Hij heeft me wel aan het lachen gekregen met zijn woorden over die telling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Halcon het volgende:
-22,2% voor de Pvda!
Mooie woorden van Pastors.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef leukvoorlater het volgende:
Rotterdam!
Ik vroeg me ook af waar dat op gebaseerd zou zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Horloge het volgende:
Pastors: "Ik ga ervan uit dat ze in de achterstandswijken langzamer tellen dan in de betere wijken"
Wat een klapmongool!![]()
Constant bewust moeten zijn van het idee dat de overheid 's ochtends je deur openbreekt en naast je bed staat gaat wat ver vind je niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Komen rechten dan niet meer zonder plichten? Dat bijstand een recht is ben ik 't met je eens, houdt niet in dat je de bijstand kan weigeren wanneer je het niet eens bent met de voorwaarden
Die telling snapte ik ook niet nee. Ik zou eerder zeggen dat de telling daar sneller gaat. Allochtonen gaan eerder niet stemmen zou ik zeggen, dus minder werk.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft me wel aan het lachen gekregen met zijn woorden over die telling.
Dat het een recht is betekent wel dat je de voorwaarden zorgvuldiger moet kiezen. Om het eens te overdrijven: 10 minuten handstand is een prima voorwaarde voor deelname aan X-Factor of voor het verkrijgen van cultuursubsidie, maar een moreel verwerpelijke voorwaarde voor een bijstandsuitkering.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Komen rechten dan niet meer zonder plichten? Dat bijstand een recht is ben ik 't met je eens, houdt niet in dat je de bijstand kan weigeren wanneer je het niet eens bent met de voorwaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |