stoppen met roken!quote:
mooi tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Blaxje het volgende:
Er is zowaar een goede discussie aan de gang met betrekking op de onderwerpen die worden besproken dit veelzijdige forum.
En jij bent typisch een vrouw. Wilt gelijk + laatste woord hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar het is toch mannelijk. En het zijn vormen. Dus mannelijke vormen.
Welcome to the visualisation clubquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Tijgertje. het volgende:
Sjoerd. Bespaar me de details. Ik krijg visuals en daar zit ik niet op te wachten.
WTFquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
En jij bent typisch een vrouw. Wilt gelijk + laatste woord hebben.
Dan mis jij toch een stukje van het verhaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah.s
[..]
Gaat ook moeilijk zonder seks denk ik.
Wil je nou zeggen dat ik geen seks heb gehad?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah.s
[..]
Gaat ook moeilijk zonder seks denk ik.
Zie mn edit aap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Blaxje het volgende:
Lau heeft het woord visuals gebruikt, jongens.
Ehm...neeee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja ik krijg al genoeg van dat commentaar van mijn vader, hoef ik niet ook hier te hebben dankje.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...neeee...
(klikken op eigen risico)Hij is bezig met een prostaatmassage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan mis jij toch een stukje van het verhaal
Nee, ik bedoelde Sjoerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik geen seks heb gehad?
Nee manquote:
Ja, ik dacht, laat ik eens beginnen, als ik dan stop kom ik vast heel veel aan!quote:
Moet je trots op zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, volgens mij heeft hij haar wel gedaan hoor.
Tenminste iemand gelooft mequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, volgens mij heeft hij haar wel gedaan hoor.
Ik zou je toch wel doen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik krijg al genoeg van dat commentaar van mijn vader, hoef ik niet ook hier te hebben dankje.
Zo'n kerel uit m'n klas wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man![]()
[..]
Ja, ik dacht, laat ik eens beginnen, als ik dan stop kom ik vast heel veel aan!
Nee dankjewel, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar hebben ze dit teken voor bedacht: ?.
Dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |