Ik hou er ook een naar gevoel aan over. Een soort misleiding zo met al dat landelijke geneuzel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Deze uitzending begint mij te irriteren, het gaat gvd om gemeenteraads verkiezingen, als je er al een avond/nacht programmering aan wilt besteden, ga dan naar het volksfeest in rozendaal ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Horloge het volgende:
Pastors: "Ik ga ervan uit dat ze in de achterstandswijken langzamer tellen dan in de betere wijken"
Wat een klapmongool!![]()
Nope, beide niet. Ik geloof echt in het ideaal dat andere mensen helpen iets is wat je moet doen als je dat kan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan ben je dief van je eigen portemonnee, dat mag duidelijk zijn. Tenzij je voor een subsidie-stichting werkt natuurlijk
Met de stemcomputers waren heel wat meer stemcijfers binnen gekomen. Het huidige format werkt niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Deze uitzending begint mij te irriteren, het gaat gvd om gemeenteraads verkiezingen, als je er al een avond/nacht programmering aan wilt besteden, ga dan naar het volksfeest in rozendaal ofzo.
Geweldigquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Horloge het volgende:
Pastors: "Ik ga ervan uit dat ze in de achterstandswijken langzamer tellen dan in de betere wijken"
Wat een klapmongool!![]()
Ik vind het echt ongelooflijk... Kan er gewoon niet bij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik schaam me er gewoon voor hoor, ik blijf altijd hopen dat men inziet dat je nooit zo zwart wit kan zijn
quote:
Een gevaar loopt? Je derde auto, zesde touchscreen telefoon in drie jaar en uit de klauwen lopende onbeperkte internettoegang zijn bijna in gevaar en de mens loopt gevaar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kom op, mensen die zich blindstaren op milieu of het welzijn van dieren..
Allemaal leuk en aardig, maar eerst zorgen dat het dagelijks leven van de normale mens geen gevaar meer loopt (financieel o.a.) en dan kunnen we ons focussen op de laagjes van de voedselketen onder ons.
duurt zo lang omdat ze moeten bidden naar mekka om het uur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom zou er in achterstandswijken langzamer geteld wordenPastors
de doorsneebewoner zit dan ook niet op het stembureau als vrijwilliger, die hangen liever op straat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De doorsnee bewoner van die wijken kan niet eens tot tien tellen.
Komen rechten dan niet meer zonder plichten? Dat bijstand een recht is ben ik 't met je eens, houdt niet in dat je de bijstand kan weigeren wanneer je het niet eens bent met de voorwaardenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, bijstandsuitkering is een recht, geen gunst.
Daarnaast vind ik een huiscontrole prima als er een vermoeden van fraude (bijvoorbeeld vanwege een tip) is, maar niet zomaar willekeurig bij onschuldige mensen.
hij geeft het tenminste toequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Pastors
"Ik ben maar een leek hoor...."
Jij roept vergelijkbare dingen over de SP & GL... Ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh? Dat vind ik wel knap, vooral omdat er nog geen enkel iets vanuit de PVV is gedaan om uberhaupt iets in het land te kunnen doen, maar toch maken "ze" het al kapot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |