Dat is niet aan mij om er wel/niet trots op te zijn.quote:
We houden ook van jou Sjoerd, alleen van je ex iets minder.quote:
Ik heb er onderzoek naar gedaan op teh interwebz, maar het ging niet werken was mn conclusiequote:
Nu je dat weet: Zoenen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dankjewel, weer wat geleerd.
Idd, die knokkelsquote:
Toch wel hequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, stiekem was ik het met je eens.
Die handen. Iewl.
Met zijn tenen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd heeft die 15-jarige kickboxer allekanten van de kamer laten zien, en niet eens met zn vuisten
Haha. Die kerel vreet maar aan, aan snoep. Vandaag had ie Werters, chocolade muffin en een mergpijp en daarna greep ie nog naar snoep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er onderzoek naar gedaan op teh interwebz, maar het ging niet werken was mn conclusie
Lekker allebei stoten onder de seks.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus laat Sjoerd lekker neuken met hello2kitty. Moet hij weten.
Tja ik houd ook wat minder van haar hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om er wel/niet trots op te zijn.
[..]
We houden ook van jou Sjoerd, alleen van je ex iets minder.
Hallo, straks zitten wij met kinderen opgescheept van die twee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus laat Sjoerd lekker neuken met hello2kitty. Moet hij weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |