abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78714332
MOSKOU - Twee mannen in een Russische sauna die een verfrissende duik wilden nemen in het zwembad na een verblijf in de zweetruimte, zijn op gruwelijke wijze aan hun einde gekomen.
© NU.nl/Roland Heitink

Het water was namelijk per ongeluk tot kookpunt verhit, meldde de krant Komsomolskaya Pravda dinsdag.

Een derde man had direct na het incident nog geprobeerd de mannen te redden, maar tevergeefs. De twee lichamen waren totaal verminkt door het kokende water.

Volgens de politie in de stad Kirov in Centraal-Rusland had een van de slachtoffers de vergissing gemaakt om het water op te warmen. De slachtoffers waren de directeur van een bejaardentehuis en de directeur van een psychiatrische instelling.

Bron

dat moet zeer hebben gedaan... hoe kan zoiets gebeuren >_<
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_78714386
Wat een manier om aan je eind te komen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_78714393
Iets voor in een horrorfilm
Noot noot.
pi_78714419
Nieuw is niet altijd beter.
pi_78714460
Darwin Aword! of een broodje aap verhaal. zo heet kun je een zwembad niet opstoken...
De Puta Madre
pi_78714470
pi_78714533
Well done.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78714765
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Killer_Mom het volgende:
Darwin Aword! of een broodje aap verhaal. zo heet kun je een zwembad niet opstoken...
ja dat zou je idd zeggen, als je kijkt hoeveel energie een waterkoker nodig heeft om 1 liter te verwarmen dat ook nog eens redelijk afgesloten is dan ben ik wel benieuwd naar de electra rekening
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_78714826
Het zou dan ook bloedheet geweest moeten zijn in die ruimte, inclusief stoom die van het water komt. Zou je dat niet merken?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_78714860
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef Naamah het volgende:
Het zou dan ook bloedheet geweest moeten zijn in die ruimte, inclusief stoom die van het water komt. Zou je dat niet merken?
lijkt me wel... ik geloof het niet helemaal
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_78714873
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef Naamah het volgende:
Weet je hoeveel die Russen zuipen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:49:47 #12
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_78714965
als je geen vraagtekens bij een kokend zwembad zet en er gewoon inspringt, dan zal de mensheid je niet missen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_78715375
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef beertenderrr het volgende:
als je geen vraagtekens bij een kokend zwembad zet en er gewoon inspringt, dan zal de mensheid je niet missen

broodje aap dus.
De Puta Madre
  donderdag 4 maart 2010 @ 05:26:51 #14
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_78717122
Ik geloof het wel hoor. Doet me denken aan dit verhaal. Brr.

http://www.snopes.com/horrors/freakish/hotspring.asp
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_78717125
Geinig
pi_78718371
hmm ik weet niet of ik dat kan geloven...hoelang zit je in een sauna dan? yeg maar hoogstens een uur of zo, kan een zwembad in een uur gaan koken?
  † In Memoriam † donderdag 4 maart 2010 @ 13:41:40 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78728714
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef bambino het volgende:
De slachtoffers waren de directeur van een bejaardentehuis en de directeur van een psychiatrische instelling.
Schrale troost voor de ach en wee roepers hier is dat de directeuren van dat soort instellingen in Rusland doorgaans ook niet het beste voor hadden met hub cliënten.
pi_78728897
Zit er geen beveiliging op de temperatuur van dat water, het moet toch niet kunnen dat het kokend heet wordt?
  † In Memoriam † donderdag 4 maart 2010 @ 13:59:52 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78729445
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zit er geen beveiliging op de temperatuur van dat water, het moet toch niet kunnen dat het kokend heet wordt?
Er zij in Nederland toch ook bejaarden die zonder blikken of blozen in een behoorlijk heet bad worden gegooid en daardoor verbranden?
Ik denk dat het water niet hoeft te koken om dit soort dingen te veroorzaken.
pi_78730541
In de OP staat dat het water tot het kookpunt was verhit.
pi_78731062
Als water kookt dan merk je het meestal wel toch? Ik denk dat het gewoon tussen de 50 en 70 graden was. Overdrijven tijdens het vertalen van sensatie media zijn meestal de oorzaak.

Russische Telegraaf: MANNEN GRUWELIJK DOODGEKOOKT DOOR HEET WATER

-> Nu.nl
Russen koken dood
pi_78732748
quote:
De slachtoffers waren de directeur van een bejaardentehuis en de directeur van een psychiatrische instelling.
Hmm klinkt best verdacht
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_78735198
Wij hadden eerst zelf een zwembad en als je dat bijvoorbeeld drie graden warmer wilde maken, dan kostte dat wel een dag of zo......
pi_78749939
Hoe kunnen ze niets hebben gemerkt toen ze aan de rand van het zwembad stonden?
pi_78750428
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef bloodymary het volgende:
Wij hadden eerst zelf een zwembad en als je dat bijvoorbeeld drie graden warmer wilde maken, dan kostte dat wel een dag of zo......
En hoe warmer het zwembad is, hoe langer het duurt om hem nóg een graadje op te warmen omdat het verschil met de omgevingstemperatuur steeds groter wordt. Broodje aap dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')