien was het geen zwembad, maar iets kleiners, een soort jacuzzie of zo, dan zou het wel kunnen.
en dan kunnen ze er niet uit komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Maar misschien was het geen zwembad, maar iets kleiners, een soort jacuzzie of zo, dan zou het wel kunnen.
De temperatuur van het water in een jacuzzi ligt meestal tussen de 35 en 40 graden celsius.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Het voordeel van hout is dat je wel merkt dat het te hard gaat. Om het eerdergenoemde zwembad 25 graden Celcius in temperatuur te laten stijgen, is namelijk 150-200 kg hout nodig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:28 schreef Leipo666 het volgende:
volgens mij hebben ze in rusland toch ook veel van die kleinere badjes welke ze verwarmen met een grote houtkachel? kan me voorstellen dat als zo'n houtkachel een aantal uren heeft staan stoken dat zo'n badje behoorlijk warm kan worden
Ja, maar dat was een natuurlijke bron.quote:Op donderdag 4 maart 2010 05:26 schreef VeX- het volgende:
Ik geloof het wel hoor. Doet me denken aan dit verhaal. Brr.
http://www.snopes.com/horrors/freakish/hotspring.asp
Viel mij ook al op dat dit topic aan de late kant is ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, het schijnt 18 februari al voorgevallen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |