Ik ga maar in de VS wonen denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gouden tijden. Mensen zouden een moord doen voor zoiets. Ik niet. Ik heb dat ook
Puur de heup beetpakken is ook niet alles hoor, een beetje vet mag wel. Dat hoort bij vrouwen ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True, maar toch. Zonder is mooier.
Ja daar zit ik echt niet meequote:
Ook niet!quote:
Dat!quote:
Juistquote:
Dan is het opzich prima. Maar bij sommige mensen is het door hun bouw ook opvallender dan bij anderenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja en dat zat ie toen ooknu zit ie in het midden van normaal
Dat is zo..bottig. Dan zit er toch geen vorm in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Puur de heup beetpakken is ook niet alles hoor, een beetje vet mag wel. Dat hoort bij vrouwen ja.
Zolang zij maar niet bovenop jou zat, dan had je er wel mee gezeten. Namelijk zonder lucht gezeten.quote:
Ja, daarom mag er best wat vet zitten om lekker vast te kunnen pakken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is zo..bottig. Dan zit er toch geen vorm in?
Geen last van gehad hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang zij maar niet bovenop jou zat, dan had je er wel mee gezeten. Namelijk zonder lucht gezeten.
Dat zijn geen mannelijke vormen, dat is gewoon de lichaamsbouw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, doh. Brede schouders, stevige armen die je zo fijn vast kunnen pakken.![]()
![]()
![]()
Mannen.
![]()
![]()
Ik heb het serieus overwogenquote:
Ja maar het is toch mannelijk. En het zijn vormen. Dus mannelijke vormen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannelijke vormen, dat is gewoon de lichaamsbouw.
Hier aanwezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, doh. Brede schouders, stevige armen die je zo fijn vast kunnen pakken.![]()
![]()
![]()
Mannen.
![]()
![]()
Joah.squote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom mag er best wat vet zitten om lekker vast te kunnen pakken.
Gaat ook moeilijk zonder seks denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |